Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te pitkään yhdessä olleet pidätte seksielämän jännittävänä?

Vierailija
18.06.2022 |

Olen ollut saman miehen kanssa teini-iästä. Olemme kasvattaneet kolme lasta, yksi on jo muuttanut kotoa.

Yhdessä on oltu 23 vuotta ja olemme olleet aika onnellisia, samanlainen huumorintaju ja "maailmankatsomus" yhdistää.

Mieheni on hauska, fiksu ja komea.

Valitettavasti tässä viime vuosina olen ollut jollain tavalla seksuaalisesti turhautunut, ei sillä etteikö mies osaisi hommiaan (osaa todella), vaan olen jatkuvasti himoissani ja haaveilen seksistä muiden miesten kanssa.

Oma mies sytyttää, mutta samaan aikaan tuntuu että seksielämä on samaa tylsää puuhaa. Seksin määrä ei ole ongelma, seksiä on usein.

Pikkulapsiaika meni hyvin ja seksielämä ei kärsinyt kovinkaan paljon (lapset laitettiin ajoissa nukkumaan, päiväuniaikaan pystyi myös puuhailemaan jne.).

Murrosikäisten kanssa asuminen oli haastavinta, koska pikkuteinit valvovat myöhään ja ovat kärryillä siitä mitä seksi tarkoittaa, aina piti paneskella hiljaa ja varoa ettei jäädä kiinni. Se ei ollut todellakaan jännittävää vaan ärsyttävää ja ahdistavaa.

Kaikki jotka ovat eläneet nämä vaiheet tietävät mistä puhun. Onnekkaita ovat he, joilla on iso omakotitalo useassa kerroksessa tai mahdollisuus lähteä mökille tms.

Nyt kun nuoret voi helposti jättää keskenään ja lähteä vaikka hotelliin yöksi niin tuntuu että seksi on niin tuttua ja nähtyä, että ei se ole kuin suoritus. Ei siinä juuri hekumaa ole.

Mitäs tässä tilanteessa olisi tehtävä?

Onko tämä vain pakko hyväksyä, että jännitys on kuollut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä oikeasti kaipaa (eikä vain tavan vuoksi) eikä suhteen avaaminen kiinnosta niin ainahan voi ehdottaa miehelle kolmatta pyörää. Saattaa itsekin innostua, kun saa olla mukana.

Ja jos sekään ei auta niin kannattaa työstää ajatusta siitä, että elämä on aika onnellista ilman seksuaalista jännitystäkin. Eli miettiä, että mihin tarpeeseen sitä seksuaalista jännitystä oikeastaan kaipaa.

Vierailija
22/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksielämän pitäisi olla jännittävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahŧérííŋ? Miten olisi kultaiset suihkut?

Marja K., hesa&some

Vierailija
24/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ahmed kun antaa savannisuonikasta niin kyllä siinä jännitys palaa

Vierailija
25/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni mielenkiinto omaan mieheen jo kahdessa vuodessa. Ei ollut edes lapsia. Erottiin. Kaikki eivät vaan ole sellaisia, että yksi kumppani kiinnostaa seksuaalisesti. Itse tarvitsen myös vaihtelua eri miesten kanssa.

Se on ihanaa.

Ehkä voisitte kokeilla jotain parinvaihtoa?

Sinulle sopisi ammatiksi prostituutio. Saat rahaa lempiharrastuksestasi.

Vierailija
26/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiväkivalta seksiin pakottamisineen voi palauttaa jännityksen tunteen!

Vierailija
27/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä-tytär, äiti-poika tai veli-sisko roolileikki voisi tuoda jännitystä seksiin

Vierailija
28/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle kumppani ehdottais että leikittäiskö et isä panee tytärtään nii ekana siinä laatta lentäis ja eropaperit perässä. Tosi sairaista jutuista tyypit haaveilee. Mutta tutkimustenkin mukaan suomalaisten tyypillisimpiä fantasioita on insestitouhut. Onneks en kuulu porukkaan.

Vierailija
29/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle kumppani ehdottais että leikittäiskö et isä panee tytärtään nii ekana siinä laatta lentäis ja eropaperit perässä. Tosi sairaista jutuista tyypit haaveilee. Mutta tutkimustenkin mukaan suomalaisten tyypillisimpiä fantasioita on insestitouhut. Onneks en kuulu porukkaan.

Et ole yhtään vaimomateriaalia

Vierailija
30/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me fantasioidaan. Viimeksi mies oli poliisi, joka teki minulle ratsian. Koppalakkien ja käsirautojen kanssa, meillä oli sekä hauskaa että tosi kuumaa.