Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut oman ulkonäön takia

Vierailija
18.06.2022 |

Kova into olis mennä salille ja lopettaa tää valitus sekä itkeminen että tapan itteni.
Jotain kaipaan elämään ja se on urheilu, sekä ihmiset. Oli ne sitten kaupungilla tai missä vaan kunhan on ihmisiä ja menoa.
Siitä mulle tulee hyvä olo oikeesti. Oon jääny märehtimään sisälle ja mun olo on tosi huono ja peiliin katsominen saa oksentamaan lähinnä.
Oon kieltämättä hitusen kateellinen laihoille ihmisille. Jotain on pakko alkaa tekemään.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laiha, mutta en ole tyytyväinen lattapyllyyni ja muutenkin lihaksettomaan olemuksiini. Munkin pitäis käydä salilla, että saisi ryhtiä ja sitä persettä. En edes tiedä miten pukeutuisin kun pitää aina peittää pylly, ettei se näkyisi.  Ei laihuus ole sama asia kuin hyvännäköisyys. 

Mulla on tismalleen sama tilanne!

Oon päättänyt että elokuussa kirjaudun kuntosalille ja alan tehdä jotain asialle. Kesällä tulisi maksettua turhasta kun en oo kotona juurikaan vaan reissussa koko loma.

Oon tyytyväinen painooni muuten mutta ihan tikkujalat ja lattapeppu :/

Välillä sitä kyllä miettii, että kenelle mä sitä peppua oikeen treenaan?  Miksen saa olla lattapylly ilman, että saan kuulla siitä?  Miksen saa olla sen näköinen kuin olen nyt.  

Terveyssyiden vuoksi urheilussa on oikeasti järkeä.

Kaiken lisäksi terveyssyiden vuoksi riittäisi pelkkä kevyt liikkuminen. Kävelylenkkejä pääasiassa ja silloin tällöin käsien heiluttamista kuntosalilla.

Kropan muokkaaminen puolestaan on rankkaa työtä.

Vierailija
22/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen masennuttiin, kun työpaikka meni alta, vaimo jätti, jalat amputoitiin tai puoli sukua kuoli.

Nyt masennutaan, kun on pari liikakiloa.. joille voisi tehdä itsekin jotain.

No mulla on enemmän ku pari kiloa xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu lihavien seuraan niin et tunne itseäsi erilaiseksi. 

No mä tunnen itteni vammaseks 😂🤥 yritä siinä elää sillee ettei oo häpeän tunnetta. Heheeee

Vierailija
24/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laiha, mutta en ole tyytyväinen lattapyllyyni ja muutenkin lihaksettomaan olemuksiini. Munkin pitäis käydä salilla, että saisi ryhtiä ja sitä persettä. En edes tiedä miten pukeutuisin kun pitää aina peittää pylly, ettei se näkyisi.  Ei laihuus ole sama asia kuin hyvännäköisyys. 

Oon päättänyt että elokuussa kirjaudun kuntosalille ja alan tehdä jotain asialle. Kesällä tulisi maksettua turhasta kun en oo kotona juurikaan vaan reissussa koko loma.

Miksi ihmeessä ette tee kotona niitä kyykkyjä? Jos lähtötilanne on nolla, pääsette ihan oman kehon painolla jo pitkälle. Otat tavoitteeksi tehdä joka päivä aluksi vaikka 50 kyykkyä ja pian 100. Netti on täynnä ohjeita! Kyykyt voi tehdä myös pienissä erissä päivän mittaan. Perinteisten lisäksi otat ohjelmaan askelkyykyt, yhden jalan kyykyt jne.

Vierailija
25/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehosi ei masenna sinua, vaan se miten suhtaudut siihen.

Niinpä. Suuri osa kansasta on nykyään ylipainoisia, olet siis normaali.

Vierailija
26/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehosi ei masenna sinua, vaan se miten suhtaudut siihen.

Niinpä. Suuri osa kansasta on nykyään ylipainoisia, olet siis normaali.

On tylsää olla normaalia, harmaata massaa.

Vierailija
27/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä kyllä miettii, että kenelle mä sitä peppua oikeen treenaan?  Miksen saa olla lattapylly ilman, että saan kuulla siitä?  Miksen saa olla sen näköinen kuin olen nyt.  

Terveyssyiden vuoksi urheilussa on oikeasti järkeä.

Mutta sinähän saat olla! Ei sun tarvi treenata peppua joittenkin muitten mielipiteitten takia.

Vierailija
28/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ette tee kotona niitä kyykkyjä? Jos lähtötilanne on nolla, pääsette ihan oman kehon painolla jo pitkälle. Otat tavoitteeksi tehdä joka päivä aluksi vaikka 50 kyykkyä ja pian 100. Netti on täynnä ohjeita! Kyykyt voi tehdä myös pienissä erissä päivän mittaan. Perinteisten lisäksi otat ohjelmaan askelkyykyt, yhden jalan kyykyt jne.

Vuosi sitten teinkin puolen vuoden ajan kotijumppaa,  treenasin viikossa n. 5 päivänä 10 min - 1 h pituisia jumppia.  Pyllynympärykseen tuli joku 3 senttiä lisää tavaraa.   Sitten jotenkin lannistuin. Tuli moraalinen dilemma. Juurikin siksi, että en halua olla arvostettu vain pyllyni takia vaan sen takia kuka olen.  Lisäksi se  treenimäärä oli vaikea saada sisällytettyä aikatauluihin.  Motiivit treenaamisen olivat lähtökohtaisesti huonot.   

Ehkä on vaan henkisesti helpompi liikku vain terveyden vuoksi kuin ulkonäön vuoksi.  Vaikka tästä pyllystä ei koskaan muhevaa tulisikaan, sen täytyy riittää. 

Vierailija
29/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vaivaan ei salikäyntejä tarvita, tuoli riittää.

1. Istu tuolille ja nouse ylös ja laskeudu alas.

2. Ota tukea vaikka tuolin selkänojasta ja kyykkää noin 90 asteen kulmaan, alkuun riittää väheisempikin. Tee molempia alkuun 3 x 12 sarja. Lisäät sitten, kun kun tuntuu että jaksat.

Vierailija
30/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vaivaan ei salikäyntejä tarvita, tuoli riittää.

1. Istu tuolille ja nouse ylös ja laskeudu alas.

2. Ota tukea vaikka tuolin selkänojasta ja kyykkää noin 90 asteen kulmaan, alkuun riittää väheisempikin. Tee molempia alkuun 3 x 12 sarja. Lisäät sitten, kun kun tuntuu että jaksat.

Tuota on kyllä paljon miellyttävämpi tehdä kuin normikyykkyä ilman tuolia.

Vierailija
31/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laihuus onnea tuo, väitetään et sitten oot vähän onnellinen ja sitten kaikki on paremmin jne. Täyttä puppua, ehkä lääkärisi on onnelisempi et sinä.

Laihdutin 50 kg tuossa männä vuosina ja jos jojot lasketaan mukaan niin satoja kiloja. Ja en oo yhtään onnellisempi tai terveempi, päinvastoin.

Nyt lääkärit valittaa et oot liian laiha ja kun sanon etten enää laihduta alkaa narina "en usko".  oon 178cm ja painanut viimeiset kolme vuotta n. 55-61 kg välillä. silti joku on kehottanut laihduttamaan ja toinen lihottamaan , milloinkaan ei hyvä.

oo oma itsesi, laihtumalla et paremmaksi muutu.

Vierailija
32/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pylly on myös osittain geneettistä. Kaikki eivät sellaista saa, vaikka kuinka treenaisivat. Minä olen yrittänyt kaikkeni, mutta pyöreää pyllyä en ole saanut.

Vierailija
33/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, jos teillä on vartalo, jonka saa treenillä kuntoon. Minulla on raskaudesta vaurioitunut ryppyinen pussimaha. Siitä ei pääse eroon kuin leikkauksella. En ole edes uskaltanut erota huonosta parisuhteesta tämän takia, koska uutta miestä en löytäisi.

Vierailija
34/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa onnellisia, jos teillä on vartalo, jonka saa treenillä kuntoon. Minulla on raskaudesta vaurioitunut ryppyinen pussimaha. Siitä ei pääse eroon kuin leikkauksella. En ole edes uskaltanut erota huonosta parisuhteesta tämän takia, koska uutta miestä en löytäisi.

Ihanaa kun ihmiset kertovat näistä rehellisesti. Koko ajan vahvistuu ajatus etten halua lapsia.

Vierailija
35/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taasen en halua salille tai ryhmäjumppaan vaan haluan liikkua luonnossa ja päästä tyyliin kotiovelta lenkkipoluille ja talvella hiihtoladuille sekä retkiluistelemaan.

Esim just nyt tulee telkkarista tuo venlojen viesti ja tuollainen metsä on se mulle mieluisin ympäristö liikkumiselle.

Ja täällä missä asun ei metsään ja luontoon pääse kuin omalla autolla. Siksi katson telkkaria, palstailen ja masennun.

Vierailija
36/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pylly on myös osittain geneettistä. Kaikki eivät sellaista saa, vaikka kuinka treenaisivat. Minä olen yrittänyt kaikkeni, mutta pyöreää pyllyä en ole saanut.

Ei kaikille tule samanlaista pyllyä eikä kroppaa vaikka treenaisivat samaa lajia ja olisivat huippu-urheilijoitakin.

Jokaisella on omanlaisensa ruumiinrakenne eikä sitä muuta toisenlaiseksi mikään määrä treeniä. Lantion luut vaikuttaa todella paljon niin pyllyyn kuin siihen miten käveleekin.

Vierailija
37/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se laihuus onnea tuo, väitetään et sitten oot vähän onnellinen ja sitten kaikki on paremmin jne. Täyttä puppua, ehkä lääkärisi on onnelisempi et sinä.

Laihdutin 50 kg tuossa männä vuosina ja jos jojot lasketaan mukaan niin satoja kiloja. Ja en oo yhtään onnellisempi tai terveempi, päinvastoin.

Nyt lääkärit valittaa et oot liian laiha ja kun sanon etten enää laihduta alkaa narina "en usko".  oon 178cm ja painanut viimeiset kolme vuotta n. 55-61 kg välillä. silti joku on kehottanut laihduttamaan ja toinen lihottamaan , milloinkaan ei hyvä.

oo oma itsesi, laihtumalla et paremmaksi muutu.

Vaikka sinä olet satakiloisena yhtä onnellinen kuin nyt, se ei tarkoita että kaikki muutkin olisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä