Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap
Voisiko liiveihin kenties vaihtaa toiset olkaimet?
https://www.prisma.fi/fi/prisma/actuelle-vaihto-olkaimet-rintaliiveihin
Yhtälailla nämäkin näkyy, ja nämä on vielä todella epämukavat materiaaliltaan. Ja minusta jopa rumemman näköiset (vrt. tavallinen neutraalin värinen olkain), kun ovat sellaiset kiiltävät.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap
Voisiko liiveihin kenties vaihtaa toiset olkaimet?
https://www.prisma.fi/fi/prisma/actuelle-vaihto-olkaimet-rintaliiveihin
En ole koskaan tajunnut näitä silikoniolkaimia. Ovat läpinäkyvät ja olevinaan huomaamattomat, mutta näkyvät kuitenkin selvästi. Omaan silmään tavallinen olkain näyttää paremmalta vaikka sitten näkyykin.
Vieläkö joku järkyttyy pilkottavista rintaliivien olkaimista tänä päivänä?! Salli mun nauraa... Tosin aina on näemmä olemassa mukamas ylimoralisoivia tuomareita.
Ei tommonen haittaa ollenkaan. Ja jos joltain nyt sitten sattuu silmiin reikä tulemaan moisen nähdessään, niin omapa on ongelmansa.
Ei mua ainakaan kiinnosta vidduakaan. Naiset on aivopesty käyttämään rintaliivejä, niin annetaan niiden sitten näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisella ei ole vaihtoehtoa.
Onpas. Voi pitää sellaista yläosaa, jossa on leveämmät olkaimet tai peräti olkapäät.
Rintaliivin olkainten näkyminen ei ole kamalaa mutta pilaahan se ylimääräinen osa ihan tyystin sen, miltä spaghettiolkaimisen yläosan on tarkoitus näyttää. Ei se sit enää näytä samalta ollenkaan!
Minusta arkipäivänä ei ole olkaimien vilkkumisella väliä. Itsellä näkyy vähän liivien sivustaa monista topeista.
Jos on vaikka häät, niin katson olkaimettomat liivit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan kiinnosta vidduakaan. Naiset on aivopesty käyttämään rintaliivejä, niin annetaan niiden sitten näkyä.
Onhan noita joustotoppeja, jos ei liiveistä tykkää. Keljulta ne rinnat irrallaan tuntuu useimmilla, jos on b-kuppi ja isompi. Silkkareista en tiedä. En osaa ajatella liivejä minkään sortin riesana! Ostaa sen yhden parin olkaimettomia balconetteja, toisiinhan saa kiinni olkaimet. Siis jos on tarkka tyylistä.
Mikä tahansa muu vaihtoehto näyttää paremmalta kuin ne takavuosien silikoniolkaimet. :D
Vierailija kirjoitti:
Jaa aivopesty :) Jos on painavat rinnat, rintaliivejä on vain pakko pitää.
Ja itse asiaan: olkaimet saa näkyä. Ei haittaa yhtään. Ja jos kiinnostaa, niin voi vielä valita rintsikat sen mukaan, että olkaimet näyttää kivoilta (väri, pitsit). Ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas. Voi pitää sellaista yläosaa, jossa on leveämmät olkaimet tai peräti olkapäät.
Rintaliivin olkainten näkyminen ei ole kamalaa mutta pilaahan se ylimääräinen osa ihan tyystin sen, miltä spaghettiolkaimisen yläosan on tarkoitus näyttää. Ei se sit enää näytä samalta ollenkaan!
Tämähän se just on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos minua ei kiinnosta miltä sen yläosan on "tarkoitus näyttää" vaan olen valinnut vaatteen sen muiden ominaisuuksien vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli isorintaisille naisille kaapua päälle vaan helteelläkin.
Noh, sarkasmi sikseen: nyt puhutaan helleajan arkipukeutumisesta, joten mitä väliä, vaikka se hellemekko ei ihan 100% täydelliseltä näytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin tyylikästä ole, mutta arjessa itseäni ei kiinnosta. Jos joku loukkaantuu rintaliivien olkaiten näkymisestä niin loukkaantukoot, liivit muuten ovat vaatteen alla piilossa.
Juhlissa ym. tilanteissa joissa pukeutuminen tärkeämpää koitan valita jotain muuta päällelaitettavaa.
Liivien irroitettavat olkaimet voi vaihtaa silikonisiin. Yksi tyylirikko on laittaa vaikka valkeat tai nudet liivit alle ja musta spagettiolkainyläosa. Kannattaa laittaa samanväriset keskenään jos ei voi käyttää silikoniolkaimia.
Ennen laadukkaisiin hihattomiin vaatteisiin ommeltiin sisäpuolelle toisesta päästä nepparilla kiinni laitettavat kaistaleet olkasaumoihin ja olkaimet eivät päässeet valumaan hihattoman vaatteen ulkopuolelle.
Spagettiolkaimeen tuota kaistaletta on mahdotonta yhdistää eli silloin kaupan valmisvaatteiden mukana tulleilla minihakaneuloilla voi yrittää kiinnittää rintaliivien- ja spagettiolkaimia yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Kyllä ainakin Asos saa aika ajoin varastontäydennystä ja isoillekin kannuille löytyvät paimentajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin tyylikästä ole, mutta arjessa itseäni ei kiinnosta. Jos joku loukkaantuu rintaliivien olkaiten näkymisestä niin loukkaantukoot, liivit muuten ovat vaatteen alla piilossa.
Juhlissa ym. tilanteissa joissa pukeutuminen tärkeämpää koitan valita jotain muuta päällelaitettavaa.
Liivien irroitettavat olkaimet voi vaihtaa silikonisiin. Yksi tyylirikko on laittaa vaikka valkeat tai nudet liivit alle ja musta spagettiolkainyläosa. Kannattaa laittaa samanväriset keskenään jos ei voi käyttää silikoniolkaimia.
Ennen laadukkaisiin hihattomiin vaatteisiin ommeltiin sisäpuolelle toisesta päästä nepparilla kiinni laitettavat kaistaleet olkasaumoihin ja olkaimet eivät päässeet valumaan hihattoman vaatteen ulkopuolelle.
Spagettiolkaimeen tuota kaistaletta on mahdotonta yhdistää eli silloin kaupan valmisvaatteiden mukana tulleilla minihakaneuloilla voi yrittää kiinnittää rintaliivien- ja spagettiolkaimia yhteen.
Nuo silikoniolkaimethan ne vasta järkyttävän ja halvan näköiset onkin..
Onhan se nyt typerän näköistä, mutta ei kai sitä tarvitse muiden mielipiteistä välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Kyllä ainakin Asos saa aika ajoin varastontäydennystä ja isoillekin kannuille löytyvät paimentajansa.
En koe omia rintojani mitenkään erityisen suuriksi, mutta eipä näytä minun pääasiallista kokoani löytyvän ylipäätään Wonderbran valikoimasta. G kuppi näyttää muutenkin olevan isoin mitä löytyy ja kyllä, suurempiakin kuppeja käyttäviä tosiaan on olemassa.
Silloinhan ainakin teineillä piti ehdottomasti olla eri väriset, että erottui kunnolla.