Mies oli syönyt torstai-yöllä jääkaapista juhliin varatun lakkahyydekaakun
Olin laputtanut "älä koske". MIten tyhmä voi olla?
Kommentit (27)
Aika yksipuolinen ruokavalio sun miehelläs.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyyde?
Suppo eli hyyde eli suppojää on dynaamisen jäänmuodostuksenselvennä kautta syntynyttä jäätä.[1] Sitä syntyy erityisesti jokien turbulenttisissa virtauksissa, kun veden liike ei ole tarpeeksi tasaista, jotta niihin voisi syntyä jääkansi. Supon muodostuminen aiheuttaa ongelmia vesivoimalaitoksissa, kun jäätä alkaa kasaantua turbiinien seuloihin. Ajoittain vesivoimaloiden juoksutusta joudutaan pienentämään hyyteen aiheuttamien haittojen ehkäisemiseksi.[2]
nokun ei ollut lasten vanukkaita tällä kertaa!
Koitahan ap jo tajuta että se on hyydykekakku, ei todellakaan mikään hyyde!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyyde?
Maalainen, joka on käyttänyt vessasta sanaa "hyyskä" muuttaa stadiin ja yrittää olla trendikäs: "mullon joku suolipöpö, oon istunu hyydessä koko aamun"
Jänö lakkaa laputtaa,
mister hyyde natustaa
Sillä oli tietysti nälkä. Minä teen aina 2 kakkua tällaisten tilanteiden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyyde?
Suppo eli hyyde eli suppojää on dynaamisen jäänmuodostuksenselvennä kautta syntynyttä jäätä.[1] Sitä syntyy erityisesti jokien turbulenttisissa virtauksissa, kun veden liike ei ole tarpeeksi tasaista, jotta niihin voisi syntyä jääkansi. Supon muodostuminen aiheuttaa ongelmia vesivoimalaitoksissa, kun jäätä alkaa kasaantua turbiinien seuloihin. Ajoittain vesivoimaloiden juoksutusta joudutaan pienentämään hyyteen aiheuttamien haittojen ehkäisemiseksi.[2]
Onko pienille lapsille siis niitä hyyteenä laitettavia lääkkeitä esim kuumeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyyde?
Karsee tauti: ensin piti tunkea suppo hanuriin ja sitten istua hyydessä loppupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli tietysti nälkä. Minä teen aina 2 kakkua tällaisten tilanteiden varalle.
Täydellinen kaakkuherruus! Hyytävää.
Osta sille iso margariinirasia ja kirjoita siihen : "Läskipossulle, saa lusikoida"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyyde?
Onko pienille lapsille siis niitä hyyteenä laitettavia lääkkeitä esim kuumeeseen?
Tekee järkee, jää viilentää kuumeisen hanurin
Faija joskus oli kännipäissään närppinyt yöllä kaikkia jouluruokia. Äiti oli vähän pahana 😬
Maalainen, joka on käyttänyt vessasta sanaa "hyyskä" muuttaa stadiin ja yrittää olla trendikäs: "mullon joku suolipöpö, oon istunu hyydessä koko aamun"[/quote]
Vessa on kyllä vessa ihan maallakin.
Joskus leikillään voidaan sanoa hyyskä tai huussi (* tarkemmin ulkovessa).
"Stadissako" käytte toaletissa vaiko ihan eriössä?
Jos siis tiedät, mitä tarkoitan...
Hyyde taas tarkoittanee hyytelöä, ihan voisi asiayhteydestä päätellä.
Senkin meni perkele vielä syömään! Se on viimeaikoina öisin syöpötellyt että mahtaa olla melkoinen röllykkä mahana.
Vierailija kirjoitti:
Maalainen, joka on käyttänyt vessasta sanaa "hyyskä" muuttaa stadiin ja yrittää olla trendikäs: "mullon joku suolipöpö, oon istunu hyydessä koko aamun"
Vessa on kyllä vessa ihan maallakin.
Joskus leikillään voidaan sanoa hyyskä tai huussi (* tarkemmin ulkovessa).
"Stadissako" käytte toaletissa vaiko ihan eriössä?
Jos siis tiedät, mitä tarkoitan...
Hyyde taas tarkoittanee hyytelöä, ihan voisi asiayhteydestä päätellä.
Älä päättele tuollaista paskaa.
Ja vielä tarkennus;
Ap halunnee leikitellä kielellä, eipä se aina niin tarkkaa🙄
Tyhmä