Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap

Kommentit (539)

Vierailija
21/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelee juustoisia varpaitaan sormilla.

Vierailija
22/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi saada minulta strap-onia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.

Ihana mies

Vierailija
24/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapii päätään ja syö rupia 🤢

Vierailija
25/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin ketju pitkään aikaan :D on se avioelämä vaikeaa :D

Vierailija
26/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtaa naisia

Vierailija
27/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee sanomalehtiä kun minä haluaisin jutella.

Ei kuuntele minua tarpeeksi.

Vierailija
28/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luen täällä aika hämmästyneenä. ap

Vierailija
29/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomuttelee olkapäiden päälle tippuneita hilsekasoja sohvalla. Plyyshisohvat kuin lumisateen jäljiltä.

Vierailija
30/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin mies viettää vessassa 2-3 tuntia mukana sarjakuva lehtiä sipsejä.

Vierailija
31/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piristi juu!

Vierailija
32/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiljaa. Olis niin paljon helpompi toimia jos ei tarvitsisi lypsää, nyhtää ja kiskoa ihmisestä ulos yksitavuisia vastauksia kun on tarkoitus tehdä jotain yhdessä tai joutua erikseen pyytämään jotain reaktiota puheeseensa jotta tietää onko toinen kuullut mitä sanot ja ehkä jopa onko samaa vai eri mieltä. Esim. eilen perhereissuun lähdettäessä mies ei oma-aloitteisesti sanonut yhtään mitään yhtään kenellekään koko aamupäivän aikana, mistä seuraa että minä yksin kysyn ja kerron ja ohjeistan (esim. lapsia) jotta saadaan tavarat ja koko kompanja autoon. Olis kiva jos toinenkin avaisi joskus suunsa eikä puuhailisi omiaan mykkänä.

Vierailija
33/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree joskus minun vieressäni ja lehauttelee käsin sitä hajua minun naamaani.🤬

Vierailija
34/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni sanoi että ole kuulemma tyytyväinen jos miehesi edes pesee ylipäätään pyykkiä! Ap

Vierailija
35/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo suu ammollaan formulota tai jotakin jäänäriä. Suu niin auki kun voi olla.

Vierailija
36/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tältä palstalta että joidenkin miehet kuuntelevat Irwiniä yksin ja juovat olutta samalla.

Jättäkää semmoiset siat.

Vierailija
37/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elätä minua eikä suostu antamaan minulle lapsia

Vierailija
38/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hiljaa. Olis niin paljon helpompi toimia jos ei tarvitsisi lypsää, nyhtää ja kiskoa ihmisestä ulos yksitavuisia vastauksia kun on tarkoitus tehdä jotain yhdessä tai joutua erikseen pyytämään jotain reaktiota puheeseensa jotta tietää onko toinen kuullut mitä sanot ja ehkä jopa onko samaa vai eri mieltä. Esim. eilen perhereissuun lähdettäessä mies ei oma-aloitteisesti sanonut yhtään mitään yhtään kenellekään koko aamupäivän aikana, mistä seuraa että minä yksin kysyn ja kerron ja ohjeistan (esim. lapsia) jotta saadaan tavarat ja koko kompanja autoon. Olis kiva jos toinenkin avaisi joskus suunsa eikä puuhailisi omiaan mykkänä.

Lisään vielä että voinette arvata mitä puolisoni minusta sanoisi. Että voisin olla joskus hiljaa :D Mutta minusta on helpompi esim. pysähtyä perheenä syömään matkalla jos käydään edes aikuisten kesken jotain sananvaihtoa siitä milloin ja missä eikä vain niin että toinen yksipuolisesti ilmoittaa että näin tehdään tai että arpajaiset aloitetaan siinä kohtaa kun takapenkillä alkaa nälkäkitinä ja reitin paras taukopaikka meni 15 km sitten.

Vierailija
39/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ruokaa suu aki ja inhottava mäiske käy.

Vierailija
40/539 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.

Mistä olet tuollaisen ihqun löydön tehnyt? Pidä kiinni hänestä. On katoava luonnonvara, kaikki ominaisuudet samassa tyypissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan