Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapailunainen pihtaa ja mitään muuta ei ole tarjolla

Vierailija
19.06.2022 |

Olen tapaillut kivaa ja hyvännäköistä blondia pari kuukautta. Ainoa mitä hänellä on tarjota on kauneutensa ja seksi, köyhä duunari mikä sinällääm ei ole mulle turn-off, jos kaikki muu toimisi. On lisäksi osoittautunut vaikeaksi ihmiseksi eli pitäisi tehdä jotain taikatemppuja aina, että sitä seksiä sitten tulisi. Raha, lahjat ja hauskanpito mun kustannuksella kelpaa. Taitaa olla lähtölakskennan aika... Kaikki ystäväni ovat jo sanoneet, että tuo ei tule kauaa kestämään... Annoin kuitenkin mahdollisuuden.

Kommentit (69)

41/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blondius kertoo jo...

Vierailija
42/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo valmiiksi lyötyjä, maan hiljaisia rumia naisia hyväksikäytetään, he vaan eivät pidä meteliä. Lokkeja ja petolintuja riittää.

Joten etteköhän silti ole voitolla, ihan jo sen fyysisen voiman uhkan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese kikuli kunnolla ja tietysti myös kassien alta. 😃

Vierailija
44/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Tuo blondius kertoo jo...

Jos nainen olisi brune, ap olisi kadonnut kuviosta jo aikoja sitten.

Vierailija
45/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tässä oikeastaan provoillaan? Ei näköjään ole romanssi kehkeytynyt. Molemmat osapuolet jakanevat tuon huomion.

Vierailija
46/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tässä oikeastaan provoillaan? Ei näköjään ole romanssi kehkeytynyt. Molemmat osapuolet jakanevat tuon huomion.

Tämä on mielenkiintoinen kommentti. Blondi on ilmeisesti rakastunut rahoihini. Minulla taas ei ole ongelmaa löytää uutta seuraa heti. Joten jätän blondin vain tylysti. Olisi hän minulle kelvannut mutta oli jostain syystä minulle riittämätön. Huonompi kuin aiemmat naiseni.

Vierailija
47/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko ap tarkemmin tästä raha, lahjat ja hauskanpito sun kustannuksella" -kohdasta. Oletko siis antanut kuknka paljon käteistä naiselle? Mitä kalliita lahjoja olet antanut? Mitä hauskanpito sinulle maksaa ja mitä se sisältää? Olitteko siis tapailleet vasta pari kuukautta?

Ilmaiset illanvietot. Kaikki juomat 2 kuukautta mun piikkiin. Ravintolasyömisiä mun piikkiin. Muutakin. En avaa enempää ettei tunnisteta.

Onko nainen pyytänyt? Vai oletko niitä miehiä, jotka itse tarjoutuvat ehdottomasti maksamaan kaiken ja sitten jälkikäteen kitisevät asiasta?

Yks mun tapailumies kuittaili mulle jälkikäteen rivien välistä kalliista viinilasista jonka olin ravintolassa ottanut, vaikka oli itse ehdottanut ravintolatreffejä ja vapaaehtoisesti tarjoutunut maksamaan kaiken. Ei ollut asettanut mitään rajaa, kuinka paljon juoma ja ruoka saa maksaa. Vinkkinä miehille: jos on rahasta pulaa, silloin ei kannata ehdottaa treffejä ravintolaan. Puistopicnic omilla eväillä tulee huomattavasti edullisemmaksi.

Vierailija
48/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaksi kuukautta on kyllä lyhyt aika, ei kaikki halua nopeasti seksiä.

Vierailija
49/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kovempi linja ja alat muistuttelemaan häntä siitä mitä kaikkea olet antanut hänelle ja mitä vaadit vastaavasti itse häneltä.

Vierailija
50/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kovempi linja ja alat muistuttelemaan häntä siitä mitä kaikkea olet antanut hänelle ja mitä vaadit vastaavasti itse häneltä.

Tämä on todella hyvä kommentti ja näin aion toimia. Näyttää kuitenkin siltä, että blondi ei halua minusta eroon - päinvastoin. Itsekin olen tyytyväinen kunhan saadaan säädettyä suhdetta oikeaan asentoon - enemmän seksiä vähemmän ristiriitoja.

Vierailija
51/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muille miehille tiedoksi. Mikäli suhtaudut toiseen kuten jalostuseläimeen niin hyvänen aina huolehdi siitä! Arvotammoja ei kohdella talleillakaan miten sattuu. Niiden vointia seurataan päivittäin ja annetaan parasta mahdollista ravintoa.

Varsoja saatetaan kaupata suoraan kohtuun, joten siksi tammoista kannetaan huolta jopa yöaikaan.

Jos moni pääsisi näkemään menestyvien kilpatallien hevosten pitoa en uskoisi monenkaan naisen sikiävän ihan niin helposti.

Vierailija
52/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaan ajattelee miestä idiootiksi🙄

Vierailija
53/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko ap tarkemmin tästä raha, lahjat ja hauskanpito sun kustannuksella" -kohdasta. Oletko siis antanut kuknka paljon käteistä naiselle? Mitä kalliita lahjoja olet antanut? Mitä hauskanpito sinulle maksaa ja mitä se sisältää? Olitteko siis tapailleet vasta pari kuukautta?

Ilmaiset illanvietot. Kaikki juomat 2 kuukautta mun piikkiin. Ravintolasyömisiä mun piikkiin. Muutakin. En avaa enempää ettei tunnisteta.

Eikö mikään raksuttanut aivoissasi kahden viikon jälkeen? Vai oliko sinun tarjoomukset siihen asti kotisohvalla formuloiden katsomista ja kuppi kahvia? Mikset muuten kokkaillut naiselle ihan itse?

Sanoinko jossain että en kokkaillut? En sanonut. Kyllä kokkailin. Oletko idiootti?

Et osaa panna etkä kokata. Siksihän joudut maksamaan.

Vierailija
54/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi kertoa minusta.

Tapaillut muutaman kuukauden miestä. Antaa lahjoja, en niitä ikinä pyydä tai odota. Kun käydään kaupassa, haluaa maksaa ostokset. Tarjoudun maksamaan myös itse, tai että maksetaan puoliksi, mutta hän haluaa maksaa.

Seksiä ei harrasteta jokaisella tapaamiskerralla. Aina ei jaksa pitkän työpäivän jälkeen, ja toisaalta haluan myös varmistua, ettei suhde perustu vain seksille.

Vierailija
55/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä miehiä on jotka vie ulos syömään ja maksaa kaiken? Maaseudulla?

Minne asti pitää muuttaa, vai pitääkö mennä ulkomaille. Ihan tikissä kunnossa oleva 40v nainen kyselee. Vai onko varattu vain alle 25v?

Vierailija
56/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii elättäjää. Ei jatkoon.

Vierailija
57/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mikään raksuttanut aivoissasi kahden viikon jälkeen? Vai oliko sinun tarjoomukset siihen asti kotisohvalla formuloiden katsomista ja kuppi kahvia? Mikset muuten kokkaillut naiselle ihan itse?

Sanoinko jossain että en kokkaillut? En sanonut. Kyllä kokkailin. Oletko idiootti?

Et osaa panna etkä kokata. Siksihän joudut maksamaan.

Halvemmaksi tulee mennä maksullisiin. Tai jos ostaa realdollin nii sekin tulee vuosien saatossa halvemmaksi.

Vierailija
58/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et oikeasti saa oikein ketään, etkä omaa viehätystasoistasi huoli.

Kun menet yökerhoon tai vastaavaan, niin pörräämään naiset ympärillä? Ei taida käydä flaksi koskaan.

Haluat kuitenkin kaunista ja varmaan itseäsi nuorempaakin joten tilanne on sinulle ihan oikea.

Mieti hetki.

Vierailija
59/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunis nainen lähtee ruman ja vanhan kanssa treffeille, niin ilmainen kotipiknik tai yöpyminen teltassa laittaa koko hommasta idean pois, noinhan se menee.

Nainen katsos saisi kenen tahansa kanssa samanlaista! Nuorella komealla kundilla ei ehkä ole rahaa paljon, mutta komeaa seuraa ja saisi ihan saman.

Vierailija
60/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa viiden tähden palvelua antamalla vastineeksi kasan paskaa. Ero olisi naisen onni.

Miksei se sitten lähde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi