Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimppuun käyvä suihkuverho

Vierailija
18.06.2022 |

Onko kukaan keksinyt ratkaisua?
Painot? Luhennus? Kankainen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina halvimman suojan suihkuun...

Siksi ostatkin "aina".

Kalliimpi ja parempi kestäisi pitkään.

Vierailija
22/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Sinkkukinkut sinkkukämppineen. Vessassa tilaa kolme neliötä ja suihkuverho hyökkää. Tiedän tunteen, olen ollut joskus nuori ja köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita alareunaan sellaisia klipseillä kiinnittyviä painoja jotka on tarkoitettu ulkona käytettävään pöytäliinaan.

Minä olen testannut tätä. Painot hidastavat kyllä suihkuverhon liikkeitä, mutta eivät estä hyökkäyksiä.

Vierailija
25/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarttui hanurista!

Vierailija
26/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastaa kuumia suihkuja niin suihkuverhoon pitää laittaa painoa ettei tule ilmavirran mukana. Olitko hereillä yläasteen fysiikan tunneilla joissa puhuttiin lämmön vaikutuksesta ilmaan?

Vierailija
27/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen kimppuun se suihkuverho mahtaa käydä? Mikä siis on kimppu? Minä en tiedä tähän hätään kuin kukkakimpun, mutta ainakaan minä en vie kukkia mukanani suihkuun.

Vierailija
28/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeen kimppuun se suihkuverho mahtaa käydä? Mikä siis on kimppu? Minä en tiedä tähän hätään kuin kukkakimpun, mutta ainakaan minä en vie kukkia mukanani suihkuun.

Se on se pyrstön ja alaselän välinen kohta, jossa ei ole lihaksia. Se hymykuoppien välinen kohta. Kun siinä on ikään kuin ihmisen keskipiste, josta kaikki ulokkeet lähtevät. 

Vierailija
29/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä suihkuverhoa tai mitään. Miksi pitäisi?

Vierailija
30/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta suihkuseinä. Ne ei paljon maksa.

Ei ikinä. Helvetillinen homma olla pesemässä jatkuvasti, kun kaikki roiskeet jää siihen kiinni!

ihan samalla tavalla ne roiskeet ovat siinä verhossakin kiinni.

Suihkuverhon voi pestä koneessa.

- eri

Vierailija
31/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaat vedellä verhon reunat seinään kiinni suihkuttelun ajaksi.Taitos verhoon seinää vasten ja vettä suihkulla väliin.

Vierailija
32/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liimaat vedellä verhon reunat seinään kiinni suihkuttelun ajaksi.Taitos verhoon seinää vasten ja vettä suihkulla väliin.

Mä teen verhon helmalle näin, yläosan nipistän pyykkipojalla kiinni vieressä olevaan oskarinoksaan.

Vierailija
33/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan syytä setien salajuoneksi tätä?

Vierailija
34/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä neuvo, mutta jos liimaat verhon molemmat päädyt, se hyökkää keskeltä! Sen takia jätän suihkuverhon kauimmaisesta nurkasta 10 cm raolleen, jotta alipainetta ei pääse syntymään. Verho suojaa tällöinkin veden roiskimiselta, mutta raon avulla ilma kiertää.

Verhon aloillaan pysymiseen vaikuttaa myös, onko suihkuverho asetettu L-malliin vai suoraan.

Vierailija
35/35 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita alareunaan sellaisia klipseillä kiinnittyviä painoja jotka on tarkoitettu ulkona käytettävään pöytäliinaan.

Nämä ruostuvat.