Kävin kaupassa ja etsin tuotetta ja kun en löytänyt kysyin kaupan työntekijältä
hän vastasi: En tiedä, kun olen vain harjoittelija.
Okei....
Kommentit (29)
Kerran kun minä kysyin yhtä tavaraa kun en löytänyt niin myyjä sanoi, että siellä se on missä ennenkin. Kysyinpä sitten, että missä se on sitten ollut ennen, niin sitten vasta asia selvisi. Harjoittelijaksi oletetulta en edes kysyisi. Joskus etsimme myyjän kanssa yhdessä jotain harvinaisempaa tuotetta.
Sitä saa mistä maksaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelihan ei tarvitse tehdä mitään eikä kysyä muilta. Hän vain on. :)
Harjoittelijalle ei makseta palkkaa. Jos on työkkärin pakottamana työharjoittelussa 9 € päivässä, niin paljonko luulet palvelualttiutta löytyvän?
Kuuluu ihan peruskäytöstapoihin auttaa tuommoisessa tilanteessa. Ei se nyt niin hirveästi energiaa vaadi tuommoisen selvittäminen, tuskin sitä nyt joko ihan koko ajan on kysymässä siltä harjoittelijalta jotain.
Tämä on sitä kuuluisaa suomalaista työvoimapulaa. Matalapalkka-alat täynnä harjoittelijoita joita kiinnostaa just tuon verran niissä olla. Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ei harjoittelijat yleensä tiedä missä mikin on. Ap voi aivan hyvin etsiä tuotteensa itse itse eikä heti alkaa kyselemään typeryyksiä jos jokin ei ole metrin säteellä.
Huonosti perehdytetty harjoittelija.
Meillä opetetaan, miten vastataan asiakkaalle, kun ei tiedetä - tietenkään - kaikkea: "hetkinen, kysyn / haen asiasta tietävän henkilön paikalle".
Jos harjoittelija on suunnilleen ensimmäistä päivää töissä ja hänelle on näytetty se ensimmäinen asia, jota hän juuri tekee, ei asiakkaan pidä loukkaantua hänen osaamattomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä harjoittelijoita nyt on kun koululaiset on kesälomilla?
Kyllä harjoittelu voi olla myös kesällä. Hän oli todennäköisesti merkonomiopiskelija. T. Merkonomi-tradenomi
Oma-aloitteinen harjoittelija olisi selvittänyt asian ja opastanut kuluttajaa , mutta ainahan näitä "mä oon vaan töissä täällä" tyyppejä on! Anna ap palautetta harjoittelijan esimiehelle!
Harjoittelija oli alaa vaihtanut sairaanhoitaja, joka oli pahasti eksyksissä omalta mukavuusalueeltaan.
Vierailija kirjoitti:
8 luokkalainen TET harjoittelija auttoi minua löytämään tuotteen tässä keväällä, joten höpöhöpöä, ettei harjoittelija tiedä.
Se, että joku TET:läinen osasi sua neuvoa, voi johtua siitä, että se oli ollut siellä jo pari päivää tai oli sattumalta ollut purkamassa kuormaa, hakemasi tuotteen kohdalla, ja tiesi siksi sen paikan. Ei todellakaam voi olettaa, että ne lapset osaisivat asiakkaita neuvoa. Tyhmähän säkin olet, kun sellaiselta menet apua pyytämään, aikuinen ihminen!
8 luokkalainen TET harjoittelija auttoi minua löytämään tuotteen tässä keväällä, joten höpöhöpöä, ettei harjoittelija tiedä.