Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa parisuhteen aina, myös irtoseksiä.

Vierailija
17.06.2022 |

Lopettakaa miehet ulina, ja menkää ulos kesäiltaan juttelemaan yksinäisille naisille. Kun laskette sen riman omalle tasollenne, saatte kyllä sekä seksiä, että parisuhteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksiä kyllä saa. Parisuhteen löytäminen voi sitten olla vaikeampaa. Rimaa ei kuitenkaan voi laskea niin alas että lähtisi parisuhteeseen jossa ei itse ole onnellinen.

Vierailija
2/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksiä kyllä saa. Parisuhteen löytäminen voi sitten olla vaikeampaa. Rimaa ei kuitenkaan voi laskea niin alas että lähtisi parisuhteeseen jossa ei itse ole onnellinen.

Mutta naisten pitäisi tehdä tämä, ja ottaa joku palstaùli? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisten pitäisi tehdä tämä, ja ottaa joku palstaùli? 😂

No ei pitäisi. Kenenkään ottaa huonoa parisuhdetta.

Vierailija
4/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä ostovaimot.

Vierailija
5/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä ostovaimot.

Miksi ne pitäisi selittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä