Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut oman ulkonäön takia

Vierailija
18.06.2022 |

Kova into olis mennä salille ja lopettaa tää valitus sekä itkeminen että tapan itteni.
Jotain kaipaan elämään ja se on urheilu, sekä ihmiset. Oli ne sitten kaupungilla tai missä vaan kunhan on ihmisiä ja menoa.
Siitä mulle tulee hyvä olo oikeesti. Oon jääny märehtimään sisälle ja mun olo on tosi huono ja peiliin katsominen saa oksentamaan lähinnä.
Oon kieltämättä hitusen kateellinen laihoille ihmisille. Jotain on pakko alkaa tekemään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia mulla

Vierailija
2/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kateuskin motiivi tehdä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä👍

Vierailija
4/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha mutta masentunut ei kannata kade olla

Vierailija
5/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa meistä ei olisi. En miehenä ajattele enää oikein mitään muuta, ja kaikki aika menee saliin sekä itsensä ehostamiseen.

Vierailija
6/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkotat ihmiset läheltäsi, kun valitat noin.

Vierailija
7/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää lähtemästä salille tai ihmisten luo?

Vierailija
8/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "laiha", mutta silti mulla on ruma vartalo. Mieti sitä. Sulla on toivoa, jos ongelmasi on pelkkä ylipaino.

Vierailija
9/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen masennuttiin, kun työpaikka meni alta, vaimo jätti, jalat amputoitiin tai puoli sukua kuoli.

Nyt masennutaan, kun on pari liikakiloa.. joille voisi tehdä itsekin jotain.

Vierailija
10/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen masennuttiin, kun työpaikka meni alta, vaimo jätti, jalat amputoitiin tai puoli sukua kuoli.

Hyvin sanottu, näinhän se on

Vierailija
11/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laiha, mutta en ole tyytyväinen lattapyllyyni ja muutenkin lihaksettomaan olemuksiini. Munkin pitäis käydä salilla, että saisi ryhtiä ja sitä persettä. En edes tiedä miten pukeutuisin kun pitää aina peittää pylly, ettei se näkyisi.  Ei laihuus ole sama asia kuin hyvännäköisyys. 

Vierailija
12/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi ei masenna sinua, vaan se miten suhtaudut siihen.

Vierailija
13/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu lihavien seuraan niin et tunne itseäsi erilaiseksi. 

Vierailija
14/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ei koskaan ole saanut sitä työpaikkaa saatika vaimoa, koska on "pari liika kiloa" . 

Lisäksi sillekin voi jotain tehdä, ettei työpaikka menisi, ettei vaimo jättäisi tai jalkoja amputoitaisi esim diabeteksen vuoksi. 

Vierailija
15/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseettömyys korjaantuu kyllä nopeasti salilla. Itse pitää vähän himmailla kyykkäysten kanssa, koska en halua liian muhkeaa takamusta.

Vierailija
16/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseettömyys korjaantuu kyllä nopeasti salilla. Itse pitää vähän himmailla kyykkäysten kanssa, koska en halua liian muhkeaa takamusta.

Suomalaisilla geeneillä tuskin saa liian muhkeaa takamusta millään treenillä.

Vierailija
17/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laiha, mutta en ole tyytyväinen lattapyllyyni ja muutenkin lihaksettomaan olemuksiini. Munkin pitäis käydä salilla, että saisi ryhtiä ja sitä persettä. En edes tiedä miten pukeutuisin kun pitää aina peittää pylly, ettei se näkyisi.  Ei laihuus ole sama asia kuin hyvännäköisyys. 

Mulla on tismalleen sama tilanne!

Oon päättänyt että elokuussa kirjaudun kuntosalille ja alan tehdä jotain asialle. Kesällä tulisi maksettua turhasta kun en oo kotona juurikaan vaan reissussa koko loma.

Oon tyytyväinen painooni muuten mutta ihan tikkujalat ja lattapeppu :/

Vierailija
18/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jaksan käydä salilla, mutta en jaksa enää ihmisiä. Joskus harvoin jaksan, mutta tämä huolestuttaa itseäni, että haluan vain eristäytyä ja olla yksin.

Vierailija
19/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tismalleen sama tilanne!

Oon päättänyt että elokuussa kirjaudun kuntosalille ja alan tehdä jotain asialle. Kesällä tulisi maksettua turhasta kun en oo kotona juurikaan vaan reissussa koko loma.

Oon tyytyväinen painooni muuten mutta ihan tikkujalat ja lattapeppu :/

Välillä sitä kyllä miettii, että kenelle mä sitä peppua oikeen treenaan?  Miksen saa olla lattapylly ilman, että saan kuulla siitä?  Miksen saa olla sen näköinen kuin olen nyt.  

Terveyssyiden vuoksi urheilussa on oikeasti järkeä.

Vierailija
20/37 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää lähtemästä salille tai ihmisten luo?

Häpeä😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme