Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?
Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap
Kommentit (539)
Haluaisi saada minulta strap-onia
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.
Ihana mies
Hauskin ketju pitkään aikaan :D on se avioelämä vaikeaa :D
Lukee sanomalehtiä kun minä haluaisin jutella.
Ei kuuntele minua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luen täällä aika hämmästyneenä. ap
Tomuttelee olkapäiden päälle tippuneita hilsekasoja sohvalla. Plyyshisohvat kuin lumisateen jäljiltä.
Työkaverin mies viettää vessassa 2-3 tuntia mukana sarjakuva lehtiä sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Piristi juu!
On hiljaa. Olis niin paljon helpompi toimia jos ei tarvitsisi lypsää, nyhtää ja kiskoa ihmisestä ulos yksitavuisia vastauksia kun on tarkoitus tehdä jotain yhdessä tai joutua erikseen pyytämään jotain reaktiota puheeseensa jotta tietää onko toinen kuullut mitä sanot ja ehkä jopa onko samaa vai eri mieltä. Esim. eilen perhereissuun lähdettäessä mies ei oma-aloitteisesti sanonut yhtään mitään yhtään kenellekään koko aamupäivän aikana, mistä seuraa että minä yksin kysyn ja kerron ja ohjeistan (esim. lapsia) jotta saadaan tavarat ja koko kompanja autoon. Olis kiva jos toinenkin avaisi joskus suunsa eikä puuhailisi omiaan mykkänä.
Pieree joskus minun vieressäni ja lehauttelee käsin sitä hajua minun naamaani.🤬
Rakas vaimoni sanoi että ole kuulemma tyytyväinen jos miehesi edes pesee ylipäätään pyykkiä! Ap
Katsoo suu ammollaan formulota tai jotakin jäänäriä. Suu niin auki kun voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tältä palstalta että joidenkin miehet kuuntelevat Irwiniä yksin ja juovat olutta samalla.
Jättäkää semmoiset siat.
Ei elätä minua eikä suostu antamaan minulle lapsia
Vierailija kirjoitti:
On hiljaa. Olis niin paljon helpompi toimia jos ei tarvitsisi lypsää, nyhtää ja kiskoa ihmisestä ulos yksitavuisia vastauksia kun on tarkoitus tehdä jotain yhdessä tai joutua erikseen pyytämään jotain reaktiota puheeseensa jotta tietää onko toinen kuullut mitä sanot ja ehkä jopa onko samaa vai eri mieltä. Esim. eilen perhereissuun lähdettäessä mies ei oma-aloitteisesti sanonut yhtään mitään yhtään kenellekään koko aamupäivän aikana, mistä seuraa että minä yksin kysyn ja kerron ja ohjeistan (esim. lapsia) jotta saadaan tavarat ja koko kompanja autoon. Olis kiva jos toinenkin avaisi joskus suunsa eikä puuhailisi omiaan mykkänä.
Lisään vielä että voinette arvata mitä puolisoni minusta sanoisi. Että voisin olla joskus hiljaa :D Mutta minusta on helpompi esim. pysähtyä perheenä syömään matkalla jos käydään edes aikuisten kesken jotain sananvaihtoa siitä milloin ja missä eikä vain niin että toinen yksipuolisesti ilmoittaa että näin tehdään tai että arpajaiset aloitetaan siinä kohtaa kun takapenkillä alkaa nälkäkitinä ja reitin paras taukopaikka meni 15 km sitten.
Syö ruokaa suu aki ja inhottava mäiske käy.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.
Mistä olet tuollaisen ihqun löydön tehnyt? Pidä kiinni hänestä. On katoava luonnonvara, kaikki ominaisuudet samassa tyypissä.
Kaivelee juustoisia varpaitaan sormilla.