En koskaan saa kutsuja häihin, valmistujaisiin eikä kutsuta edes kaverin mökille kesäksi
Kolmaskymmenes kesä ilman mitään edellämainituista. Ei ole kavereita, ei miestä eikä edes kissaa seurana. Kaipaisin nyt lohdutusta.
Kommentit (11)
No kyllähän sinut kutsua pitäisi, mutta kesäksi on kyllä pitkä, pitkä aika olla toisen mökillä kolme kuukautta. Sehän se on Suomen kesän pituus. Viikko, vkl olisi ihan Ok.
Voisitko kenties itse tehdä asialle jotakin...olla jollain tapaa aktiivinen ja kauttarantain jopa hienovaraisesti tyrkyttää vähän itseäsi. Tsemppiä kuitenkin.
Ap, pidä itse jotkut juhlat, vaikka kesäkauden avajaiset, ja kutsu niihin ihmisiä.
Boolia ja pieniä suolapaloja, coktail-tikkuja, kuohuviiniä, musiikkia, juttelua ja muuta sellaista.
Tällöin voit vastavuoroisesti saada kutsuja luonasi käyden juhlimisiin.
Jotta saa kutsuja eri paikkoihin, täytyy olla ystävä/ tuttava/ työtoveri piiri.
Muutoin jää huomaamattomksi, eikä kukaan edes muista olemassaoloasi, kun et ole koskaan missään tapahtumissa tai myöskään keskusteluissa mukana.
Kaverin mökille kesäksi? Ei ole sinulla pienet vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Ap, pidä itse jotkut juhlat, vaikka kesäkauden avajaiset, ja kutsu niihin ihmisiä.
Boolia ja pieniä suolapaloja, coktail-tikkuja, kuohuviiniä, musiikkia, juttelua ja muuta sellaista.
Muutoin jää huomaamattomksi, eikä kukaan edes muista olemassaoloasi, kun et ole koskaan missään tapahtumissa tai myöskään keskusteluissa mukana.
En ole ap, mutta mulla on sentään mies, veljet ja lapset mutta parin ystävän menehdyttyä ei muita. Pidin veljen talossa omat 50-v synttärit ja veli kutsui kavereita omalla tekosyyllään kahville niin sain tehdä kakkua perheelle ja heille. Olen hirveän arka luomaan uusia suhteita, siihen on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin mökille kesäksi? Ei ole sinulla pienet vaatimukset.
Tuntuu niin väärältä kun täällä valitetaan saaduista hääkutsuista, mökkivierailuista jne, kun minua ei kukaan kutsu mihinkään. Ihan hyvin voisin lähteä yksin vaeltamaan Lappiin, mutta en lähde kun sekin menisi pelkäksi itkemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi ystävä, mutta hän on juhannuksen töissä ja mökkiäkään hänellä ei ole. Ystävänpäivänä leivoin kakun ja keitin kahvit, viime kesänä kokkasin ja pyysin naapureita kylään mutta kukaan ei tullut, paitsi ystävä piipahti hetkeksi päästyään ensin töistä. Minä itkin ja ystävä sai syödä kylmää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
No ota se kissa.
Kesäkissa?
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itse tein näin eikä toiminut. Kaikilla oli muuta menoa. No tästä viisaantuneena seuraavana vuonna pyysin vieraita itse valitsemaan ajankohdan ja hyvissä ajoin etukäteen. Pitkän väännön jälkeen löytyi aika, joka sopi suurimmalle osalle. Kuitenkin kaikkien yllätykseksi jokaiselle vieraista tuli yllättävää pakollista menoa. Mitähän tässä seuraavaksi keksisi?
Mutta on sinulla meidät kaikki tällä palstalla. Minuakaan ei kutsuta mihinkään. Tosin en jaksaisi mennäkään. Lohdutellaan täällä toisillemme voimia.