Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?
Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap
Kommentit (539)
Kuorsaa, kaivaa nenää monta kertaa päivässä ja heittää räkäpallot lattialle. Pallit haisee useinkin ihan järkylle. Hikoilee helposti. Ei pese kunnolla alapäätänsä. Jättää hikiset märät salivaatteet roikkumaan puhtaiden vaatteiden viereen. Sotkee ripulipaskalla pöntön, ei siivoa sotkujaan. Syö samoista astioista lukuisia kertoja. Ei pese käsiään kunnolla kun muutenhan menisi vettä hukkaan. Kostuttaa vain sormia ja se oli siinä! Ahmii aivan törkeän paljon ruokaa öisin, juo kaljaa usein. Valvottaa mua kolinoilla. Piereskelee proteiinijuomien jälkeen kauheita hajuja. Monta kertaa viikossa vonkaa sellaista seksiä johon en suostu. On vuosia tehnyt näin. Esittelee alapäätänsä, läpsii sillä olkapäähän tms. kun haluaa seksiä. Huutaa ja kiroilee ihan pienistäkin jutuista mitkä käyvät herran hermoille. Mutta ulkoisesti mies on komea, on edennyt urallaan, käyttäytyy vieraiden seurassa ns. täydellisesti. Ei kukaan uskoisi millainen helmi hän onkaan! Mutta rakas on minulle kaikesta huolimatta.
Hyvä jos kerran viikossa tiskaa ja silloinkin valittaa miten paljon astioita on.. Itsehän tiskaan joka päivä ettei kasoja kerry.
Jättää astiat pöydälle, myös vaikkua täynnä olevat vanupuikot joilla kaivaa korviaan löytyy milloin mistäkin, kaapin ovet jää auki, levittää tavaroitaan eikä raivaa jälkiään.
On maailman hitain lähtijä. "Kohta" tarkoittaa 1-3 h. Ei osaa ennakoida.. Alkaa pakkaamaan vasta kun lähtöön on se puoli tuntia.. Alkaa touhuta jotain jonnin joutavaa, kun pitäisi lähteä. Ei osaa priorisoida asioita.
Neuvoo ja komentelee. Jos ollaan yhdessä laittamassa puutarhaa niin koko ajan "tuo sitä, tuo tätä, tee sitä tee tätä." Hakis kuule itse välineensä. Monesti sanonkin, että hae vaan itse.
Siinäpä ne raivostuttavimmat. Enkä edes itse ole mikään maailman nopein tai toimeliain, mutta silti mies on minuun verrattuna kyllä etana ja kaikki kestää.
On eri mieltä kanssani.
Onneksi kuitenkin suhteellisen harvoin. Ja niinä kertoina - pakko myöntää - ylpeyttäni kirpaisevan usein myös oikeassa (tai enemmän oikeassa kuin minä tai vähintään pystyy perustelemaan mielipiteensä hyvin; kaikkiin kysymyksiin kun ei ole vain yhtä oikeata vastausta), mutta sekös se vasta harmittaakin; olla itse väärässä. :D
Mikä sinussa on vikana kun olet tuollaisen nollan kanssa? Omanarvontunnon puute?
Mä annan miehelle persettä, laueta naamalle, luvan piereskellä ja röyhtäillä, mikään noista ei haittaa mutta ärsyttää kun puuttuu ajamiseen "Miksi vaihdoit vaihdetta", "laita jo vilkku", "tää ei oo suorassa tässä parkkiruudussa".. argh. Yleensä annankin miehen ajaa.
Lisäksi stressaantuneena ärisee pikkuasioista lapsille ja huutaa mulle.
Ostaa jokaikinen kauppareissu jotain herkkuja. Pitää olla vähän kahvileipää, palkita itsensä, viikonlopun kunniaksi, maanantain piristykseksi jne. Tai pyytää minun ostamaan. Alkaa ärsyttää, kun itse yrittää syödä terveellisesti. Toki en itse aina näitä herkkuja syö, mutta vaatii oikeasti tahdonvoimaa, että ei koske kotona oleviin herkkuihin. Helpointa olisi jättää kauppaan ne alkuunsa.
mammat ei ne teidän ukot arvosta tai kunnioita teitä.
laittakaa ukot ojennukseen.
aikansa ukko meillä teki kaikenlaista eikä siivonnut jälkiään.
loppui siihen kun menin erään kerran hänen pyhättöönsä.... verstaaseen ja jätin sen sikin sokin.
meinasi saada raivarin kun kuulin minun niin tehneen. muistutin siivoa itse kuten minäkin olen siivonnut sinun jälkiäsi ja sotkujasi.
nyt ukko osaa toimia kuten pitääkin. ei jätä likaisia vaatteita... tiskejä mihinkään. jne. on ihan eri mies kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisia ei voi katsoa rauhassa, kun toinen ryhtyy paasaamaan politiikkaa isoon ääneen.
Laitan uutiset nykyään nauhalle ja pistän pauselle, kun se paatos alkaa.Mille nauhalle?
Vai Digiboksille? Katsotko Areenasta?
Elisa viihde. Voin katsoa myös toki Areenastakin.
Mun mies haluu tuhkaluukkua, harvase päivä.
Annan sitte, kerran viikossa luukuttaa.
Kävelee ympäriinsä huolimattomasti. Törmäilee paikkoihin ja huitoo ympäriinsä, ja siten hajottaa tavaroita. Mitään kovin arvokasta vaasia tai taide-esinettä en uskaltaisi meille ottaa.
Omasta mielestään mies on siisti ja hygieeninen, mutta oikeasti sottapytty. Likaiset vaatteet jätetään haiseviksi kasoiksi, roskia pinotaan jonnekin nurkkaan homehtumaan, mutta ei viedä ulos.
Juo liikaa kaljaa, humalaan joka viikonloppu. Umpihumalassa tulee herättämään minut vaatien seksiä, vaikkei siitä mitään humalatilan vuoksi tulekaan.
Hermostuu helposti, jolloin huutaa ja rähisee lapsillekin ihan mitättömistä asioista.
Vahtii minun ja lasten syömisiä, kun hänellä itsellään ei ole vielä nälkä (syö siis kellon mukaan).
Ei pysty tekemään mitään ex-tempore, aina pitää kaikki tekeminen suunnitella puoli vuotta etukäteen. Suuttuu, jos suunnitelmat muuttuvat.
Ei halua tehdä mitään yhdessä minun ja lasten kanssa.
Väheksyy ammattiani ja naljailee koulutuksestani (olen häntä korkeammin koulutettu)
Olen suunnittelemassa eroa.
vihaan sitä kun mieheni katsoo kokoajan videoita kännykästään. aamuisin, iltaisin, päivällä. vessassa, syödessä, kokoajan!!!
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestään mies on siisti ja hygieeninen, mutta oikeasti sottapytty. Likaiset vaatteet jätetään haiseviksi kasoiksi, roskia pinotaan jonnekin nurkkaan homehtumaan, mutta ei viedä ulos.
Juo liikaa kaljaa, humalaan joka viikonloppu. Umpihumalassa tulee herättämään minut vaatien seksiä, vaikkei siitä mitään humalatilan vuoksi tulekaan.
Hermostuu helposti, jolloin huutaa ja rähisee lapsillekin ihan mitättömistä asioista.
Vahtii minun ja lasten syömisiä, kun hänellä itsellään ei ole vielä nälkä (syö siis kellon mukaan).
Ei pysty tekemään mitään ex-tempore, aina pitää kaikki tekeminen suunnitella puoli vuotta etukäteen. Suuttuu, jos suunnitelmat muuttuvat.
Väheksyy ammattiani ja naljailee koulutuksestani (olen häntä korkeammin koulutettu)
Tämä kuulostaa tutulta. Siis sillä tavoin, että täällä kirjoittaa säännöllisesti joku mies tuosta, kuinka naiset häntä sortavat olemalla korkeammin koulutettuja ja paremmin ansaitsevia.
Miten te kestätte noita ukkojanne? Hyi helv... Lähtö tulis jo pienemmästäkin. Luojan kiitos ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa tutulta. Mulla samanlainen mies ja ero tulossa. Lapsia en viitsinyt tehdä sen niljakkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te kestätte noita ukkojanne? Hyi helv... Lähtö tulis jo pienemmästäkin. Luojan kiitos ei ole miestä.
Ne on osanneet joskus olla kivoja. Kai sitä elättelee toiveita, että kiva mies tulisi takaisin ja syrjäyttäisi sikaporsaan. Yleensä kuitenkin tulee ero ennemmin tai myöhemmin.
Ai joskus? Tuo jättää aina - siis aina - leivänmurut siihen minne ne putoavat. Ei ikinä siisti kädellä murusia pois.
Myöhästely. Mies ei osaa arvioida aikaa, vaan jos on esim juhlat tiettyyn aikaan ja matkaa on vaikka puoli tuntia, hän alkaa suunnitella lähtöä puoli tuntia ennen lähtöä, eli alkaa miettiä mitä laittaa päälle siinä vaiheessa, kun pitäisi olla matkalla. Seuraavalla kerralla menen lasten kanssa edellä, tulkoon mies toisella autolla perässä.