Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 220€ "liian kalliin" vuokran takia, ihmisarvoinen elämä vaarassa
Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut semmoista tältä alueelta missä asun.
Joudun kohta oikeasti varastamaan ruokaa
Kuka auttaa??!!
Kommentit (32)
Kaiva roskiksia, sieltä löytyy just sulle sopivia jätteitä.
Sinä et nyt ole ymmärtänyt asiaa. Pitää hakea sieltä missä on niitä halpoja asuntoja.
Kaikki ovat itse rahansa ansainneet ja niistä pidetään jml kiinni hampaat irvessä hautaan saakka. Nauretaan ja iloitaan jokaisen henkilökohtaisen tragedian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Suomi - kukaan ei auta.
Auttaa !! Veronmaksajat Ylen woketus sekoiluja. Niistä ei voi leikata. Somaliaksi uutiset 👌
Uskon sinua. Olisipa joku ratkaisu. Ikävää että ihmiset jätetään selviämään yksin, asuntoja on hankala saada ja löytää. Ellei kysy sukulaisen apua, kaikilla sitä ei ole. Kunnalla voi olla jotain asuntoja, missä, mutta onko se kaukana kaikesta tai lähellä jotain tuttua paikkaa ja marketti tms.
Taatusti saat enemmän kuin mää. Mun ansiosidonnainen on 800 e, siitä maksan kaiken, ei muita tukia. Kuitenkin olen yli 30 vuotta tehnyt töitä.
Jos ei löydy "tältä alueelta missä asun" pitää etsiä muilta alueilta.
Miksi minun pitäisi maksaa palkastani sinun liian isoa ja väärällä alueella (jossa on kallista eikä ilmeisesti töissä) olevan asunnon vuokra? Vastaa ensin tähän. Maksa n. 30% veroja eli 3000 e palkasta 1000 e menee sinun ym. elättämiseen. Mikset huolehdi itsestäsi tai muuta vaikka Pohjois-Karjalaan?
Vierailija kirjoitti:
Uskon sinua. Olisipa joku ratkaisu. Ikävää että ihmiset jätetään selviämään yksin, asuntoja on hankala saada ja löytää. Ellei kysy sukulaisen apua, kaikilla sitä ei ole. Kunnalla voi olla jotain asuntoja, missä, mutta onko se kaukana kaikesta tai lähellä jotain tuttua paikkaa ja marketti tms.
On vaikea valinta juu. Nääntyykö nälkään siihen kalliiseen asuntoon marketin viereen, vai muuttaako kauemmas ja halvempaan mutta joutuu kävelemään kilometrin kauppaan.
Ei. Säälitä. Yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kela johdattaa minut vuodessa ulosottoon koska huomasi ulkomailla olevat raha ni verotuksessa ja oilen velkaa 40 000 e ja maksan noilla säästöillä velkarahoilla velkaa, korko 13,5 prosenttia ainakin, nyt vei KElasosssu toimeentulotuen 300 e kk, joten kiitos Kelasucking Sossu, ensi vuonna menen ulosottoon ja sitten on toimeentulon maksettava sen verran että maksan vuokran 400 e ja saa 600 e käteen ja ruoat haen ruokojonosta
kiitos KELAFUCVKINGSOSSU
kiitos Sanna mariini ja tytöt kun otitte lainaa ja pilasitte >Suomen h uorat!
Tiesithän, että suurin lainanottaja kautta historian on ollut Kokoomus. Lue enemmän, luule vähemmän. Olet tuossa tilanteessa täysin omien valintojesi johdosta. Miksi syyllistät muita, kun peiliin pitäisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi maksaa palkastani sinun liian isoa ja väärällä alueella (jossa on kallista eikä ilmeisesti töissä) olevan asunnon vuokra? Vastaa ensin tähän. Maksa n. 30% veroja eli 3000 e palkasta 1000 e menee sinun ym. elättämiseen. Mikset huolehdi itsestäsi tai muuta vaikka Pohjois-Karjalaan?
Kuolisitpa syöpään. Mistä voit tietää yksinkertainen pelle, että asuu kalliilla alueella. Sinä et maksa mitään kellekään. Älä uhriudu. Toivon kaikkea paskaa elämääsi.
Naapurit auttavat. He ovat veronmaksajia.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Populistin yksinkertainen vastaus.
No sittenhän varmaan varastat.