Löysin miehen autosta retkisängyn
Kommentit (35)
Ei varmaan. Onko tähtien tai revontulien tarkkailija? Ne makoilee makuupusseissa yötaivasta tarkatessaan.
Meillä oli unohtunut vedettävä peräkärry koukun nokkaan ja kun vilkasin sisään niin hetekkahan se siellä. Sanomistahan siitä taas tuli.
Varannut teille juhannukseksi jonkin telttaloman. Yllättää sinut.
Asuntoauto ja täynnä kaikkea muutakin kesäsälää virvelistä uimarenkaaseen?
Se vie sängyn ja itsensä Thaihierontaan!
Osti sen sulle lahjaksi, jotta sinö voit nukkua mökillä ulkona, hyttysten syöttinä, sillä välin, kun hän nukkuu sisällä, kelpasko tämä selitys?
Näy dildometsässä pantavana!! Siellä on metriset dildot!!
retkisänky ja seksi ei taida olla kummoinenkaan yhdistelmä. ei kannata olla huolissaan.
Jaa pettääkö? Eiks siinä sanota paljonko kestää painoa?
Ennättikö sänky olla kauan kadoksissa ennen kuin löysit sen? Ette kai vaan kumpikaan satuttaneet itseänne jos sänky kerran petti allanne iloitessanne se löytymisestä?
Voi se isokokoisen nukkujan alla pettääkin...
Retkisängyssä ei kyllä nussita yhtään varvia loppuun asti!
Semmonen romahtaa jo pelkästään siitä jos runkkaa vähän rajummin.
mulla oli sänky pakussa missä puikotin erästä rouvaa parkkialueella, homma toimi ja kassit tyhjeni
Mulla on kans aina sohvakalusto peräkärryssä jos sattuu joku kiihkeä rouva matkan varrelle.
Ja keinutuoli ja sohvapöytä tietty kanssa.
Mulla on povarissa uimapatja, ei oo vaimo vielä löytänyt tai ainakaan epäillyt mitään👍
Onko tirkistelijä? Voiko ne olla koskaan parisuhteessa vai onko niin paha häiriö ettei onnistu?