Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain toissapäivänä tietää sairastavani rintasyöpää:( Tosi kurja olo nyt.

Vierailija
18.06.2022 |

Itkettää..

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
62/64 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Olen todella pahoillani. Jos annan etähalin ja sylillisen lohtua, niin toivottavasti auttaa edes vähän. Onko sinulla ketään tukena?

Voimia

Kuinka suloista sinulta. Minulla on paljon tukea. Kuten vanhempani ja appivanhemmat.

Mieheni kanssa kyllä ollaan aika pihalla miten kertoa meidän pojille että äidillä on syöpä?

Minkä ikäisiä lapsenne ovat? On ihan eri asia kertoa 3-, 13- ja 23-vuotiaille. Älä vielä hätäile kertomisen kanssa ennen kuin vasta sitten, kun tulee hoitojen aika. Kerro sitten, kun lapset kysyvät, miksi äidin pitää mennä sairaalaan.

Minullakin on todettu rintasyöpä. Olen käynyt monet tutkimukset läpi. Leikkauspäivää ei vielä määrätty. Minun lapseni ovat jo 47 ja 50, mieheni on kuollut syöpään. Eli minulla ei ole ketään turvana kotonani, jos jotakin sattuu. Sanotaan, että syöpä ei leviä tässä iässä niin ärhäkästi kuin nuorempana. Toisaalta nuorempi kestää paremmin rankat hoidot. Isoäitini kuoli siihen aikoinaan 46 v. Ei ollut näitä nykyisiä hoitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit pois ja elämä jatkuu. Kaltaisiasi on kymmeniätuhansia joka vuosi. Turhaan itket ja valitat, kun ratkaisu on olemassa.

64/64 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 % elossa 5 vuoden jälkeen ei tarkoita, että kaikki olisi syöpävapaita. Hengissä on siis myös uusiutuneen rintasyövän saaneita. Uusiutuminen minun rintasyöpätyypissä on niin että joka kolmannella uusiutuu. Kyseessä agressiivinen her2 positiivinen, Kaikki hoidot ja leikkaus 3 v sitten. Ikuinen pelko milloin uusiutuu, muuten kaikki nyt hyvin. Hoidot kestät kyllä, luulin rankemmaksi.

Itse sairastuin myös rintasyöpään ja löysin kyhmyn itse viime vuoden lopulla. Olin muutama viikko sitten leikkauksessa ja seuraavaksi vielä kuvataan ja suunnitellaan sädehoidon aloitusta. Mutta inhoan sanontaa, että joku selätti tai voitti syövän. Sitä ei selätetä eikä voiteta oman tahdon mukaisesti, vaan lääkkeet ja hoidot pelastavat, jos pelastavat, vaikka olisi itse kuinka positiivinen tai negatiivinen. Itselläni syöpä on sukurasite, mutta ei kuulemma ole suoraan perinnöllinen.

moi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme