Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leikkiastiasto liian tyttömäinen lahja pojalle 2,5v?

Vierailija
16.10.2006 |

Löysin tosi kivan leikkiastiaston ja tarkoitukseni oli antaa se kummipojalle joululahjaksi, mut mietin onko se sitten liian tyttömäinen`?

Kuuluuhan miesten nykyään osallistua kotijuttuihin, myös astioiden pesuun/kattamiseen, niin siltä pohjalta ei olisi liian tyttömäinen, mut silti...?

Mitä mieltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä paljon isommatkin pojat leikkivät välillä astioilla. Jos nyt eivät ole ihan vaaleanpunaisia, prinsessakuvioilla varustettuja, niin lahja on tosi kiva.

Vierailija
2/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta voi sanoa.

Siis MIKÄ sua huolestuttaa? Ettei poikaa kiinnosta vai että kaverit kiusaa (! :D) vai että pojan isä vetää herneet nenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhemmat saattaa siitä vetää herneen nenään :) Meillä poika on innoissaan leikkinyt astioilla ja ruokajutuilla, pienestä pitäen. Itse niitä on aina toivonut. tietty myös ns. poikien leikkiä samalla :)

Täyttää jo 6 ja toivoo nytkin lahjaksi turtlesia ja rikki menneen teesetin tilalle uutta :)

Vierailija
4/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni. Mutta se potentiaalisin loukkaantujahan tässä ei ole lapsi itse, eikä äitikään, vaan se isä. :D Jos on joku machobimbo -isukki, niin senhän naama venähtää ja homofobiat nostaa päätään jos poika saa " astioita" lahjaksi. :D

Vierailija
5/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eivät ole mitään pinkkipinkkiä vaan ihan perus sinistä,vihreetä, keltasta ja punasta.

ap

Vierailija
6/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innoissaan se niitä tutki ja ajattelin, että niiden kanssa jaksan itsekin leikkiä, kun ei aina mielikuvitus riitä noihin traktorileikkeihin.

Vierailija
7/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sitäpaitsi todella tärkeitä lapsen sosiaaliselle kehitykselle. Jos lapsi ei oma-aloitteisesti " tarjoa ruokaa" (joko ruokapöydässä tai leikissä) toiselle, niin jotain on vialla.

Vierailija
8/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat ainakin tykkäisivät kovasti pikkuastiastosta (ja äiti myös niin jäisivät oikeat kattilat rauhaan :)

Lapset matkivat leikeissään mitä kotona tehdään. Jos siellä kokkaillaan paljon niin on luontevaa, että lapsetkin tykkäävät leikkiä ruoanlaittoa.

Vierailija
9/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin syyhytti ostaa se, etten ehkä ihan loppuun ajatellut :D Siinä on kannun, kuppien,lautasten ja pikkuostoskorin lisäksi myös leivänpaahdin ja kaksi leikkipaahtoleipää, ja nää kaikki astiat on pakattu muoviseen reppuun, ja siinä repussa on sit semmonen vetohommeli, että voi perässä vetää kuin kärryä :)

Mulla kun on tapana höpsähtää leluosastolla :P

Kiitos mielipiteistänne!

ap

Vierailija
10/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi antaa pojalle lahjaksi leikkiastiaston!

Tyhmää, miten jo niin pieniäkin taaperoita koitetaan valaa yhteen muottiin sukupuolen mukaan. Mielestäni jokaisella pojalla pitäisi olla myös nukke tai ainakin jokin pehmolelu, jota hoivata.

Vastaavasti tytöillä täytyy olla mahdollisuus leikkiä autoilla, koneilla, työkaluilla rakentamis- ja korjausleikkejä jne. Kaikille kaikkea tasapuolisesti, itse voi sitten valita, mikä alkaa kiinnostaa eniten.

Vierailija
11/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin syyhytti ostaa se, etten ehkä ihan loppuun ajatellut :D Siinä on kannun, kuppien,lautasten ja pikkuostoskorin lisäksi myös leivänpaahdin ja kaksi leikkipaahtoleipää, ja nää kaikki astiat on pakattu muoviseen reppuun, ja siinä repussa on sit semmonen vetohommeli, että voi perässä vetää kuin kärryä :)

Mulla kun on tapana höpsähtää leluosastolla :P

Kiitos mielipiteistänne!

ap

Vierailija
12/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vee tykkäisi taatusti!! isosisko kyllä tulisi kateelliseksi ;) mutta poika tykkäisi aivan varmasti ja äiti ja isä ilahtuisivat siitä, ettei aina tuoda vain niitä autoja!!

Vierailija
13/13 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ei edes ole alle 3-v poikia yhtään :-) Eli anna vaan ne astiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi