Kannattaako kertoa avovaimolle, että seurustelun/suhteemme alussa hän oli minulle vain lohdutusp*no?
Olin juuri eronnut exästäni ja olisin ottanut kenet vain naisen seuraksi. Myöhemmin sitten aloin välittää aidosti hänestä toki ehkä joskus puolen vuoden jälkeen. Ollaan seurusteltu 4v ja asuttu yhdessä pari vuotta.Mietin pitäisikö kertoa tuo? Hän itse aina puhuu tutuille ja ystäville, miten meidän meillä oli "rakkautta ensi silmäyksellä" ja tiesimme muka heti, että nyt on löytynyt se oikea. Itse aina kiusallisena hymyilen ja nyökkäilen mukana.
Kannattaako kertoa?
M31
Kommentit (68)
Mitä ajattelit asian kertomisella saavuttaa? Avovaimosi satuttamisen?
Kuulostaa ihan keksityltä tarinalta. Et kuitenkaan ole 31-vuotias vaan lähempänä 70-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö totuus kannata kertoa?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tyhmä ap.
Ei missään tapauksessa! Anna hänen pitää kaunis illuusionsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Taidat haluta pois suhteesta. Tiedät kyllä satuttavasi avovaimoasi asian kertomisella.
Lyhyesti: ei.
Pidemmin: ei, ei ja ei.
Kerro vaan, jos haluat, että avovaimosikin tunnustaa sinulle jotain mistä et tiedä.
Jos haluat erota, tietenkin kerrot.
Kerro samalla kuka hänen kavereistaan on mielestäsi seksikkäin.
Kerro pois, kyse on vissiin sinusta ja minusta. Hehkutan tuota rakkautta ensi silmäyksellä -juttua, ettet tajuaisi, että kunnon seksin haen muualta, sinun nysämulkkkusi ei riitä minulle ja muutenkin taitosi ovat pyöreä nolla.
Saadaan ero aikaiseksi ja pääsen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Autisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Taidat haluta pois suhteesta. Tiedät kyllä satuttavasi avovaimoasi asian kertomisella.
Oletko siis sitä mieltä, että esim. pettämisestä ei tulisi kertoa vaan pitää asia salassa?
Epäilen että nykyinen mieheni alkoi tapailla minua kostoksi exälleen. Tapasimme nimittäin heidän eronsa jälkeisenä päivänä. Tämä selvisi tosin vasta vuoden päästä kun itse muutin miehen luo.
Ei kannata. Käy todennäköisesti ilmi että sinä olet sitä hänelle yhä.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, ettei vaimollasi ole salaisuuksia? Kyllä te miehet olette yksinkertaista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oletko siis sitä mieltä, että esim. pettämisestä ei tulisi kertoa vaan pitää asia salassa?
Kaksi täysin eri asiaa. Nyt ei ole puhe pettämisestä. Lue aloitus uudelleen ja yritä ymmärtää lukemasi.
Ei.