Mitä tekisitte, jos saisitte lahjaksi jonkun LV tms. laukun?
Minä vihaisin sitä ja laittaisin sen kaapin perukoille, enkä koskaan tulisi nähdyksi sen kanssa.
Kommentit (35)
En tiedä keneltä oikein saisin tuollaisen laukun, kun kaikki läheiset tietävät, etten ole kiinnostunut laukuista. Mutta varmaan myisin sen jonkin ajan kuluttua. Periaatteessa voisin käyttää, jos lauku olisi omantyylinen, mutta en ole vielä nähnyt yhtäkään LV-laukkua, joka olisi omaan tyyliini sopinut.
Käyttäisin niin kuin muitakin laukkuja silloin kun sopii käyttötarkoitukseen ja vaatteisiin.
Tietysti riippuu keneltä sen saisi voisiko sitä myydä. Mutta muuten myisin sen ja laittaisin rahat säästöön. Tuo kaduilla useimmin näkyvä LV hinta on koko elinikäiset säästöni. Ei tuli mieleenkään ikinä laittaa 2000 laukkuun tai matkaan.
En tiedä. Mä en pahemmin välitä laukuista. Ne on välttämätön paha eli jossakin täytyy tavarat kantaa.
Riippuen vähän siitä, keneltä sen saisin, voi olla, että käyttäisin ihan vaan lahjan antajan mieliksi. Ainakin joskus.
Tuollainen lahja kyllä vois tulla vain joltakin, joka ei mua tunne.
Nyt jos koskaan meikä-miehenPUOLIKAS voi halveerata naisten muotihullutuksia. Ilmeisesti joku Harley Davidson on samanmoinen irvailu miehille.
Sain keväällä mieheltä lahjaksi aidon Hermésin Kelly-laukun ja käytössä ollut lähes päivittäin.
Menisi oitis nettiin myytäväksi. En tarvitse uutta laukkua, ja jos tarvisin niin en LV:a, ei sovi mun tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin Gucciin.
Mihin niistä?
Myisin. En tykkää ton tyylisistä laukuista.
Riippuu millainen on. Käyttöön tulisi niin kuin kaikki millä on jotain käyttöarvoa. Minulla ei ole mitään ylimärästä eikä kallista. Jos todella arvokas ja voisin saada siitä hyvän hinnan niin myisin ja tekisin lasten kanssa jotain kivaa lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen LV -laukku? LV -työntekijän firman mainoslaukku vai mikä?
Louis Vuitton -laukku. Siis hemmetin kallis merkkilaukku. Jos kyseessä olisi hajusteettoman kosmetiikkabrändin LV:n kangaskassi, käyttäisin innolla! Mutta Vuittonin laukkua en todellakaan. ap
Mikä LV laukku ap? Kai sentään tiesit, että LV:llä on eri mallistoja.
Olisin todella iloinen. No,jos sellaisen haluan niin joudun ostamaan sen omilla rahoilla. Vaikeaa kuvitella että joku lähipiirissä sen ostaisi.
Itse en noin paljon rahaa laukkuun laittaisi, mutta olisin toki kiitollinen että joku sellaisen haluaa minulle antaa ja mielelläni käyttäisin sitä.