Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaan infopaketti adoptioperheelle

16.10.2006 |

Meillä olisi pari vuotta vanha infopaketti adoptioperheelle - se sama, jonka saa tilata Adoptioperheet ry:ltä. Annan sen mielelläni pois sitä tarvitsevalle. Ehtona on, että hakija tulisi itse hakemaan paketin Keravalta. Nopein vastaaja saa paketin. Laita meiliä synt1974@luukku.com

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös toimittaa paketin sopimaamme paikkaan/aikaan Helsingin keskustassa tai Lauttasaaressa, kun käyn kuitenkin molemmissa jatkuvasti. En millään viitsisi heittää tuota roskiinkaan. Pakettiin kuuluu mm. " Sydämessä kasvanut" -vauvakirja adoptiolapselle sekä laaja infopaketti adoptiolapsen kasvatuksesta yms. Eli tiedustelkaa synt1974@luukku.com

Vierailija
2/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinulla on vielä tuo infopaketti niin erittäin mieluusti sen ottaisin vastaan.

Me olemme juuri aloitelleet adoptioneuvonnan ja olen tuota infopakettia ajatellut tilata eli sikäli tämä sattuisi oikein sopivaan aikaan!

Minulle olisi helpointa nähdä Helsingin keskustassa, mikäli se sinulle sopii. Voin kyllä tarvittaessa ajella Keravallekin - ihan mikä on sinulle parasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän