**MAALISmasujen maanantai**
Kommentit (24)
Suru on varmasti suuri, mutta lapset tuovat suuren lohdun!
Itse voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu. Itselläni oli lapsivesipunktio ja lopulta onneksi kaikki hyvin, mutta kaikenlaiset tuntemukset ehdin läpi käydä.
Jaksamista koko perheelle!!
Pirriäinen rv 21+0
Kuten sanoit, ettet ole palstaillut aikaisemmin, mutta me kaikki olemme tulleet tutuiksi. Voi kun olisit palstaillut aikaisemmin .. Olen todella surullinen puolestanne, en edes tiedä mitä sanoa .. Tuli aivan kamala olo kun luin kirjoituksesi !!! Toivon teidän perheelle runsaasti voimia, jaksamista tämän vaikeankin ajan jälkeen !
Sofia todettiinko sinulla np-ultran yht. jotakin ja kävitkö näissä punktioissa ? Meidän vauvallahan oli niskaturvotus yli sallitun, mutta ainakin kromosomit olivat kohdallaan, mutta eihän kaikki sairaudet tule kromosomien laskemisen myötä selville. Itse len kuta kuinkin ollut onnellinen tuon punktion vastausten jälkeen, mutta takaraivolla on sellainen pieni, mutta jos kuitenkin ... Niin ei saisi ajatella, mutta kyllä se vain siellä päässä pyörii.
Oikein paljon voimia ja virtuaali ' halit'
t. surullinen emmi
Piti kirjoittaa jotakin maaleille, mutta tuli ihan totaalinen aivokuolema tuon Sofian kirjoituksen luettuani. Tuntuu niin pahalta ... Miksi näin pitää käydä(?)
No mutta muutama sananen kuitenkin. Täällä nuo pienet kutitukset ovat jatkuneet päivittäin :-) Niistä olen onnellinen !!! Maailman ihanin tunne, kun pikkuinen siellä silittelee. Tunnetteko te muutkin vauvan ensiliikeet sellaisena ' niin kuin höyhenellä' joku kutittelisi masun toiselta puolen ?
Tänään on närästänyt, se ei ole kivaa .. Ja nyt on koko ajan nälkä. Koitan syödä aika maltillisesti, mutta koko ajan vain veri vetää jääkaapille. Tuntuu, että syön kahden tunnin välein .. No keskiviikkona puntariin, kun on se neuvola.
Ruusunpiikki: Toivottavasti kaikki oli hyvin ultrassa, käy kertomassa millainen polskija siellä oli :-)
Masuli: Kiva kuulla, että astma kohtaus hellitti. Kyllä mäkin olen kuullut, että kortisonia saa käyttää, ja itsekkin käytän päivittäin, NKL:n lääkärin luvalla.
Tässähän tätä tarinaa jo tulikin .. Öitä ZZZzzz t. emmi rv-17+1
Viikonloppu taas ohitse. Tää päivä on ollut silkkaa painajaista. Supistelee kipeesti tosi paljon. Välillä meinaa tulla itku kun sattuu niin paljon. Ens vkolla on vasta neuvola. Pitäsköhän mun käydä lääkärissä tarkistuttamassa että paikat on viel kiinni ja kaikki ok? Vuotoa ei ole tullut ja vauva liikkuu edelleen normaalisti.
Töihinmeno huomenna ahdistaa.. Sen jälkeen olisi kyllä 2pvää vapaata taas, että voisi maata kotona.