Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormoneista on vain harmia!

Vierailija
16.10.2006 |

Katsokaa vaikka +70-vuotiaita mummoja ja pappoja: kuinka tasaisia ja tyytyväisiä ihmisiä! Tai lapsia: iloisia, elämänuskoisia ja uudelle avoimia.

Testosteroni tekee miehistä vain aggressiivisia, laiskoja ja epäluotettavia.

Estrogeeni puolestaan naisista epävakaita, kiukkuisia ja masentuvia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon semmonen tilastokummajainen, että mulla iski menopaussi vähän yli kolmekymppisenä. Eli ei estrogeeniä, ei ovulaatiota, ei kuukautisia... ei kivaa. Ilma estrogeeniä ole rytmihäiriöistä ja kuumista aalloista kärsivä hirviö joka räyhää ja itkeskelee. Mulla on jatkuva lääkitys (estrogeeni) että pysyn normaalina jotenkuten.

Vierailija
2/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan että estrogeenivaje aiheuttaisi rytmihäiriöitä? Onko sulla tutkittu niitä? Onko johtumishäiriöitä? Kerro vähän, nyt nimittäin rupesi pirusti kiinnostamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis rytmihäiriöt liittyy vaihdevuosioireisiin. Yöllä etenkin tuli rytmihäiriö + ahdistuskohtauksia ilman lääkitystä.

Vierailija
4/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla onitselläni lisälyöntejä ja menkat ovat olleet kadoksissa kuopuksen syntymän jälkeen. Mietin vain, voiko asioilla olla yhteyttä.

Sori kun vedin ketjun OT:ksi.

-3-

Vierailija
5/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne oli lisälyöntejä. Mulla oli kuitenkin niin selvä se vaihdevuosidiagnoosi kun kuukautiskierto jäi pois ja yöhikoilut tuli tilalle. Rytmihäiriöt hävis samalla kun muutkin oireet kun sain lääkkeet.

-2

Vierailija
6/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä tietää tästäkin.

Vierailija
7/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysihän sieltä ponnisti varsin sivistyneen ja netiketinmukaisen kommentin. Onnittelut : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan