Mitä tekisitte, jos saisitte lahjaksi jonkun LV tms. laukun?
Minä vihaisin sitä ja laittaisin sen kaapin perukoille, enkä koskaan tulisi nähdyksi sen kanssa.
Kommentit (35)
En tee s**tanan rumalla kassilla yhtään mitään, myisin eteenpäin.
Mikä ihmeen LV -laukku? LV -työntekijän firman mainoslaukku vai mikä?
Miksi mainostaisin kun en käytäkään ko. merkin tuotteita.
Kokeilisi tietenkin miten vartalolla muodostetaan LV kirjaimet, jumppatuokio siis.
Myisin jollekin hölmölle, jonka itsetunto perustuu laukun merkkiin. Rahalla lentäisin kivalle lomaselle vaikka Bayonneen.
En mä hirveästi merkkilaukuista välitä ja LV:t on mun mielestä rumia. Jos saisin jonkun Chanelin, niin kiittäisin, mutta varmaan möisin eteenpäin heti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen LV -laukku? LV -työntekijän firman mainoslaukku vai mikä?
Louis Vuitton -laukku. Siis hemmetin kallis merkkilaukku. Jos kyseessä olisi hajusteettoman kosmetiikkabrändin LV:n kangaskassi, käyttäisin innolla! Mutta Vuittonin laukkua en todellakaan. ap
Ei kukaan minua tunteva antaisi lahjaksi LV-laukkua mutta jos saisin sen jotenkin muuten, niin myisin pois.
Myisin tietenkin, en halua kuulua joukkoon, joka käyttää Luikkarin muovisia logolaukkuja.
Pettyisin, koska odotan ja olen saanutkin miesystäviltäni arvokkaampia laukkuja.
Lv nyt on vähän kuin joku laukkujen Toyota Avensis, periaatteessa jokaisella työssäkäyvällä on varaa siihen.
Olisihan se noloa. Jos merkki olisi näkyvissä, kysyisin nätisti mieheltäni (ei kukaan muu niin kallista lahjaa ostaisi) voisiko sen vaihtaa huomaamattomampaan.
No olen käyttänyt kaikkia lahjaksi saamiani merkkilaukkuja. Eri merkeiltä yhteensä n. 40, yksi Birkinkin joukossa, sen arvo on noin 45 000 euroa, äidiltäni perinyt.
T. Eläkeläinen 67 v.
Piirtäisin eteen O:n ja loppuun i:n.
Ei ole helppoa löytää Lasse Vireenille kuulunut laukku. Se on arvokas.
jos miehesi antama nimipäivälahja-ei miellyttänyt niin tunke se yläkertasi naapurin posti-aukosta sisään
Vierailija kirjoitti:
Myisin tietenkin, en halua kuulua joukkoon, joka käyttää Luikkarin muovisia logolaukkuja.
Mä olen muutaman kerran nähnyt tommosen veskan ja oikeesti miettinyt onko ne muovia. Onko ne?
Olisin iloinen ja käyttäisin laukkua hyvin tyytyväisenä.
Myisin jollekin hölmölle, jonka itsetunto perustuu laukun merkkiin. Rahalla lentäisin kivalle lomaselle vaikka Bayonneen.
Myisin pois. Rumia kuin mitkä ja en brassaile laukuilla. Tosin en millään muullakaan.
Kangaskassi jossa lukisi Louis Vit tuun olisi pähee.
Jos en tykkäisi siitä, lahjoittaisin eteenpäin.