Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?
Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap
Kommentit (539)
Pyyhkii peittoon kun on... Noh...
Ei tee kyllä mieli miestä.. Hyi hyi ja oks
Puuttuu sisustukseen. Ripustaa pyykit kuivumaan ihmeelliseen järjestykseen. Kun imuroi, niin kolistelee kaikkia huonekaluja ihan tahallaan. Vonkaa seksiä.
Sikamainen röhkintänauru ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu sisustukseen. Ripustaa pyykit kuivumaan ihmeelliseen järjestykseen. Kun imuroi, niin kolistelee kaikkia huonekaluja ihan tahallaan. Vonkaa seksiä.
Miehilläkin oikeus olla sisustuksesta olla mieltä ja puuttua siihen. Se ei ole mikään yksin oikeus. Pyykkien ripustamista ei moni mies edes harrasta ollenkaa. Kuullostat manipuloivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.
Mistä olet tuollaisen ihqun löydön tehnyt? Pidä kiinni hänestä. On katoava luonnonvara, kaikki ominaisuudet samassa tyypissä.
Eikö! Mä oon kans aatellut että uhanalainen laji suorastaan. Toivottavasti. Ja aatella että oli ihan tavallinen hauska mies kun mentiin naimisiin. Virhe.
Suihkun jälkeen kävelee märijaloin ympäriinsä. Ei viitsi jalkojaan kuivata. Menee lauteille pesemättä persetään ja enimpiä Hikiä. Kun mainitsen, olen nipottaja.
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä YHDEN KERRAN yhdestä lasista. Seuraavalla juomakerralla ottaa uuden.
Ihan kiva, mutta minä hoidan meillä tiskit ja 20 juomalasia, jotka eivät edes ole likaisia, täyttävät ikävän turhasti koko tiskikoneen yläkerran.
No voi kauheeta, miten raskas elämä sulla onkaan, miten sä kestät???:D
Mieheni tavat vanhetessaan vaan kummenee. En jaksa enää. Olen puhunut erosta ja eroankin, koska kärsin joka hiton päivä. Onneksi lapset muuttaneet jo pois.
Ei anna minun kierrellä kaupassa rauhassa, vaan seuraa perässä kuin koiranpentu. Vaikka hän olisi tylsistynyt, niin voisi silti keksiä itselleen jotain omaa katseltavaa kaupassa.
Jättää pyykkejään ja vaatteitaan mihin sattuu, esim useammat sukat jättänyt ulos nurmikolle mätänemään. Ja sitten valittaa, kun ei ole sukkia. En muuten korjaile miehen jäljiltä sukkia, vaan annan olla.
Myös tiskit ja roskat (räkäpaperit) jää keskelle ruokapöytää syömisen jälkeen.
Niistää nenän ruokapöydässä.
Heittää jääkaapista roskiin menevät salaattirasiat ym ruoat tiskialtaaseen, mitkä on menossa roskiin. Niin raivostuttavaa, kun vois heittää ne suoraan roskiin sen sijaan, että koko lavuaari on ihan mähmässä vanhan ruoan jämistä.
Vierailija kirjoitti:
On hiljaa. Olis niin paljon helpompi toimia jos ei tarvitsisi lypsää, nyhtää ja kiskoa ihmisestä ulos yksitavuisia vastauksia kun on tarkoitus tehdä jotain yhdessä tai joutua erikseen pyytämään jotain reaktiota puheeseensa jotta tietää onko toinen kuullut mitä sanot ja ehkä jopa onko samaa vai eri mieltä. Esim. eilen perhereissuun lähdettäessä mies ei oma-aloitteisesti sanonut yhtään mitään yhtään kenellekään koko aamupäivän aikana, mistä seuraa että minä yksin kysyn ja kerron ja ohjeistan (esim. lapsia) jotta saadaan tavarat ja koko kompanja autoon. Olis kiva jos toinenkin avaisi joskus suunsa eikä puuhailisi omiaan mykkänä.
Huh, aika psyko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöttää elokuvien päälle. Koskaan ei voida katsoa elokuvaa siihen keskittyen, vaan aina siitä täytyy analysoida jotain.
Mä opetin puolisoni olemaan hiljaa siten että joka kerta kun rupesi mokeltamaan huusin täysiä päin naamaa "HILJAA" säikähti ja hiljeni ja pian oppi
ettei lefan aikana mokelleta😊
Huono vitsi, joku nuorfem inisti ottaa tän tosissaan ja rupeaa soveltamaan omaan pari- tai kolmiosuhteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Aina kakkosen perässä.
Kaappihomoja?
d kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä YHDEN KERRAN yhdestä lasista. Seuraavalla juomakerralla ottaa uuden.
Ihan kiva, mutta minä hoidan meillä tiskit ja 20 juomalasia, jotka eivät edes ole likaisia, täyttävät ikävän turhasti koko tiskikoneen yläkerran.No voi kauheeta, miten raskas elämä sulla onkaan, miten sä kestät???:D
No hän vain vastasi kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa miehen kannattaisi lopettaa remontit, pyykkien ripustaminen, imurointi ja käydä vieraissa. Otan osaa miehesi puolesta on tehnyt huonoimmastakin huonoimman valinnan. N42
Mies ei anna lapsia? Naiset synnyttää ei miehet lapsia anna herra jestas sentään.