Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ ja tupakanpoltto

Vierailija
17.06.2022 |

Oon just aloittanut uudessa työssä, onko mitään mahdollista ottaa loparit ettei karenssia tule? Sisätiloissa poltetaan tupakkia misä on tauot ja työtä tehdään. Päätä särkee aivan julmatusti. Itse en polta, enkä siedä koko tupakkia.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vi***n hienoa on tupakassa ja siinä että haluaa myös toiselle kiusaa, jotka eivät siedä syystä tai toisesta?

Vierailija
22/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sMOO kirjoitti:

tupakoitsijoille palkatonta ylityötä päivän jälkeen vartti per tupakka.

😐

Jos pomo maksaa röökit niin joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienohelma. Siinä meillä varsinainen hienohelma.

Haluan säilyttää terveyteni ja tupakka ei siihen kuulu.

No ei se Sinun terveytesi tupakan tuoksuun mene millään: yritä nyt edes ymmärtää realiteetit.

Liiallinen tupakanpoltto voi olla terveydelle haitallista tai jopa hengenvaarallista: esim. yli kaksi askia päivässä yli 30 vuotta yhtäsoittoa.

Nykyään te lumihiutaleet hypitte pitkin seiniä kun yksi vieno savukiehkura leijailee ohitsenne monen metrin päästä, ja työ muutenkin aa-histaa. Tuo tupakantuoksukammo on näitä samankaltaisia uuden antikristillisen vuosituhannen ilmiöitä kuin esim. että kaikilla keskiluokkaisilla tai siihen tähyävillä nuorekkailla ihmisillä on mustat lasit koko kesän silmillä "kun on uv-säteilylle herkät silmät" ja "tarvitaan appsi jotta löytää kotiin kun on huono suuntavaisto" ja "ei uskalla vastata puhelimeen kun se aa-hiistaa ja kun on intromortti ja -vertti" ja mitä potaskaa sitä vielä onkin.

Kohtuullinen tai peräti vähäinen tupakanpoltto on terveellistä. Se vahvistaa ihmisen immuunipuolustusta ja samalla karkottaa pahanlaatuisia bakteereja ja viruksia: kokeilkaa itse seuraavan kerran kun olette räntäsateessa kastuneet ja paleltuneet oikein kunnolla, ja kun lihaksia ja luita kivistää, ja kun on sellainen olo, että kylmyys ja palelu tulee sisältäpäin, ja kun samalla vielä pikkuisen mahassa kiertää ja on pakko alinomaa syleksiä vessanpönttöön: eli, ihan perusvilustumissetti, ja kun samalla kaikki vihamieliset pöpöt yrittävät käyttää hyväkseen isännän tai emännän hetkellisesti alentunutta puolustuskykyä: niin alkakaa silloin polttaa paperossia, ja avot! kun olette polttaneet lähes ketjussa sellaiset kuusikin tuntia, niin huomaatte, että kaikki ilkeät oireet ovatkin poissa ja olette ihan terveet!

Ja silloin, kun joka torpassa poltettiin paperossia, vielä joskus 1970-luvullakin, kun itse olin alle kouluikäinen, ei ollut maailma täynnä kaikenlaisia erityislapsia, muistihöperöitä vanhuksia eikä kahdella kolmasosalla keski-ikäisistä miehistä ollut keskivartalolihavuutta kuten nykyään: tupakka piti silloin ihmiset linjakkaina, tyylikkäinä, terveinä ja älyllisesti skarppeina.

Vierailija kirjoitti:

Oho. On kyllä inhottavaa. Vaikka itse poltan niin en tykkäis. Se sisätiloissa leijuva käry ei vaan toimi kun siihen ei ole tottunut. Ja Suomessa kukaan ei ole, kun täällä ei polteta sisällä. Otat vaan saikkuja ni sut irtisanotaan koeajalla.

No johan pomppasi emävale. Kyllä täällä ainakin poltetaan, täällä minun matalassa majassani, tämän pöytäni ääressä aina iltaisin tai öisin kun alan rauhoittua yöpuulle menemistä varten, ja kun roplaan nettiä pari tuntia ennen pitäkseni oikaisemista. Kyseessä on siis "pre-nukkumaanmenorutiinini".

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Ei sisätiloissa polteta nykyään missään. Aika kommari olet. Jokaisella on vapaus tuhota terveytensä tauolla jos niin haluaa. Valtio ei omista kansalaista tai liiemmin työpaikkakaan.

Ja toinenkin hyväkäs: katso vastaukseni ylläolevalle. Poltetaanpas.

Vierailija
24/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vi***n hienoa on tupakassa ja siinä että haluaa myös toiselle kiusaa, jotka eivät siedä syystä tai toisesta?

Yksilönvapauksien symboli. Oikeistolaisen kapitalismin symboli tuhota vaikka oma terveys jos niin haluaa. Pomo voi antaa kenkää jos ei ole niin tuottava.

Vierailija
25/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sMOO kirjoitti:

tupakoitsijoille palkatonta ylityötä päivän jälkeen vartti per tupakka.

😐

Jos pomo maksaa röökit niin joo

Jos pomo maksaa röökitoppana ylityöt ni sopii mulle bueno. Alkoholi käy myös maksuna.

Vierailija
26/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti,ala polttaa sitä kessua äläkä kitise

Vierailija
27/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thai ime lekaa

Vierailija
28/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin noin kans, mut sit puolen vuoden päästä alotin kans.

Vierailija
29/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka polttaa on parempia töissä kun sä. Ei sulla oo oikein kapitalismissa varaa aukoo. OO parempi kuin röökitiimi.

Vierailija
30/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitisen niin plajon kuin mua huvittaa, varsinkin kun terveyteni on kyseessä.

Vierailija
31/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette polta kaupoissa sisällä tai lapsien lähellä?

Vierailija
32/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö "terveyttäsi" muissakin asioissa? Esim. syömisissä? Vai syötkö suositusten mukaan?

Vierailija
33/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö "terveyttäsi" muissakin asioissa? Esim. syömisissä? Vai syötkö suositusten mukaan?

Onko ok kärsiä passiivisesta tupakoinnista siksi että toinen polttaa? Vi** idiootit...

Vierailija
34/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysytään aiheessa, ne jotka polttavat ja kitisevät nyt että hyvä juttu kun altistuu tupakan savulle ja käskee kaikkia aloittaa tupakoinnin. Teille neuvo vetäkääähä käteenne.

Vierailija
35/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poltat, mene koppiin jossa se on sallittua. Olet itsekäs jos poltat toisen vieressä joka on ehdoton ei tupakille. Itsekkäutä ihmisiä maa kantaa päällä... Ei yhtään ajatella omaa napaansa pidemmälle.

Vierailija
36/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakat saisi lailla kieltää

, Kun ihmiset eivät osaa oikeissa paikoissa niitä sauhutella. Työpaikoissa se on kiellettyä laissa säädetty.

Vierailija
37/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa vaa hengiltänne itsenne kun niin haluatte.

Vierailija
38/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun keuhkot on kohta kuin tervattu rukkanen ja terveys mennyttä jos jatkat töitä. Pyydä että sanovat koeajalla irti. Sama lähteä, vaikka he siinä rikkovat lakia.

Vierailija
39/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että sisätiloissa, missä on tauot ja työtä tehdään, tupakoidaan. Mitä siellä ulkotiloissa tehdään? Miksi et pidä taukoja siellä? 

Ilmoita työsuojeluviranomaisille  valtakunnalliseen numeroon 0295 016 620. Sieltä kyllä tulee sellaiset muskettisoturit antamaan neuvoja, että kyllä muistavat.

Vierailija
40/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole niin hyvä ja tehokas työssä kuin ne kovat röökaavat duunarit, niin kehottaisin vaihtamaan duunia. Röökiä vetävä kovis on etualalla pomon silmissä tuottavuuden takia. Joku pikkupoika vaatimukselleen kasvattamiin lihaksia ja sisukkuutta yliherkkyydelleen. Ei ne lappuliisatkaan inise kaupuntin ja parkkialueiden pakokaasuista. Ne tekee työt ja hemmottelee vapaa-ajallaan omaa palkallaan ostamaa puhdasta happea. Sun pitää maksaa vedestä ja puhtaasta ilmasta. Näin toimii kapitalismi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi