HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Willen maine tässä meni jo.
Suomessa ei montaa muuta käyttäytymistä pidetä iljettävämpänä kuin pikkutyttöjen vokottelua.
Ei mennyt. Suurin osa äänestäjistä osaa itse arvioida faktat. Rydmanin poliittiseen uraan Hesarin jutulla ei ole vaikutusta.
Villukalla ei ole tulevaisuutta Kokoomuksessa, joten good luck hoitaa homma VKK:sta käsin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla oikeuskäsittelyä. Toisin kuin öyhöttäjiä, minua kiinnostaa ihan aidosti mitä on todellisuudessa tapahtunut.
Ei mitään oikeuskäsittelyä ole tulossa 😅
Mistä siinä käytäisiin oikeutta? Lukeeko poliisin papereissa, kuten lukee? Onko 9 naista (tähän mennessä 9) kokenut, kuin ovat kokeneet? Mikä faktatieto on HS:lla väärin, kerrotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari paha, kun ottaa esille oikeistolaisen oletetut rikokset. Hesari hyvä, kun ottaa esille Vihreiden Sinnemäen kaavoitussekoilut tai Hasviston rikosepäilyt. Jostain syystä persuja kiinnostaa helvetisti haukkumansa mädättäjänediat Yle ja Hesari!! Miksi teillä ei ole omaa valtamediaa, jossa voisitte vapaasti tuutata omaa propagandaa piittaamattaa mistään muusta!? En ota Rydmaniin muuta kantaa kuin sen, että ennen tällaiset jutut painettiin piiloon. Näitä oli paljon mutta some on tuonut esiin ja hyvä niin. Poliisi tutkii tietenkin asian kuten minkä tahansa puolueen edustajan oletetut rikokset.
Ennen tällaiset jutut painettiin piiloon, mutta nykyään niitä jopa keksitään jos ei parempaa tekemistä ole... Rydmanin keissi on itse asiassa oikein osuva keissi siinä suhteessa, Johnny & Amber -tapaus toinen samanlainen.
Wille löysi oman Amberinsa:
"Hänen tekemiensä rikosilmoitusten mukaan olin lähettänyt hänelle eron jälkeen viisi tekstiviestiä, mikä oli hänen mukaansa "vainoamista". Hänen mielestään olin vaihtanut myös asuntoni lukot, mikä oli naisen mielestä "omankädenoikeutta". Muuttokuorman siirto oli hänen mielestään "pelastusrikkomus" ja hänelle kuuluvien tavaroiden laittaminen kirjekuoressa hänen postilaatikostaan sisään "kotirauhan rikkomista". Lisäksi olin hänen mielestään syyllistynyt "laittomaan uhkaukseen", kun olin sanonut, ettei ole sellaista vaihtoehtoa, että hän jäisi luokseni asumaan. Rikosilmoitukset eivät tietenkään johtaneet mihinkään, niin ilmeistä kiusantekoa ne olivat."
Ilmiselvästi kyseessä on tämä lakitieteen opiskelija, josta video on tehty. Hän näkee ympäröivän maailman oman koulutuksensa kautta, ja pyrkii rakentamaan lakikeissiä Rydmania vastaan asiasta kuin asiasta. Tällainen ihminen voi olla hyvin haitallinen, koska hän voi omalla vaikutuksellaan saada aikaan tilanteita, missä Rydmanin täytyy koko ajan dokumentoida kaikki tekemisensä, sähköpostinsa, ja myötävaikuttaa siihen, että ei joudu oikeuskeissin uhriksi. Tällaiset psykopaatit ovat vaarallisia, koska lakia tuntematon ihminen voi joutua loputtomaan pyöritykseen tullessaan väitetyksi erilaisista passiivisuuden tilanteista. Rydman on vaikeassa tilanteessa, koska tällainen psykopaatti voi rakentaa keissin tosiaan lukkojen vaihtamisesta ja jos hänelle on jäänyt avain, hän rakentaa siihen ympärille vahingon, että vahinkoa on aiheutunut jne. Ei päässyt kotiin, aiheutui vahinkoa jne.
Hyvin koulutetut naiset ovat psykopaatteja, he jahtaavat miehiä keinolla millä hyvänsä. Olkaa varovaisia, veljet!
Tapausta tuntematta ja tähän keissiin yleisesti perehtymättä voin vaan todeta että mies joka etsii naista jota saa läpsiä naamalle, saattaa sellaisen lopulta löytäessään löytää muutenkin erikoisemman henkilön.
On ihan sairasta dokumentoida kaikki kaikkien ihmisten kanssa käydyt keskustelut jos on jonkun tietyn henkilön kanssa ongelmia. Ellei sitten tiedä että oma toiminta on koko ajan niillä rajoilla että lisää syytöksiä on tulossa.
Voisko joku kopsata sen jutun tänne?
Onko Hesarin jutun yksi kirjoittaja Samuli Suonpää
https://alueviesti.fi/2012/12/10/entiselle-yrittajien-puheenjohtajalle-…
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan koville ihmisen psyyke joutuu tällaisessa julkisessa perdarimyllytyksessä? Vai eivätkö nämä oikein vain välitä?
Harvemmin noita pers. häiriöisiä järkyttää. Ainoa järkytys on lähinnä pelko maineen menetyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta turhaa suomalaisen oikeusjärjestelmän kuormittamista:
https://static1.squarespace.com/static/5c4c2e61fcf7fdfcae423623/t/62aca…
Jep. Jännä, ettei toimittelijalle ja tämänkin ketjun lynkkaaja-öyhöttäjille ole tullut edes mieleen, että kyseisellä henkilöllä saattaisi olla jotakin hampaankolossa Rydmania vastaan. Kun ei useat aiemmat hevonpaskasyytteet tuottaneet tulosta, niin kokeillaan toisenlaista kulmaa?
Hyvin oudon oloinen pieni olento, helppo uskoa ettei ole ihan tavallinen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö mistään koko artikkelia ilmaiseksi luettavaksi?
Irtonumero ei paljoa maksa.
En viitsi yhden lehden takia lähteä veneellä satamaan ja sieltä useiden kilometrien päähän kaupalle, mutta kiitos kuitenkin kontribuutiostasi.
Kannattaa hankkia koti tai mökki jostain vähän parempien palveluiden lähettyviltä.
Saatiin sitten oma "Depp vs Heard" keissi kesäpiristykseksi.
Valitkaa puolenne.
Minusta on hyvä, että näitä valtarakenteita ja epäasiallista käytöstä tuodaan esille. Sitä ei voi olla liikaa. Se toivottavasti vahvistaa nykynuorten käsitystä siitä, mikä ei ole ok. Poliisi ja tuomioistuimet tietysti tekevät sitten ratkaisun yksittäisissä asioissa.
Olen itse sitä sukupolvea, kun nämä asiat eivät olleet esillä ja vastaava esitetty käytös oli yleistä. Oli ihan normaalia, että työpaikalla naiset varoittivat uusia naistyöntekijöitä siitä, että tuota henkilöä kannattaa vältellä ja varo joutumasta samaan tilaan kahdestaan. Nykyaikana tämä toivottavasti ainakin isossa osassa ei olisi alkujakaan ok. Lisäksi on itselläkin muistoissa niitä 13-16- vuotiaana kuultuja epämiellyttäviä kommentteja omaa isää vanhemmilta miehiltä ompas meillä näpsäkkä tyttö kahvia myymässä, joista tuli kiusaantunut oli itselle. Onneksi voitiin muiden tyttöjen kanssa nauraa näille jälkeenpäin. Ihmetytti jo silloin, että miksi vanhemmat miehet kommentoivat tälläistä, etenkin osalla todennäköisesti oli tyttäriä itselläänkin.
On hyvä, että maailma menee eteenpäin sellaisissa asioissa, että meillä kaikilla on parempi olla. Toki varmasti muutama aikuinen kokee sitten sananvapauttaan loukatun, kun ei saa nuorille ilmaista heidän viehätystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tyttöjä pyytää kahville niin mitä sitten?
Pyytääkö myös poikia?
Naisasialiike ei pojista piittaa. Juuri vaalien alla, jokin tässä haisee, en vielä pureskelematta niele. Mitä muuten alaikäiset tyttölapstet tekevät poliittisissa juhlissa. Onko siis kyseessä nuoret tytöt, vai alaikäiset tyttölapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa menee ääni Willelle. Sympatiat kääntyy ruoskitun puolelle.
Minä luulen, että aika monella on lähipiirissä teinityttöjä, ja sympatiat menevät kyllä heille.
Moni on myös itse ollut teinityttö ja tunnistaa itsensä noista ihastuneen teinitytön viestittelyistä..
Ei meinaa millään uskoa, vaikka toinen sanoo ei.
Jostain syystä tyttöjä ei tuollaisesta koskaan syyllistetä. Ei on ei tytöillekin. Ja teinitytön täytyy se ymmärtää.
Tytöillä ei ole koskaan vastuuta yhtään mistään.
En kasvata omia tyttäriä tähän sairaaseen uhrikulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä harhaista menoa, kun pitää puolustella tätä poliitikkoa. Veikkaan, että nämä samat puolustelijat ottavat hyvin jyrkkiä kantoja, kun tekijänä on esim joku t u r v i s tai mhnmuuttaja.
Tai tekijä olisi vasemmistolainen tai vihreä. Ukko olisi jo lynkattu!!
Ei vaan silloin juttua ei olisi koskaan edes tehtykään.
Sinnemäen kaavoitusjuttu päiviä ennen pormestarivaaleja?! Torkkupeitto Vartiainen voitti selkeästi. Haaviston rikosepäilyt uutisoitiin laajasti jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan koville ihmisen psyyke joutuu tällaisessa julkisessa perdarimyllytyksessä? Vai eivätkö nämä oikein vain välitä?
Katkera ex ja toimittajat, joista yksi itse talousrikollinen, hekö välittäisivät vihaamansa ihmisen kärsimyksestä?
Ei ole syytä jatkaa tätä ketjua. Se Rydmanin ura tais olla siinä.
Lopetan sanoihin. "Niin makasi kuin petasi". Ihan ansioista sai tämän
Mikäköhän juuri Rydmanista tekee niin mahtavan, että juuri häneen kohdistuu ajojahti. Miksi juuri hän? Tälle haluaisin perustelut. Vanhat mummot puolustustelee häntä facebookissa.. Kateus nuoria naisia kohtaan voi näyttäytyä noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta turhaa suomalaisen oikeusjärjestelmän kuormittamista:
https://static1.squarespace.com/static/5c4c2e61fcf7fdfcae423623/t/62aca…
Noniin! Nyt päästään asiaan! Missä kaikki palstamammat ovat? :D Kaikki hiljenivät jostain syystä, kun jäähakkuämmä ei suostu lähtemään toisen kämpästä muuten kuin oikeuden voimalla? Tämä on aivan järkyttävä Glenn Close vs. Michael Douglas keissi. Missä on päätön marsu?
Rydman on ITSE MUUTTANUT tämän naisen kamat hänen haluamaansa osoitteeseen, kun nainen ei suostunut muuten pakkaamaan kamojaan. Mitä teki nainen? Syytti kotirauhan rikkomisesta, kun nainen ei ollut paikalla. Selvä keissi. Missä on tapettu marsu? Haluan yhden tapetun kotieläimen, josta syytetään Rydmania....
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä vihreiden, vasemmiston ja demareiden poliitikot riemuitsevat tästä Hesarin jutusta.
Jos se ei paljasta tämän tarkoitusta, niin ei sitten mikään. Vaalit tulossa ja kokoomuksen kannatus taivaissa. Pitihän sitä jotain keksiä.
Samaan aikaan perussuomalaiset twitterissä nostamassa Rydmanin Mestarin tasoiseksi messiaaksi eli puolueen vaihto ja kohti uusia tuoreita laitumia
On, poliisilla. Mutteivät sinulle ja muille hulluille kuulu, muutenhan heitä alettaisiin vainota ja tappouhkauksia sadella.