IG:sta on tullut niin rasittava
Ihan oikeasti, haluan nähdä kavereiden kuvia, en sataa miljoonaa mainosta, randomien postauksia vaikka meikkaamisesta ja melkein pelkkiä videoita. Ymmärrän muutaman mainoksen mutta nyt on selkeästi ollut jokin uudistus, kun koko IG vaan suoltaa ihan kummallista sisältöä.
Kommentit (16)
Kuka jaksaa katsella kavereiden kuvia päivät pitkät??
Onneks ei ole tuohonkaan palveluun tarvinnut kirjautua sisään.
Itse myös näin "vanhuksena" haikailen aikaa kun instagram oli vain kuvapalvelu. Alussa sinne ei edes saanut laitettua videota. Jossain vaiheessa tuli mahdolliseksi muistaakseni 10 sek videot. Nyt ei oikein muuta enää feediin tulekaan.
IG on aina ollut rasittava. Sinulla on vain lamppu tainnut syttyä viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa katsella kavereiden kuvia päivät pitkät??
Onneks ei ole tuohonkaan palveluun tarvinnut kirjautua sisään.
En mä tiedä käyttääkö joku sitä päivät pitkät. Itse selaan kerran tai pari päivässä suunnilleen. Koko ajan käytän vähemmän, kun on niin tyhmä nykyään.
Videoilla saa katsojan huomion pidemmäksi aikaa.
Ratkaisu: Poistukaa instagramista. Mielenterveys kiittää.
Vierailija kirjoitti:
IG on aina ollut rasittava. Sinulla on vain lamppu tainnut syttyä viime aikoina.
Ai, mä olen sillä tapaa visuaalinen, että on kiva katsella kavereiden kuulumisia kuvina. Toki olen myös harrastajatasolla valokuvaamisesta kiinnostunut, ehkä siksi ig on puhutellut enemmän kuin muut somekanavat.
Se on ollut koko ajan 80 äo:lla varustettujen palvelu, kuten muukin some.
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut koko ajan 80 äo:lla varustettujen palvelu, kuten muukin some.
No kylläpä vaikutat miellyttävältä persoonalta.
Raivostuttaa katsoa kavereiden tarinoita, kun mainosvideot alkaa huutaa päälle heti, kun tarina loppuu. Pakko pitää puhelin äänettömällä.
Kuvat on kivempia kuin videot. En jaksa katsoa huonoja videoita mutta huonoja tai ei niin hyviä kuvia helpommin.
Inspiraatiolähteenä mainio. Omista tutuista seuraan vain muutamaa. Pääasiassa seuraan harrastus ja luontotilejä.
Katselkaa Picukin kautta. Ei tarvii olla edes ig-tiliä.
Moni joka on tienannut sisällöntuotannolla instaan tuskailee samaa. Perinteiset kuvat saavat paljon vähemmän näyttökertoja kuin ennen, keloilla saa paljon enemmän näyttöjä. Minusta myös muutos huonompaan, mutta toisaalta kun katselee vaikkapa omien teinien somenkäyttöä, niin kyllähän se video on mikä kiinnostaa.
Joo, ja vielä.kun ne videot on pääosin ihan suttulaatua. Ei jatkoon.
Ja sitten kun erehdyt katsomaan jonkun vaikkapa jumppaohjeen, saat sitä saastetta vielä kymmenen kertaa enemmän.
Joo, sitä on muutettu koko ajan enemmän siihen suuntaan, että suosii keloja eikä enää kuvia. Tylsää.