Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveen yhteiskunnan peruspilarit: Lukeminen ja liikkuminen!

Vierailija
17.06.2022 |

Suomi on rapautumassa, niin fyysisesti kuin älyllisestikin, koska ihmisten aivot ovat alkaneet elämään some ja virtuaalimaailmoissa. Niitä harjoitetaan istuen, maaten tai muuten löhöten. Osa nuorista ei pääse enää edes kyykkyyn. Ihmiset ovat tulleet riippuvaisiksi älylaitteistaan ja niiden tuomista mahdollisuuksista, joista suurin osa on tarpeettomia.

Ihmisten pitäisi supistaa älylaitteidensa käyttö vain välttämättömään tarpeeseen ja vaihtaa tuhlattu aika oikeiden kirjojen lukemiseen, liikuntaan ja ulkoiluun. Niin toimien olisit onnellisempi, virkeämpi ja elossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lesboilu ja lutkuttaminen....

Vierailija
2/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinäkin tällä.Miksi et ole ulkona liikkumassa? Unohdit tärkeimmän uni ja ruokarytmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lesboilu ja lutkuttaminen....

Tässä juuri esimerkki älyllisestä taantumisesta.

Vierailija
4/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan sinäkin tällä.Miksi et ole ulkona liikkumassa? Unohdit tärkeimmän uni ja ruokarytmin!

Harjoitan ulkona n. 400 tuntia vuodessa kestävyysurheilua, purjehdin kesät, mökkeilen, teen pihatöitä ympäri vuoden. Luen joka ilta kirjoja. Olet oikeassa uni- ja ruokailurytmin osalta. Ne ovat myös erittäin tärkeitä.

Vierailija
5/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisilla on keskittymisvaikeuksia älylaitteiden liiallisen käytön johdosta. Mieli vetää koko ajan älylaitteiden pariin ja koulunkäynti on ikävää keskeytystä siihen. Luku- ja kirjoitustaito on heikentynyt todella paljon koululaisilla viime vuosina. Opetusmenetelmät ovat antautuneet älylaitteille, vaikka pitäisi olla toisin päin. 

Vierailija
6/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kannattaa suomalaisten kansanmurhaa? Katoaisi tämäkin ongelma.

Vierailija
7/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kannattaa suomalaisten kansanmurhaa? Katoaisi tämäkin ongelma.

Toivon todella, että joku niin päättäisi tehdä.

Vierailija
8/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta vanhemmilta. Mutta maassamme on valitettavasti todella paljon heikompaa ainesta.

Minulla on 3 liikunnallisia lasta, jotka lukevat väh. muutaman kirjan vuodessa ja lapsena heille luettiin paljon. Ovat tietenkin paljon älylaitteilla mutta huolehdin että pää ja kroppa toimivat. Nämä eivät ole neuvottelukysymyksiä vaan niihin on kasvettu.

Perhe on sairas jos ei lapsesta huolehdita sen vertaa että osaa mennä kyykkyyn!

Vierailija
9/9 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoitan ulkona n. 400 tuntia vuodessa kestävyysurheilua, purjehdin kesät, mökkeilen, teen pihatöitä ympäri vuoden. Luen joka ilta kirjoja. Olet oikeassa uni- ja ruokailurytmin osalta. Ne ovat myös erittäin tärkeitä.

Minä teen ruumiillista työtä ulkona vuoden ympäri, enkä myöskään autoile. Kuljen työhöni oikealla polkupyörällä ja tuota työmatkaa on yhteensä reilu 12 km päivässä. Polkupyöräilen vuodessa yli 3000 km. Olen nyt 40-vuotias ja olen edelleenkin hoikka, olen samankokoinen kuin parikymppisenä. Luen myös päivittäin oikeaa kirjaa, ns. äänikirjat eivät ole lukemista. Nukun myös mahdollisimman paljon, koska tuo työni on usein hyvin uuvuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi