Antikristus on täällä jo....
Kommentit (43)
Se ei ole vain yksi henkilö...vaan kollektiivinen vastustaja
Jos kristus ja antikristus törmäävät toisiinsa niin paljonko törmäyksessä vapautuu energiaa?
Antikristus on hyvä tyyppi. Ei jeesustele. Käytiin eilen kaljalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kristus ja antikristus törmäävät toisiinsa niin paljonko törmäyksessä vapautuu energiaa?
Syntyykö siitä musta aukko?
Vierailija kirjoitti:
Syntyy musta-aukko, tai vaihtoehtoisesti big bang
Vierailija kirjoitti:
No sehän on aina mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kristukselta vapautuu senkka nenästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olet ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä olen aina ollut.
Vauvapalstalla? Oletko mode?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittää pirullisen vauhdin millä järkeviä keskusteluja poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olet ongelmissa.
No pikkuisen tuli nahisteltua kännipäissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vauvapalstan henki. Etkö ole koskaan ihmetellyt miksi kaikkiin viesteihin saa vastauksena vain provoja tai vittuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vauvapalstan henki. Etkö ole koskaan ihmetellyt miksi kaikkiin viesteihin saa vastauksena vain provoja tai vittuilua?
Nerokasta. Ja tämähän tarttuu sitten ihmisiin ja sun ei tarvitse kuin syödä poppareita ja katsella kun maailma palaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nerokasta. Ja tämähän tarttuu sitten ihmisiin ja sun ei tarvitse kuin syödä poppareita ja katsella kun maailma palaa?
Öpaut noin joo.
Maailmankaikkeuden pimeissä, selittämättömissä mysteereissä asuva pelko on muinaisista ajoista lähtien vastustamattomasti herättänyt ihmisten huomion. Tämä huomio johtuu pelon kokemuksen erityisestä terävyydestä, ja kuten hyvin tiedetään, ilman jännitystä tavallisen ihmisen elämä muuttuu yksitoikkoiseksi ja mauttomaksi. Siksi aavemaiset mysteerit ovat vielä tänäkin päivänä monien tuhansien ihmisten tarkan tarkkaavaisuuden, joukkohurmion ja jopa palvonnan kohteena. Kauhuelokuvat, toimintajännärit, mystinen kirjallisuus, spiritistiset seurat ja teoriat "maailmanlopusta" ovat yhä suositumpia. Eikä antikristuksen salaisuus näytä olevan näistä vähäisin.
Ihmisiä (erityisesti niitä, jotka eivät suhtaudu välinpitämättömästi yliluonnolliseen) ahdistavat kirjaimellisesti profetiat Saatanan lähestyvästä päivästä, jolloin Saatana tunkeutuu maailmaamme. Televisioruuduilta mahtavat spiritualistit julistavat, että pahan voimat ovat voittaneet jo kuusi taistelua hyvää vastaan, ja nyt alkaa viimeinen ja ratkaiseva taistelu. Uskonnolliset johtajat lupaavat ikuisen helvetin kaikille, jotka kiinnittävät Saatanan numeron (vaikka se olisi vain pankkitilin numero) ranteeseensa.
Eikö se ole aina ollut? Nyt se ainakin istuu Putlerin ruumiissa. Mies on jo oikeasti kuollut, mutta kehonsa on vallannut demoni. Näkee jo silmistä.