Millaiset häpykarvat naisella ovat kauniit ja "nykyaikaa"?
Otsikossa kysymys, lähinnä mikä miellyttää visuaalisesti/feminiinisesti. Ei nyt oteta kantaa osaako nuoret miespojat nuolla vain karvatonta vai ei.
Mikä näyttää naiselliselta?
Esimerkkejä saa laittaa linkkien voimalla myös.
Kommentit (27)
Sarjamme "Eläkeläiset muistelevat nuoruutensa huumavia karvoja" jatkuu.
Jotenkin lohdutonta etteivät nämä kykene tunnustamaan edes itselleen edustaneensa "nykyaikaisia" seksitrendejä viimeksi 1980-luvulla jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sarjamme "Eläkeläiset muistelevat nuoruutensa huumavia karvoja" jatkuu.
Jotenkin lohdutonta etteivät nämä kykene tunnustamaan edes itselleen edustaneensa "nykyaikaisia" seksitrendejä viimeksi 1980-luvulla jos silloinkaan.
Äläs nyt. Olen alkukesästä saunonut kahden 65-70 vuootiaan miehen kanssa. Heiltä kiitoratani sai ihastelua ja hyväksyntää. Vaikka olen 52.
Äläs nyt. Olen alkukesästä saunonut kahden 65-70 vuootiaan miehen kanssa. Heiltä kiitoratani sai ihastelua ja hyväksyntää. Vaikka olen 52.
No tämä koko keskustelu 2020 luvulla "normaaleista" häpykarvoista on näiden parin päivystävän papparaisen oman fetissin yleistystä.
Yhtä hyvin voisivat aloittaa gallupin siitä mikä on nykyaikaisin fax ja missä VHS-kasetissa on parhaat värit 2020-luvulla.
Jos olet tuota ikäluokkaa ja jostain kaupungista niin muistat varmaan että viimeistään 1980-luvulla lukiossa näki suihkussa kenellä on jo poikaystävä. Aroilla vielä isompi tai pienempi tupsu navan alla ja pelkät huulet ajeltu puhtaiksi mutta rohkeammilla kokonaan posliini. Siitäkin on melkein 40v.
Vierailija kirjoitti:
No tämä koko keskustelu 2020 luvulla "normaaleista" häpykarvoista on näiden parin päivystävän papparaisen oman fetissin yleistystä.
Yhtä hyvin voisivat aloittaa gallupin siitä mikä on nykyaikaisin fax ja missä VHS-kasetissa on parhaat värit 2020-luvulla.
Jos olet tuota ikäluokkaa ja jostain kaupungista niin muistat varmaan että viimeistään 1980-luvulla lukiossa näki suihkussa kenellä on jo poikaystävä. Aroilla vielä isompi tai pienempi tupsu navan alla ja pelkät huulet ajeltu puhtaiksi mutta rohkeammilla kokonaan posliini. Siitäkin on melkein 40v.
En muista tuollaista vaikka kaupunkilainen olenkin. N52
Ajelin posliiniksi juhannuksen kunniaksi.
Muuten ei väliä mutta jos ajat paljaaksi niin älä jätä sitä tupsua siihen klitoriksen yläpuolelle
Kaikki käy, kunhan pillu on puhdas ja muuten esteettinen.
Karvoituksen ajelu aiheuttaa yleensä tulehtuneita karvatuppia, ja se on luotaantyöntävä näky. Karvoituksen puuttuminen voi myös aiheuttaa muitakin ongelmia (esim. bakteerien kasvua), koska luonnollinen ilmanvaihto ja hien ohjaaminen haihtumaan karvoituksesta ovat estyneet. Jos pikkarit on lisäksi huonosti hengittävää keinokuitua, hiki jää hautumaan ihoon. Eli karvatonta täytyy ilmastoida tehokkaammin ja puhdistaa useammin, etenkin jos on lihava tai käyttää tiukkoja vaatteita.
Luomupusikon kanssa iho pysyy helpommin terveenä.