Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun pitää olla että naiset kiinnostuu?

Vierailija
17.06.2022 |

Yritän aina olla positiivinen, puhelias, hauska, itsevarma eli kaikkea mitä olen mediasta nähnyt että naiset kiinnostuu. Mutta ei vaan onnistu. Mikä menee pieleen? Pitääkö mennä pelimieskurssille?

Kommentit (239)

Vierailija
181/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee vihaa, mutta voi olla että juuri nyt et millään. Kuten joku jo totesikin, aito itsevarmuus on tärkeimpiä asioita joihin ihmiset toisissa reagoivat. Sitä ei voi feikata, ja kehittäminen vie aikaa.

Sinuna tekisin jotain vaikeaa ja pitkäjänteistä, mutta palkitsevaa. Treenaisin maratonille tai salilla (en tiedä mitä tavoitteita siellä on hyvä asettaa?) tai opettelisin uuden taidon, esim kielen tai soittimen. Jättäisin naiset ajatuksista pidemmäksi aikaa, samalla välttelisin tuota ihmispunavihapilleriyhteisöä niin hyvin kuin voin. Varmin tapa aiheuttaa välitön kavahdus kanssaihmisissä on katkeruus, ja siihen on helppo jäädä kiinni aikansa aiheeseen sitomalla.

Toki omaan ulkonäköön kannattaa panostaa myös, ei vähiten oman itsetunnon vuoksi. Näillä ohjeilla voi olla, että ensin huomaa että naisensaanti tai saamattomuus on vähemmän tärkeää , sit voi olla että jostain löytyykin.

Käännän tämän miesten ymmärrettäväksi:

Ylläoleva henkilö kertoi ihan oikein: mene salille. Jos on rahaa, mene heti personal trainerin valmennukseen, joka valvoo salilla käyntiäsi ja ruokailutottumuksiasi. Aseta tavoite salilla siten, että rasvaprosentti on alle 15. Siten kuitenkin, että olet selkeästi "urheilullinen", kuten naiset asian ilmaisevat.

Jos hiukset ovat lähdössä, niin pohdin hiustensiirtoa tai aitohiusperuukkia (jos rahaa on). Nykyään on vaihtoehtoja kaljuuntumiselle ja usko tämä: hiukset ovat miehen komeuden kannalta kaikista tärkein osa-alue, vaikka naiset sanoisivat mitä. Katso, mitä naiset puhuvat yhdessä ja tekevät. Aivan, kuinka moni naisten huippukomeaksi kehuma mies on kalju?

Jos olet onnekas, ja olet yli 182 cm pitkä, niin tähän voit olla jo tyytyväinen. Suurimmalle osalle naisista tuo pituus on ok. Voi olla, että jotkut aivan nirsoimmat vaativat yli 185 cm, mutta ei ole kovin tavallista.

Helpoin on hygienia: suihku, hampaiden pesu ja lankaus, kasvojen hoito. Netistä löytyy neuvoja miesten hygienian hoitoon vaikka millä mitalla. Myös kevyt laadukas rusketus purkista on hyvä hankkia, ei auringosta.

Vaatteet ovat helppo osa-alue, jos rahaa on: Perusvärejä, ei mitään mainoksia keskellä paitaa ja kenkiä: mustaa, valkoista, tummanvihreää, joissain tapauksissa sinistä. Heitä silmälasit hiiteen ja hanki piilarit/laserleikkaus.

Nyt kysyttiin, mikä kiinnostaa naisia. Ei edelleenkään kaivattu miehen mielipiteitä. Nörttimäiset silmälasit ovat tosi monen naisen silmissä tosi söpöt, ja salilla käynti ehdoton ei.

Salilla käynti ehdoton ei, mitä selität? Eli siis turn-off jos mies pitää kunnostaan huolta ja jaksaa nostaa muutakin kuin kahvikupin pöydältä?

Ei ihme että kulttuuri menee feminiinisempään suuntaan jatkuvasti. 

Naiset eivät vain osaa katsoa sitä, että lihaksikas ja rasvaton keho hankitaan kuntosalilla ja urheillessa. Naiset tulkitsevat oikean miehen vain "pitkäksi, tummaksi, komeaksi ja urheilulliseksi". 

Hyvin harvoja naisia kiinnostaa pätkääkään salimaket rasvattomine ja lisäksi haksikkaine kehoineen ja rahkoineen.

Aika jännä juttu kuitenkin se, että naiset vaativat mieheltä usein pituutta juuri sen takia, että olisivat naista isompia. Sitten kuitenkin lihaksikas kroppa onkin turn-off? Tässä taas huomaa kuinka ristiriitaisia monet naiset ovat. 

"Vaativat mieheltä pituutta". En pääse yli tuon lauseen autistisuudesta. Kuinka usein joku nainen on tullut luoksesi ja sanonut, että "Vaadin sinulta pituutta!"?

Minulle entinen naisystäväni sanoi, että: "en olisi ihastunut sinuun, jos et olisi noin pitkä" Pahimmat traumat tulivat ehkä nuoruudessa, kun naispuolinen minusta kiinnostunut kaverini sanoi: "miksi et treenaa, kun sinussa olisi niin paljon potentiaalia?"

Minullekin sanottiin lukioikäisenä, että minun kannattaisi meikata, niin näyttäisin paljon paremmalta (olen siis nainen). Eihän tuollainen tietenkään kohteliasta ole.

Ja montako kertaa käsketään hymyillä, käyttää korkkareita ja hameita , kasvattaa pitkä tukka tms. Jotta kelpaisi

Mikäs ongelma noissa vinkeissä on? Ihan hyviä ohjeita sellaiselle naiselle joka haluaa lisää huomiota miehiltä.

Useimmat meistä naisista eivät kaipaa yhtään enempää ei-toivottua huomiota. Ja olisi älytöntä käyttää noita vinkkejä etsiessään elämänkumppania, jos niistä ei itse pidä (kuten oletettavasti ei pidä, jos kerran niitä ei käytä/ole). Miksi esimerkiksi minä olisin halunnut miehen, joka etsii korkkareita ja hameita käyttävää naista, kun en itse sellainen ole?

Vierailija
182/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusrajahullun kanssa olen samaa mieltä että naisia viehättää tuuheat hiukset hyvällä hiusrajalla mutta on täysin posketon väite että lihaksikkaalla keholla saisi kymmeniä prosentteja enemmän kiinnostusta.

Mun arvio on, että jos tavis tai rumanaaminen mies treenaa itsensä tuollaiseksi Alexander Skarsgårdin näköiseksi viikingiksi niin hänen taso nousee ehkä 1-5%.

Oma kokemus atleettisena miehenä on ollut se, että se saa vain pullukat ja vanhemmat yksinhuoltajanaiset entistä kiinnostuneemmaksi mutta hoikkien ja lapsettomien samanikäisten tai nuorempien sporttisten naisten kiinnostus ei parane.

Ihan olet sama henkilö hiusrajakin kanssa. Hoh hoh hoijakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima, syntyy monesta asiasta. Ulkoisesta ja sisäisestä. Naisvihaaja ei nyt vaan ole hot. Taustalla vaikuttaisi kuitenkin usein olevan miehen huono itsetunto. Jos se johtuu esim huonosta elämänhallinnasta ja tyytymättömyydestä itseen, voisi siitä aloittaa.

Vierailija
184/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusrajahullun kanssa olen samaa mieltä että naisia viehättää tuuheat hiukset hyvällä hiusrajalla mutta on täysin posketon väite että lihaksikkaalla keholla saisi kymmeniä prosentteja enemmän kiinnostusta.

Mun arvio on, että jos tavis tai rumanaaminen mies treenaa itsensä tuollaiseksi Alexander Skarsgårdin näköiseksi viikingiksi niin hänen taso nousee ehkä 1-5%.

Oma kokemus atleettisena miehenä on ollut se, että se saa vain pullukat ja vanhemmat yksinhuoltajanaiset entistä kiinnostuneemmaksi mutta hoikkien ja lapsettomien samanikäisten tai nuorempien sporttisten naisten kiinnostus ei parane.

Nuori sporttinen nainen on arvoasteikon huipulla, joten hänelle tuskin riittää treenattu kroppa, vaan miehellä pitää olla myös komeat kasvot.

Ylipainoiset naiset ja yyhoot on varmasti usein valmiita tyytymään.

Tai sitten sitä nuorta sporttista naista ei vähempää voisi kiinnostaa miehen treenaaminen vaan hän etsii kumppania, jonka kanssa lähteä reppureissuille tai joogamatkoille, käydä ulkona syömässä, viettää aikaa kavereiden kanssa, käydä baareissa jne.

t. nainen, joka oli aikoinaan nuori ja sporttinen eikä silti koskaan seurustellut salilla käyvien miesten kanssa

Vierailija
185/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori sporttinen nainen on arvoasteikon huipulla, joten hänelle tuskin riittää treenattu kroppa, vaan miehellä pitää olla myös komeat kasvot.

Joo, valitettavasti sporttiset ja hoikat naiset eivät viehäty miehen timmistä sporttisesta kropasta ja elämäntavasta vaan he hyödyntävät parantuneen tasonsa vaatimalla mieheltä parempia geenejä eli pituutta/naamaa/statusta/rahaa

Vierailija
186/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee vihaa, mutta voi olla että juuri nyt et millään. Kuten joku jo totesikin, aito itsevarmuus on tärkeimpiä asioita joihin ihmiset toisissa reagoivat. Sitä ei voi feikata, ja kehittäminen vie aikaa.

Sinuna tekisin jotain vaikeaa ja pitkäjänteistä, mutta palkitsevaa. Treenaisin maratonille tai salilla (en tiedä mitä tavoitteita siellä on hyvä asettaa?) tai opettelisin uuden taidon, esim kielen tai soittimen. Jättäisin naiset ajatuksista pidemmäksi aikaa, samalla välttelisin tuota ihmispunavihapilleriyhteisöä niin hyvin kuin voin. Varmin tapa aiheuttaa välitön kavahdus kanssaihmisissä on katkeruus, ja siihen on helppo jäädä kiinni aikansa aiheeseen sitomalla.

Toki omaan ulkonäköön kannattaa panostaa myös, ei vähiten oman itsetunnon vuoksi. Näillä ohjeilla voi olla, että ensin huomaa että naisensaanti tai saamattomuus on vähemmän tärkeää , sit voi olla että jostain löytyykin.

Ylläoleva henkilö kertoi ihan oikein: mene salille. Jos on rahaa, mene heti personal trainerin valmennukseen, joka valvoo salilla käyntiäsi ja ruokailutottumuksiasi. Aseta tavoite salilla siten, että rasvaprosentti on alle 15. Siten kuitenkin, että olet selkeästi "urheilullinen", kuten naiset asian ilmaisevat.

Jos hiukset ovat lähdössä, niin pohdin hiustensiirtoa tai aitohiusperuukkia (jos rahaa on). Nykyään on vaihtoehtoja kaljuuntumiselle ja usko tämä: hiukset ovat miehen komeuden kannalta kaikista tärkein osa-alue, vaikka naiset sanoisivat mitä. Katso, mitä naiset puhuvat yhdessä ja tekevät. Aivan, kuinka moni naisten huippukomeaksi kehuma mies on kalju?

Jos olet onnekas, ja olet yli 182 cm pitkä, niin tähän voit olla jo tyytyväinen. Suurimmalle osalle naisista tuo pituus on ok. Voi olla, että jotkut aivan nirsoimmat vaativat yli 185 cm, mutta ei ole kovin tavallista.

Helpoin on hygienia: suihku, hampaiden pesu ja lankaus, kasvojen hoito. Netistä löytyy neuvoja miesten hygienian hoitoon vaikka millä mitalla. Myös kevyt laadukas rusketus purkista on hyvä hankkia, ei auringosta.

Vaatteet ovat helppo osa-alue, jos rahaa on: Perusvärejä, ei mitään mainoksia keskellä paitaa ja kenkiä: mustaa, valkoista, tummanvihreää, joissain tapauksissa sinistä. Heitä silmälasit hiiteen ja hanki piilarit/laserleikkaus.

Nyt kysyttiin, mikä kiinnostaa naisia. Ei edelleenkään kaivattu miehen mielipiteitä. Nörttimäiset silmälasit ovat tosi monen naisen silmissä tosi söpöt, ja salilla käynti ehdoton ei.

Salilla käynti ehdoton ei, mitä selität? Eli siis turn-off jos mies pitää kunnostaan huolta ja jaksaa nostaa muutakin kuin kahvikupin pöydältä?

Naiset eivät vain osaa katsoa sitä, että lihaksikas ja rasvaton keho hankitaan kuntosalilla ja urheillessa. Naiset tulkitsevat oikean miehen vain "pitkäksi, tummaksi, komeaksi ja urheilulliseksi". 

Hyvin harvoja naisia kiinnostaa pätkääkään salimaket rasvattomine ja lisäksi haksikkaine kehoineen ja rahkoineen.

Aika jännä juttu kuitenkin se, että naiset vaativat mieheltä usein pituutta juuri sen takia, että olisivat naista isompia. Sitten kuitenkin lihaksikas kroppa onkin turn-off? Tässä taas huomaa kuinka ristiriitaisia monet naiset ovat. 

"Vaativat mieheltä pituutta". En pääse yli tuon lauseen autistisuudesta. Kuinka usein joku nainen on tullut luoksesi ja sanonut, että "Vaadin sinulta pituutta!"?

Minulle entinen naisystäväni sanoi, että: "en olisi ihastunut sinuun, jos et olisi noin pitkä" Pahimmat traumat tulivat ehkä nuoruudessa, kun naispuolinen minusta kiinnostunut kaverini sanoi: "miksi et treenaa, kun sinussa olisi niin paljon potentiaalia?"

Minullekin sanottiin lukioikäisenä, että minun kannattaisi meikata, niin näyttäisin paljon paremmalta (olen siis nainen). Eihän tuollainen tietenkään kohteliasta ole.

Ja montako kertaa käsketään hymyillä, käyttää korkkareita ja hameita , kasvattaa pitkä tukka tms. Jotta kelpaisi

Mikäs ongelma noissa vinkeissä on? Ihan hyviä ohjeita sellaiselle naiselle joka haluaa lisää huomiota miehiltä.

On vähän eri asia, miten ohjeet annetaan. Jos nainen vain istuu ajatuksiinsa vaipuneena selaamassa kännykkää, ja joku ohikulkija tokaisee hänelle: "Missä hymy?" tai "Hymyä!" niin onhan se täysin tarpeetonta ja tökeröä. Eihän tuo nainen mitään ohjeita kaivannut. Ja jos nainen ei halua käyttää korkkareita tai hameita, on turha tulla niitä tyrkytämään. Sen sijaan, jos kysytää neuvoja siihen, millaisista naisista miehet pitävät ja mitä voisi tehdä flaksinsa parantamiseksi, silloin voi tietenkin mainita nuokin vinkit yhtenä vaihtoehtona. Tosin tuo hymyily on omituinen ohje, koska hymyhän on osa kommunikaatiota - ei kukaan voi oikeasti ajatella, että naisten täytyisi hymyillä jatkuvasti ilman syytä. Toki keskustelutilanteessa ihminen, jonka kasvoilla on edes vähän hymyä (silmissä, suupielissä, ei siis tarvitse mitään leveää jenkkihymyä pitää) vaikuttaa miellyttävämmältä, ja tätä voi opetella osana sosiaalisia taitoja. Mutta kyllä minustakin kuulostaisi omituiselta jos ajateltaisiin, että naisillä täytyisi olla koko ajan robottimainen hymy kasvoilla ilman että hymylle on mitään syytä tai kohdetta. Useinhan hymy tosiaan on osa kanssakäymistä toisen kanssa, mutta jos kanssakäymistä ei sillä hetkellä ole, niin eikö hymy voi silloin vaikuttaa jopa karmivalta?

Vierailija
187/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista typerintä on kysyä täällä mikä kelpaa, erityisesti naisilta.

Katso pareja ulkona ja vertaa mitä miehistä löytyy sinuun verrattuna.

Huomaat esim., että lähes kaikki miehet päätä pidempiä ja kasvoiltaan mielyttävät ja usein sosiaalisia.

Jos pituutta löytyy ei tarvi salia.

Vierailija
188/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas yh:na koen, että ei etenkään enää ole paineita tyytymiseen, kun lapset on jo tehty. Jos olisin vaikka 30-vuotias ja lapseton, ja kuitenkin tietäisin haluavani lapsia, silloinhan riski tyytymiseen olisi suurempi. Nyt taas voi rauhassa etsiä ja katsella oikeasti kiinnostavaa. Seksi onkin oikeastaan ainoa asia, mitä sinkkuna kaipaan, kun yhden illan jutut eivät kiinnosta. Mutta en silti seksinkään takia rupea tyytymään, kun sitten tyytymissuhteessa ei kuitenkaan tuntisi seksuaalista vetovoimaa sitä toista osapuolta kohtaan.

Vierailija
189/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lapsettomat nuoret naiset hakevat kumppania muualle(kin) kuin salille. Matkoille, hauskanpitoon, muihin harrastuksiin. Miten se on niin vaikea ymmärtää?

Yksinhuoltajat ovat useammin sidottuja kotiin. He etsivät kumppania, joka viihtyy kotona ja siellä salilla eivätkä lähde reppureissulle Aasiaan tai edes Kaukasiaan.

Vierailija
190/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, valitettavasti sporttiset ja hoikat naiset eivät viehäty miehen timmistä sporttisesta kropasta ja elämäntavasta vaan he hyödyntävät parantuneen tasonsa vaatimalla mieheltä parempia geenejä eli pituutta/naamaa/statusta/rahaa

Vaadin sinulta pituutta! Vaadin sinulta naamaa! Vaadin sinulta statusta! Vaadin sinulta rahaa!

Vain viimeinen noista kuulostaa sellaiselta, minkä joku voisi oikeastikin sanoa. Ihmettelisin kyllä silloinkin, miksi mies sellaisen naisen kanssa olisi.

Vierailija
191/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi asia on aiheet, mistä puhuu, onko kiinnostavia juttuja. koulussa muistan miehen, joka oli ulkonäöllisesti melko ruma,mutta joka oli hyvin älykäs ja kiinnostava.hänellä oli kiinnostava harrastus josta puhui,moni nainen oli hieman ihastunut, tämän miehen keskustelu ja älykkyyshommaan.

analysoi puhutko,maidon litrahinnoista joka on tylsä aihe vaikko jostain oikeasti mielenkiintoisesta jutusta.

Vierailija
192/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lapsettomat nuoret naiset hakevat kumppania muualle(kin) kuin salille. Matkoille, hauskanpitoon, muihin harrastuksiin. Miten se on niin vaikea ymmärtää?

Yksinhuoltajat ovat useammin sidottuja kotiin. He etsivät kumppania, joka viihtyy kotona ja siellä salilla eivätkä lähde reppureissulle Aasiaan tai edes Kaukasiaan.

Tämä voi muuten olla totta. Ja kun yksinhuoltajalla on paljon omaakin elämää - ne lapset ja lisäksi omat harrastukset - sopii siihen kuvioon oikeastaan aika hyvin juuri sellainen mies, jolla itselläänkin on joku oma juttunsa, joka vie aikaa suhteen ulkopuolella - kuten juuri joku urheilu tai jatkuva salilla käynti. Itse olen yh joskaan en varmaan kiinnostuisi noista himourheilijoista vaan enemmänkin sellaisesta miehestä, joka käyttää aikansa vaikka taiteen tekemiseen, kirjoittamiseen tai bändisoittamiseen, itsekin kun olen taitaallinen tyyppi. Ja tykkään siitä, että molemmilla on myös omaa aikaa ja omia juttujaan, ja kun mieskin tekee jotain itselleen tärkeää, ei haittaa vaikka minulla ei aina ole aikaa. Ja tosiaan reppureissuille Aasiaan en pysty lähtemään - kaupunkilomat Euroopassa koulujen loma-aikoina onnistuvat :D

Vierailija
193/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut tuntuvat jotenkin absurdeilta, aivan kuin suurin osa kumppania etsivistä ihmisistä pisteyttäisi itseään suhteessa muihin, ja arvioisi potentiaalisten ehdokkaiden tasoa yhteneväisillä kriteereillä.

Ulkonäöllä on merkitystä, toisille enemmän ja toisille vähemmän, mutta se, kuinka paljon merkitystä sillä on, ei todellakaan välttämättä riipu katsojan omasta ulkonäöstä. Itselleni miehen ulkonäöllä on vain vähän merkitystä, eikä minua kiinnosta pätkääkään, ihmetteleekö joku meitä katsoessaan, miksi hoikka ja nätti nainen on huomattavan ylipainoisen, kaljun ja tavanomaisen miehen käsipuolessa.

Vierailija
194/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi on tärkein ja listasta puuttui se. Mikä on hiusrajasi, rasvaprosentin, lihasmassan, pituuden, vaatetyylin ja hygienian tilanne?

Tämähän se on. Minulla on kaksi kaveria Tinderissä. Toinen on sellainen kunnon paneskeleva mallipoika, joka ottaa kuvatkin aina tosi suunnitellusti poseeraten. Hän saa Tindermatcheja niin paljon, ettei edes muista kaikkia. On pannut varmaan sataa Tinder-muijaa.

Toinen kaveri taas on tosi taviksen näköinen rillipää, mutta erittäin fiksu. Totesi, että on päässyt yksille Tindertreffeille koskaan.

Vierailija
195/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista typerintä on kysyä täällä mikä kelpaa, erityisesti naisilta.

Katso pareja ulkona ja vertaa mitä miehistä löytyy sinuun verrattuna.

Huomaat esim., että lähes kaikki miehet päätä pidempiä ja kasvoiltaan mielyttävät ja usein sosiaalisia.

Jos pituutta löytyy ei tarvi salia.

Pituudestahan onkin ihan helvetisti hyötyä jos on fyysisesti huonossa kunnossa :D 

Vierailija
196/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huvittaa se, miten näissä keskusteluissa miehet nostavat esiin sen, miten ulkonäkö vaikuttaa henkilön viehätysvoimaan ikään kuin jonain yllättävänä faktana. Saa olla kasvanut täysin tynnyrissä, jos aikuisenakin vielä ihmettelee tälläistä. Toisaalta tämä myös osaltaan todistaa sen, miten vähän miesten ulkonäöllä tuntuu olevan väliä elämässä ylipäätään.

Vierailija
197/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tosiasia on se, että geenit ratkaisevat. Jos naama ei viehätä ja pituutta on kengät jalassa ja tukka ylös kammattuna 170, niin ei siinä kuntosalit tai tyylikäs pukeutuminen auta. Vastaavasti tässäkin ketjussa olleet hampaidenhoitovaatimukset ja muut kivat luonteet ja fiksut harrastukset lentävät roskikseen, jos lärvi on komea.

Vierailija
198/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sitä nuorta sporttista naista ei vähempää voisi kiinnostaa miehen treenaaminen vaan hän etsii kumppania, jonka kanssa lähteä reppureissuille tai joogamatkoille, käydä ulkona syömässä, viettää aikaa kavereiden kanssa, käydä baareissa jne.

t. nainen, joka oli aikoinaan nuori ja sporttinen eikä silti koskaan seurustellut salilla käyvien miesten kanssa

Se salilla treenaaminenhan ei varmaan sulje noita mainitsemiasi pois? Ei se saliharrastus tarkoita että mitään muuta ei elämässä ole. 

Vierailija
199/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, naiset eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä, ja kun puhutaan lihaksikkaasta kropasta, niin senkin moni käsittää ihan eri tavoin. Joku mieltää sen tarkoittavan jotain kehonrakentajaa, kun joku taas puhuu kevyesti treenatusta. Fiksuinta katsoa ihan katukuva, että millaiset miehet ovat pariutuneet. Sieltä voi huomata, että vaikka kuinka "vaaditaan" pituutta ja ties mitä, niin lyhyetkin miehet ovat pariutuneet. Ja yhtä lailla lihaksikkaat, kevyesti treenatut kuin plösötkin.

Naiset eivät tunnu yleensä olevan kovin hyvin kartalla siitä, mikä on kevyesti treenattu. Esimerkiksi naiset ajattelevat monesti, että Cristiano Ronaldo, Ryan Reynolds ja Ryan Gosling ovat tällaisia "urheilullisia" miehiä. Minä vakuutan, että jokaisen noiden top 0,01 prosentin miehillä on statuksen lisäksi jäätävän kova suunnitelma ruokavaliota ja salia koskien.

Ja yhä edelleen: kyllä ne plösötkin miehet voivat hyvällä onnella yhden naisen jostakin löytää, josta eivät oikeasti edes ole niin kiinnostuneita. Mutta huippukomea mies pääsee valitsemaan itselleen sellaisen seksuaalisen elämän, kuin itse haluaa: sitoutuneen perinteisen monogamisen parisuhteen, seksisuhteita usean naisen kanssa tai ihan vaikka yhden illan juttuja. Kaikki ovat huippukomealle miehelle auki.

Vieläkö teidän jutut voivat lapsellisemmiksi mennä? Te olette kuin jotain pikkukakaroita jotka haaveilevat miljonäärien ja julkkisten elämästä tajuamatta lainkaan että hyvin harva heistä on oikeasti onnellinen. Päinvastoin, heidän elämänsä on usein sarja hajonneita parisuhteita, päihdeongelmia ja yksinäisyyttä.

Jospa keskittyisitte elämään sitä omaa elämänne mahdollisimman hyvin ja jättäisitte näiden päiväunien perässä juoksemisen vähemmälle.

Vierailija
200/239 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole vähään aikaan nauranut hiusrajalle enempää, ei helvetti :D

Kokeile asiaa: kirjoita Googleen "handsome men". Montako kaljua tulee vastaan?

Minä kirjoitin googlehakuun "komea mies". Näköjään sinun mieleisiä miehiä tuli vastaan. Komeita ovat, mutta lähes kaikki oli mallikuvia ja nehän on alusta loppuun käsiteltyjä, ei siis ole olemassakaan.

Omaan silmiin komeita ovat jo kauan olleet näyttelijät Turkka Mastomäki ja Pertti Sveholm. Jestas, mikä karisma heissä onkaan. Täällä on lisäksi joku toinenkin Pertin fani eli en ole ainoa. Turkka Mastomäki voisi olla minkä näköinen tahansa, kun sen ääni on sellainen kuin on. Uuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän