Oletko pitänyt vauva.fi -kirjoittelusi salassa?
Oletko ns. vauva.fi -kaapissa, vai puhutko avoimesti mitä keskusteluja olet lukenut vauva.fi:ssä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaiettu salaisuuteni, josta en koskaan tule kertomaan kenellekään. Olen vieläpä mies, niin tätä ei annettaisi koskaan minulle anteeksi.
Voin kuvitella, että miehelle olisi kovempi paikka tunnustaa roikkuvansa vauvaforumilla. Varsinkin, jos sattuu olemaam lapseton tai lapset lentäneet jo pesästä, jolloin ei ole "syytä" palstailla. Olisi pitänyt lisätä miehille erikseen oma vastausvaihtoehto. Nyt vähän harmittaa.
Esittelen sen silleen vitsikkäästi omana hulluutenani ja outona obsessiona, kaikkia naurattaa, kerron mitä ohmeellisiä tullut luettua
Vierailija kirjoitti:
Esittelen sen silleen vitsikkäästi omana hulluutenani ja outona obsessiona, kaikkia naurattaa, kerron mitä ohmeellisiä tullut luettua
Aika hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Keskustelujen lukeminen ja av:lle kirjoittaminen on kaksi aivan eri asiaa. Itse myönnän auliisti kyllä lukevani, mutta kirjoittelusta pidän suuni kiinni.
Minäkin aina pohdiskelen, millaisia ovat ne, jotka käyvät täällä vain pelkästään lukemassa. Ihailtavaa tahdonlujuutta. Ehkä olen sitten vain heikompaa a inesta.
Kyllä en ole vielä uskaltanut paljastaa vauvapalstailuani, vaikka joskus joistakuista herää epäilys siis sellainen tietty fiilis, että vauvatutka herää ja pohdin uskallanko lähestyä ja vaikkapa vihjata kysyen, kuinka hän laittaa jauhenlihansa? Onko sika jo jätetty?
Yleensä arvaan oikein saadessani kitkerän vastauksen, kuinka minun pitäisi vaieta seurakunnassa ja laihduttaa eikä saa olla voke saati kansel.
Tajusin juuri, etten tunne ketään, joka olisi koskaan edes sivulauseessa puhunut palstailusta.
Olen ajatellut ehdottaa, josko pidettäisiin yhteinen vauva keskustelu aihe vapaa kulkue.
Olettaisin, että seassa olisi muutama itsetietoinen mamma, sekalainen joukko peikkopoikia, aikaansa kuluttava miesasiamies osasto.
Sekä ällösetäkerho.
Pari Ap nimimerkillä varustettua trollia, jotka itseoikeutetusti kantaisivat sitä väritöntä lippua, vai kuuluisiko sen olla vaaleansininen tai vaaleanpunainen.
Keltainen ehkä koska vihreä on jo liian ilmeinen.
Banderolleissa moitimme toinen toistamme tyhmiksi ja silleen.
Lopulta aika harva edes tietää vauvapalstasta. Yleensä keskustelukumppani kiekaisee, että aiotteko te Janin kanssa hankkia vauvan! jos sanon lukeneeni jotain vauvapalstalta. Vai ovatko nämäkin vain tosi hyvin feikkaavia palsta-aktiiveja.. :D
En näe mitään syytä peitellä. Kerron kenelle tahansa, että "vauvalla luki sitä ja tätä".