Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Mulla on muutama naruolkaiminen mekko ja käytän aina mustia liivejä niiden kanssa. Toki jos on saman väriset liivit, niin vielä parempi mutta mielestäni mustat liivit sopivat parhaiten pl. ihan vaaleat mekot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Ei ehkä isorontaisille, mutta rintaisille kylläkin:
https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/glamour-perfect-strapless-bra_190…
Ja: https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/perfect-strapless_14052954/222383… G on jo aika massiivinen.
Voi rakas ystävä😄 G ei todellakaan ole mikään massiivinen koko.
Ei oo kamalaa. Ne 2000-luvun alun silikoniolkaimet oli kamalat :D Silloin ruukasi narutopin kanssa passaamaan myös kirkuvan pinkit tai muut huomiota herättävän väriset olkaimet... Yksinkertaiset ja neutraalin väriset (mustat, nudet, valkoiset tai topin väriset) käy tosi hyvin. En itsekään jaksa ostaa olkaimettomia liivejä vain tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Ja: https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/perfect-strapless_14052954/222383… G on jo aika massiivinen.
Voi rakas ystävä😄 G ei todellakaan ole mikään massiivinen koko.
Ei todellakaan.
Itselläni 85E eikä löydy olkaimettomia liivejä jotka pysyisi ylhäällä, ei edes erikoisliikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah noi läpyskät kun yrittäisin virittää päälleni niin johan siinä nauraisi kaalimaan aidatkin :D ap
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
No kyllähän ne muovihihnat huomaa jo kauas. Ja kamalatkin ihoa vasten helteellä ovat.
Mua ei kiinnosta enää yhtään jos rintsikoiden olkaimet näkyy. Jos on kokonaan olkaimeton yläosa, niin näyttää kyllä typerältä, mutta jos yläosa on musta ja olkaimet mustat niin en kiinnitä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jätä vaan näkyviin. Setämiehet tykkää katsella ja sitähän sinä sillä haetkin eikös juu ;)
öö, seksikkäämpi minusta ne pelkät nirunarut, mutta kaipa jokainen näkee tuonkin oman linssinsä läpi.
Tänään mietin samaa, että olisin laittanut mustan topin alle. Ei näyttänyt edes pahalta. Mutta siihen vielä musta neuletakki, mekko olisi aniliininpunainen. Ehkä vielä menen ulos noilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kamalaa. Ne 2000-luvun alun silikoniolkaimet oli kamalat :D Silloin ruukasi narutopin kanssa passaamaan myös kirkuvan pinkit tai muut huomiota herättävän väriset olkaimet... Yksinkertaiset ja neutraalin väriset (mustat, nudet, valkoiset tai topin väriset) käy tosi hyvin. En itsekään jaksa ostaa olkaimettomia liivejä vain tähän tarkoitukseen.
Voi että noita aikoja! Itse olin tuolloin teini, ja oma mielikuvani on, että jotkut pinkit tai siniset tai kukalliset rintsikat oli ns. turvallinen ja "tyylikäs" valinta. Valkoisia rintsikoita käyttivät neitseelliset ja viattomat, mustia pahikset ja ns. "aikuiset naiset", ja nudenvärisiä mummot 😂
Itse käytän toppimallisia pään yli vedettäviä liivejä tai semmoisia missä on nätit olkaimet, esim. leveät pitsiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin tyylikästä ole, mutta arjessa itseäni ei kiinnosta. Jos joku loukkaantuu rintaliivien olkaiten näkymisestä niin loukkaantukoot, liivit muuten ovat vaatteen alla piilossa.
Juhlissa ym. tilanteissa joissa pukeutuminen tärkeämpää koitan valita jotain muuta päällelaitettavaa.
Se, että naisella näkyy rintsikoiden olkaimet, on yhtä tyylikästä kuin se, että miehellä pilkottaa kalsareiden yläosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin tyylikästä ole, mutta arjessa itseäni ei kiinnosta. Jos joku loukkaantuu rintaliivien olkaiten näkymisestä niin loukkaantukoot, liivit muuten ovat vaatteen alla piilossa.
Juhlissa ym. tilanteissa joissa pukeutuminen tärkeämpää koitan valita jotain muuta päällelaitettavaa.
Se, että naisella näkyy rintsikoiden olkaimet, on yhtä tyylikästä kuin se, että miehellä pilkottaa kalsareiden yläosa.
Kuten sanoinkin, se ei ole tyylikästä. Arjessa vaikka sillä kauppareissulla 30 asteen helteessä minua ei kuitenkaan kiinnosta jos sinä siitä loukkaannut. Voin toki jättää liivit kokonaan poiskin, se vasta isorintaisena onkin hieno näky.
Miesten kalsarien kuminauha on vähän helpompi helteelläkin piilottaa housujen vyötärönauhan alle kuin isorintaisen naisen tukevien liivien paksu olkain.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisella ei ole vaihtoehtoa.
Näinhän se on. Itse en välitä jos näkyy. Rintsikat on oltava ja mukavia olkaimettomia ei ole koossani, ja ne on sitä paitsi kaikki topattuja joka on ihan kammotus minulle varsinkin helteillä. Viime kesänä en muita pitänytkään kuin naruolkaimisia hellemekkoja kotona ja lyhyillä kauppareissuilla. Jos lähti jonnekin ns pidemmälle/virallisemmalle asialle, niin laitoin jotain muuta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap
Voisiko liiveihin kenties vaihtaa toiset olkaimet?
https://www.prisma.fi/fi/prisma/actuelle-vaihto-olkaimet-rintaliiveihin
On se junttia jos rintsikoiden olkaimet näkyy, ei siitä mihinkään pääse. Se on WT.
Itsekin siihen joskus sorrun kun ei vaan ole rahaa ja mahdollisuuksia miettiä kaikkia asukokonaisuuksia ja etenkin just kesällä saattaa lipsahtaa. Mutta lähtökohtaisesti yritän ostaa vaatteeni aina niin ettei tarvitsisi tuota junttiutta ja köyhyyttä huutavaa tyyliä käyttää.
Arkipukeutumisessa ei mitään väliä. Mutta jos ei tykkää että näkyy, vastaus on vähän leveämmät olkaimet ja niihin olkasaumaan pidikkeet rintsikoiden olkaimille. Se ei ole kuin pieni pätkä kapeaa nauhaa ja ohuet nepparit, onnistuu itse tehden mutta toteutetaan myös ompelimoissa.
Katukuvassa olen havainnut, että rintaliivien olkaimet saavat monen mielestä näkyä.
Itse olen sen verran vanhanaikainen, että en halua olkainten näkyvän.
Kannattaa pukeutua niin, että itsellä on mukava olla.
Itse olen pähkäillyt niin, että kun minulla kuitenkin varsin näkyvästi tissit on, niin ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä, että joudun rintaliivejä käyttämään. Eli käyköön armo kesähelteillä oikeudesta, kun ne rintsikoiden olkaimet välillä topin olkaimien alta vilkkuvat.