tapailunainen pihtaa ja mitään muuta ei ole tarjolla
Olen tapaillut kivaa ja hyvännäköistä blondia pari kuukautta. Ainoa mitä hänellä on tarjota on kauneutensa ja seksi, köyhä duunari mikä sinällääm ei ole mulle turn-off, jos kaikki muu toimisi. On lisäksi osoittautunut vaikeaksi ihmiseksi eli pitäisi tehdä jotain taikatemppuja aina, että sitä seksiä sitten tulisi. Raha, lahjat ja hauskanpito mun kustannuksella kelpaa. Taitaa olla lähtölakskennan aika... Kaikki ystäväni ovat jo sanoneet, että tuo ei tule kauaa kestämään... Annoin kuitenkin mahdollisuuden.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kultamekko-Iida?
Iida ei ole sievä, todella hapan ilme aina, kulmat ja huulet oudot, rinnat överit, huonokuntoinen tukka, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa viiden tähden palvelua antamalla vastineeksi kasan paskaa. Ero olisi naisen onni.
Kuinka niin? Tuossahan ap sanoi: "Raha, lahjat ja hauskanpito mun kustannuksella kelpaa"
Onko tuo kasa paskaa?
liian vähän rahaa ja liian halpoja lahjoja eli paskaa. ladyllä on tasoa
Kertoisitko ap tarkemmin tästä raha, lahjat ja hauskanpito sun kustannuksella" -kohdasta. Oletko siis antanut kuknka paljon käteistä naiselle? Mitä kalliita lahjoja olet antanut? Mitä hauskanpito sinulle maksaa ja mitä se sisältää? Olitteko siis tapailleet vasta pari kuukautta?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, ikinä, ei pihtaa jos hyvää seksiä on tarjolla. Koskaan.
Mitä tästä voimme päätellä?
Ja mitä muuta sillä naisella pitäisi sulle olla tarjolla? Jos kumpikin rakastuu toiseen, niin silloin on tarjolla lopun elämän parisuhde. Muuten.... ?
Luulen, että sulla ei ole paljon kokemusta. Olet ehkä löytänyt yhden tai kaksi hyvää suhdetta elämässäsi ja luulet, että siitä voi vetää jotain "tieteellisiä" johtopäätöksiä. Good luck - kyllä sitä paskaa vielä sinunkin mailaan tullaan tarjoamaan vaikka ylemmyydentunnoissasi muuta luulet.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko ap tarkemmin tästä raha, lahjat ja hauskanpito sun kustannuksella" -kohdasta. Oletko siis antanut kuknka paljon käteistä naiselle? Mitä kalliita lahjoja olet antanut? Mitä hauskanpito sinulle maksaa ja mitä se sisältää? Olitteko siis tapailleet vasta pari kuukautta?
Ilmaiset illanvietot. Kaikki juomat 2 kuukautta mun piikkiin. Ravintolasyömisiä mun piikkiin. Muutakin. En avaa enempää ettei tunnisteta.
Ap:n juttu tuntuu keksityltä provolta. Ei mitään yksityiskohtia, höpinää taikatempuista, rahasta ja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset illanvietot. Kaikki juomat 2 kuukautta mun piikkiin. Ravintolasyömisiä mun piikkiin. Muutakin. En avaa enempää ettei tunnisteta.
2 kuukautta joka päivä, vai pari kertaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa viiden tähden palvelua antamalla vastineeksi kasan paskaa. Ero olisi naisen onni.
Kuinka niin? Tuossahan ap sanoi: "Raha, lahjat ja hauskanpito mun kustannuksella kelpaa"
Onko tuo kasa paskaa?
liian vähän rahaa ja liian halpoja lahjoja eli paskaa. ladyllä on tasoa
Heh. No sit vaan lähtee kiertoon sinne sossutasolle taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, ikinä, ei pihtaa jos hyvää seksiä on tarjolla. Koskaan.
Mitä tästä voimme päätellä?
Ja mitä muuta sillä naisella pitäisi sulle olla tarjolla? Jos kumpikin rakastuu toiseen, niin silloin on tarjolla lopun elämän parisuhde. Muuten.... ?
Luulen, että sulla ei ole paljon kokemusta. Olet ehkä löytänyt yhden tai kaksi hyvää suhdetta elämässäsi ja luulet, että siitä voi vetää jotain "tieteellisiä" johtopäätöksiä. Good luck - kyllä sitä paskaa vielä sinunkin mailaan tullaan tarjoamaan vaikka ylemmyydentunnoissasi muuta luulet.
Miehet itse kohtelee naisia kuin siitostammoja. Hyvistä tammoista kumminkin huolehditaan. Tammat lakkaa varsomasta elleivät saa riittävästi hyvää hoitoa.
Eli ette osaisi hoitaa arvokasta periyttäjää. Pysykää maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä illanviettoja ollut yli 2 kpl? Harvemmin tapaillessa tuossa ajassa näitä kovin montaa tulee, kuten ei ravintolaillallisiakaan.
Puhuit lahjoista ja rahan antamisesta, mitä lahjoja ja kuinka paljon rahaa olet antanut. Ihan vapasti voit kertoa, ei sinua täältä kukaan tunnista. Useimmat eivät usko edes kertomuksesi todenperäisyyteen.
Taitaa aloittajalla olla tahmea ja haiseva pieni vehje. Kukaan nainen ei halua sellaista miestä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ap:n juttu tuntuu keksityltä provolta. Ei mitään yksityiskohtia, höpinää taikatempuista, rahasta ja seksistä.
En edes päässyt vauhtiin vielä. Aivan tavallista elämää. Olen kirjoittanut novellin nettiin aiemmin vähän isommasta kuviosta ja oi että kuin ihmisiä riipaisi, että se oli totta. Tämä ketju on aivan arkinen siihen verrattuna. Terveisin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugarbeibi. Et vain osaa etsiä naisia oikeista paikoista...
Palaute on taattua Vauva-palstaa.
Siirryn takaisin maksullisiin vakkarihutsuihin tyttöystäväkokemuksella ja maksan sen mitä pyytävät. Suosittelen samaa muillekin miehille!
Heippa! t: ap
Ap on kuvottava ja saa just sitä mitä ansaitsee. Haluaa naisesta vain kauneuden ja seksin, ihan oikein, ettei onnistu tavoitteessaan tosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aloittajalla olla tahmea ja haiseva pieni vehje. Kukaan nainen ei halua sellaista miestä. 😊
Mutta sinä se olet onneksi oikea taivaanlahja kaikille ihmisille. Luojan kiitos, että tuollaisia luomakunnan kruunuja on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mikään raksuttanut aivoissasi kahden viikon jälkeen? Vai oliko sinun tarjoomukset siihen asti kotisohvalla formuloiden katsomista ja kuppi kahvia? Mikset muuten kokkaillut naiselle ihan itse?
Miksi Ap kustantaa naisille ilmaisia illanviettoja? Nainen pitää sinua varmasti vähän yksinkertaisena. Suostuu seuraasi vain koska kustannat kaiken. Seksiä ei ole luvassa eikä romanttisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mikään raksuttanut aivoissasi kahden viikon jälkeen? Vai oliko sinun tarjoomukset siihen asti kotisohvalla formuloiden katsomista ja kuppi kahvia? Mikset muuten kokkaillut naiselle ihan itse?
Sanoinko jossain että en kokkaillut? En sanonut. Kyllä kokkailin. Oletko idiootti?
Ja siksi, että naiset tietävät tarkkaan markkina-arvonsa, ja käyttävät sitä häikäilemättä hyväkseen.