Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttava muutti, miksi sitten nimi vielä eteiskäytävässä?

Vierailija
17.06.2022 |

Outoa. Miksi sukunimi näkyy vielä eteiskäytävässä? Ne sukunimet jotka näkyy joka kerroksesta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtavat nimen sitten kun uusi asukas muuttaa asuntoon.

Vierailija
2/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ovessakin se sukunimi, tilanne olisi vielä oudompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtavat nimen sitten kun uusi asukas muuttaa asuntoon.

Ehkäpä se on näin.

Vierailija
4/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nyt 5v ollut taulussa ja ovessa entisen asukkaan nimi. Ei se mua haittaa, olkoon niin kauan kuin on.

Vierailija
5/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella outoa!! Miksei nimi vaihdu samantien kun edellinen asukas vie viimeisen tavaransa ulos!!! En voi tällaista omituisuutta ymmärtää!!!!

Vierailija
6/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten on muuttanut.

Vierailija
7/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurilla on entisen asukkaan sukunimi ovessa vaikka tämä uusi on asunut tuossa jo varmaan 5 vuotta

Vierailija
8/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtuu ovesta ja taulusta muutaman kuukauden päästä muutosta.

Vierailija
9/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella outoa!! Miksei nimi vaihdu samantien kun edellinen asukas vie viimeisen tavaransa ulos!!! En voi tällaista omituisuutta ymmärtää!!!!

Jos se ei ole jokin näyttö vaan perinteinen irtokirjainkilpi, jonkun täytyy mennä se poistamaan. On järkevintä tehdä se samalla kun laittaa uuden nimen tilalle. Ketä/mitä se nimi siinä.haittaa?

Vierailija
10/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Miksi sukunimi näkyy vielä eteiskäytävässä? Ne sukunimet jotka näkyy joka kerroksesta.

Mitä tarkoitat, näkyy joka kerroksesta? Onko teillä kaikkien nimet joka kerroksessa seinätaulussa?

Vierailija
11/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaihtuu just silloin, kun taloyhtiön nimivastaava jaksaa käydä joko poistamassa sen vanhan nimen tai muuttamassa sen uuden asukkaan nimeksi.

Tähän voi kyseisen henkilön motivaation mukaan mennä joko vähän tai tosi paljon aikaa.

Ymmärretty?

Vierailija
12/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini kuoli 12 vuotta sitten, lapset omistavat asunnon. Nyt siinä on 4.vuokralainen heillä. Alakerran nimitauluun nimi vaihtuu, mutta asunnon ovessa on edelleen 12 v sitten kuolleen mummelin sukunimi. Eipä se näy ketään haittaavan.

Sisko joka jakaa postilla postia, sanoi että ei nykyään ehditä sukunimiä katsoa, mutta se numero, olipa kerrostalo tai postilaatikko, on tärkeä, jos sitä ei ole ovessa tai laatikossa, voi varautua häiriöihin ainakin aina kun jakaja vaihtuu. Vanhat jakajat kyllä tietävät tarkkaan kuka asuu missäkin, mutta useamman vuoden kestää todellisten asujien oppiminen.

Vierailija
13/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään uuden asukkaan pitää itse pyytää huoltoyhtiötä vaihtamaan nimi oveen ja tauluun. Jos niitä ei pyydetä, niin ei niitä kukaan sitten vaihda. Entisen asukkaan nimeä ei tulla poistamaan, kuin omistajan pyynnöstä.

Vierailija
14/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! vaikka en asu kerrostalossa tuedän noi kyltit, kun olen käynyt joskus kerrostalossa asuvan

Sukulaisen luona olen nähnyt

tollaset kyltit.( En varmaan juuri tässä kerrostalossa voi, olla, että kokonaan eri paikkakunnalla).

Niin ne näyttää talonmiehille( nykyisin kiinteistöhuolto) yksin kertaisen helpolta hommata,

Poistaa sen taulun suojalasi, ja ottaa sieltä muuttaneen Sukunimi pois ja laittaa lasi paikalleen.

Mutta nyt on lauantai, siis viikonloppu, ja vain Hätätapauksia varten saa päivystys ( kiinteistö huollon päivystys numerosta) kiinteistöhuoluoltajan kiinni.

Nimikylttien laitto ja niiden poisto eivät ole kiirellisiä asioita,pitää malttaa odottaa nyt vain maanantaille!

Jospa he, sitten tulee nimikyltin poistamaan samoin asunnon ovesta.

Nuohan on oltava ehdottomasti ajan tasalla!

Vierailija
15/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavasi ei ole muuttanut mihinkään. Hän vain yritti harhauttaa sinua, jotta lakkaisit ramppaamasta hänen luonaan.

Vierailija
16/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! vaikka en asu kerrostalossa tuedän noi kyltit, kun olen käynyt joskus kerrostalossa asuvan

tollaset kyltit.( En varmaan juuri tässä kerrostalossa voi, olla, että kokonaan eri paikkakunnalla).

Niin ne näyttää talonmiehille( nykyisin kiinteistöhuolto) yksin kertaisen helpolta hommata,

Poistaa sen taulun suojalasi, ja ottaa sieltä muuttaneen Sukunimi pois ja laittaa lasi paikalleen.

Mutta nyt on lauantai, siis viikonloppu, ja vain Hätätapauksia varten saa päivystys ( kiinteistö huollon päivystys numerosta) kiinteistöhuoluoltajan kiinni.

Nimikylttien laitto ja niiden poisto eivät ole kiirellisiä asioita,pitää malttaa odottaa nyt vain maanantaille!

Oletko ihan tosissasi, että heti maanantaina nimi on poistettava. Mitä se nimi siellä haittaa?

Vierailija
17/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä varten se nimilista siellä on? Jos olet menossa kylään, tiedät kai ilman tauluakin, minkä oven takana kyläpaikka on.

Vierailija
18/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanen muutti pois ja toinen Virtanen tuli tilalle. Mitä sitä kylttiä vaihtamaan.

Vierailija
19/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ovessakin se sukunimi, tilanne olisi vielä oudompi.

Nimi jää oveen kunnes uusi asukas muuttaa ellei tee poismuuttoilmoitusta. Sama koskee eteisessä olevaa nimitaulua.

Vierailija
20/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kanssa ongelmat ja huolet jollakin!

Sukunimi jossain hemmetin taulussa - anna mun kaikki kestää.

Elämäsi taitaa olla melkoisen tyhjää ja tylsää kun tuollaisesta asiasta jaksat numeroa tehdä.