Miksi et omista airfryeria? Kyseessä 2000-luvun tärkein keksintö joka mullisti ruuanlaiton ja koko kitchen industryn
Perus uuniin verrattuna airfriyerilla saa huomattavasti maukkaammat paistot kypsentämällä ruoan ulkoapäin, jolloin pinta krispyyntyy mutta ruoan sisäosat jäävät moistiksi. Käytännössä sama kuin deep fryettäessä mutta terveellisempää koska ei tarvitse öljyä.
Kommentit (30)
Syön vain leipää ja oliiveja. En tarvitse airfryeia.
Kamalaa finglishiä.
"moistiksi"
"deep fryettäessä"
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa finglishiä.
"moistiksi"
"deep fryettäessä"
Tervetuloa 2020-luvulle, Merja! 😂
Meillä ei ole sille tarpeeksi speissiä kitshenissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa finglishiä.
"moistiksi"
"deep fryettäessä"
Tervetuloa 2020-luvulle, Merja! 😂
Ei vaan sinä voisit opetella kirjoittamaan. Taidatkin olla yhtä jälkeen jäänyt kuin iso osa nuorisosta nykyään on.
"kypsentämällä ruan ulkoapäin".
No mistä päin paistinpannu, kiehuva vesi, ja ihan tavallinen uuni sitten kypsentää? keskeltäkö
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa finglishiä.
"moistiksi"
"deep fryettäessä"
ja varsinkin "krispyyntyy".
Todellinen helmi.
Olen kyllä pohtinut tuota. Onko se helppo puhdistaa?
Mä olen sen verran oldschool että käytän enimmäkseen puuhellaa syksystä kevääseen. Miettikääpä sitä kun raavitte pennosia, siis senttisiä, kasaan såhkölaskun maksuun.
Niin jos kiertoilmauuni jo on, miksi ostaisi jonkun air fryer pönikän vielä erikseen?
Liian kallis, olen köyhä. Pitää laskea pennosia että saa maksettua laskut ja asumiskulut ja ruuan.
Lähertäisitkö vähä kässiä tänneki
Mun mielestä sillä tuli ranuistaki semmosii kuivii paskoi, en yksinkertaisesti koe moisen koneen ansaitsevan tilaa keittiössäni.
Ai sehän on semmoinen pölyjen kerääjä kuitenkin !
En mä tarvitse enempää pölyjen kerääjiä mulla on kahvinkeitin, joka kerää nytkin pölyä!
Se pöly aiheuttaa sähkölaitteissa Tulipalovaaran!
Tiesitkös sitä, että myös jääkaapin takaa pitäisi imuroida sen taakse kertynyt pöly , usein, sillä se on varrana aiheuttaa tulipalon!
Luin aluksi, että miksi et omista satisfieria.
Miksi et omista satisfieria? Kyseessä 2000-luvun tärkein keksintö joka mullisti...
Mulla on vedenkeitin, uuni, liesitaso, jääkaappi, pakastin, kahvinkeitin ja mikroaaltouuni. Mun kitsen indastri invaiöment on niinku valmis eikä oo enempää speissii.
Because mä osaan cook.
Ja I don`t omista aromipesää enkä bread machineakaan.
Ku ordinary oven niinku cater for koko perheelle eikä like for just 1, like, you know.