Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en osaa ajatella muuta kuin illalla olevaa rakenneultraa... toivottavasti siellä kaikki on kunnossa. eikä mua yhtään haittaisi, jos saataisiin nähdä kumpaa laatua tulokas on.

ruusunpiikki rv 19+6

Vierailija
2/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun mökkireissu on nyt takana ja mukavaa oli. Lapsonenkin nukkui yönsä mukavasti, minä vähän huonommin. Mukavaa oli olla yhdessä vanhempien ja sisarusten perheiden kanssa viikonlopun vietossa ja ihan selvinpäin ;) , siis kaikki me. Saunomista, ulkoilua, seurustelua, naurua... Näitä reissuja aina odotetaan.

Mies onkin tän viikon lomalla. Mukavaa! Aiottiin kokeilla tällä viikolla vierottaa lapsukainen tutista. Saattaa tulla aika kamala viikko. Parempi tehdä se näin lomalla kuin miehen työviikolla; saa mies nukkua vaikka päivällä, jos poika huutaa yöt. Vinkkejä tutista irtautumiseen otetaan vastaan!!! Poika on 1v3kk.

Täytyy mennä, ukki tuli käymään. Toi rattaat reissun jäljiltä, kun meidän autoon ei eilen mahtunut.

rimma 18+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelin tuolta lauantaipinosta Gallupin:

Miten hiuksesi/ihosi voi?

Miten hoidat ihoasi/hiuksiasi?

Rasvailetko vatsan aluetta ehkäistäksesi arpia?

Hyvä rasva ehkäisemään arpia?

Onko sinulla raskausarpia?

Hiuksia lähtee päästä paljon, mutta iho sentään ei ole ihan kauhea, jos pientä punoittavaa kohtaa huulten alakulmassa ei lasketa. Lääkäri epäili tulehdusta sekun on jatkunut kuukausitolkulla, mutta ei voinut tarpeeksi tujua voidetta määrätä, kun lääkeoppaiden mukaan kortisonia ei saisi käyttää.

Ihon pyyhin vanulapulla aamulla ja illalla jossa on kosteusvoidetta. Puhdistusaineet tuntuu nyt kuivattavan entistäkin enemmän. Hiukset pesen luonnonmukaisella shampoolla 2-3krt viikossa, kun päänahka on ruvennut aristamaan kaupan shampoita. Liittyyköhän tämäkin raskauteen...

Öljyän vatsan, reidet ja pakarat aina suihkun jälkeen Ceridalilla.

Ceridal on minusta ollut hyvä voiteluun. Toki se ei imeydy kuten perusvoide.

Raskausarpia tuli edellisessä raskaudessa vain pakaroille ja reisiin joita en rasvannut. Maha oli valtava mutta siihen ei tullut arven arpea. Eipä ole tieteellisesti kai todistettu onko tuo öljyäminen se syy vai mikä, mutta silti en ota riskejä tällä kertaa.

Viikonloppu meni leppoisasti kotosalla perheen kesken eikä masuunkaan tunnu kuuluvan mitään uutta.

Taya rv 19+3 (melkeen puolivälissä, hui)

Vierailija
4/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan reissaamisesta todella väsyneitä. Mulla oli eilen ihan kamala migreeni. Meinasi ihan kuolema tulla 300 kilometrin kotimatkalla!! Kotiin tultuani kävin sohvalle lepäämään ja nukahdin. Kymmenen aikaan heräsin ja kömmin sänkyyn. Tänä aamuna heräsin kahdeksalta ja nyt ei onneksi säre päätä... No onneksi sain nukuttua hyvät yöunet, kiltti mieheni heräsi imittäin syöttämään poikaa. :) Pitäisi varmaan etsiä silmälasit nenälle, jos päänsäryt johtuvatkin siitä.

(.) ei mitään uutta. Silloin tällöin Nuppu möyryää tuolla mahassa. Nyt silloin tällöin on alkanut supistella, ihan kivuttomasti vain. Hassun tuntuista taas, kun maha menee ihan kovaksi...

Tappert: Me oltiin mieheni serkun häissä marraskuussa 2kk ennen laskettua aikaa. Mullekin tuotti pukeutuminen vähän ongelmia. Loppujen lopuksi ostin H&M: lta suorat mustat äitiyshousut,mustan kauluspaidan ja päälle kultalangasta tehdyn ponchon. Se oli minusta oikein kivannäköinen yhdistelmä. Olisin halunnut teettää jonkun kivan mekon, mutta ajattelin että tulee turhan kalliiksi. Sillä ei olisi ollut muuta käyttöä... Äitiysverkkokaupoista löytyy myös jotain mekkoja ja hameita. Huuto.netistä saattaa mmyös löytyä jotain.

Mutta nyt siivoamaan!!

Hanna ja nuppu rv 18

Vierailija
5/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen vielä siihen kyselyyn:

Hiukseni ovat todella hyvässä kunnossa, mutta ihoni on todella kuiva rasilusta huolimatta. Esikkoa odottaessa oli ihan toisin päin... :)

Hiuksia pesen joka toinen päivä kampaamon tuotteilla ja laitan sekä pois pestävää -, että jätettävää hoitoainetta. Föönailen nykyään aika harvoin.

Ihoa rasvailen todella usein. Mulla on erittäin herkkä ja atooppinen iho. Hyvä rasva on minusta apteekin libolan. Se on pitkävaikutteinen ja erittäin kosteuttava... Toinen todella hyviä rasvoja ovat ne The Body shopin vartalovoit. Kantsii kokeilla!!

Mulla on ennestää jo raskausarpia. Tuli esikkoa odottaessa n. 1kk ennen synnytystä. Vaikka miten kuorin, kuivaharjasin ja rasvasin ihoa, en säästynty niiltä. Saunaankin mentäessä hölväsin ihoni aina vauvaöljyllä, ettei kuivattaisi... Onneksi arvet ovat aika hentoja.

Vierailija
6/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hiuksia lähtee paljon, mutta ne tuntuu kasvavan hurjaa vauhtia. ihossa on ajoittain näppylöitä mutta niitä on ollut muutenkin. hiukan harmahtavan sameaksi on ihon väri muuttunut.

-ihon puhdistan aamuin/illoin, meikkiä käytän päivittäin. hiukset olen vuosia pessyt joka aamu, nyt tuntuu että pesuväliä voi pidentää. eli nyt pesen joka toinen päivä.

-olen nyt mutuaman viikon rasvaillut tavallisella vartalovoiteella. mutta raskausarviöljyn meinaan hommata. usko siitä haittaakaan olevan.

-en osaa vielä sanoa.

-tämä on ensimmäinen raskaus, mutta painonvaihteluiden takia on vähän arpia jo ennestään.

Vierailija
7/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUUSUNPIIKKI;

onnea vaan ultraan!! Toivottavasti teillä on paremmat laitteet siellä kun täällä - mä kun e saanu selvää oikein mistään, mutta tohtori näytti tietävän.

Olikos se MASULI jolla oli muutama pv sitten lähtö Mariaan lähellä (anteeksi jos olitkin joku muu, nimimuisti ei aina oikein pelaa)?? Miten on mennyt? missä olet? jouduitko sinne? mitä tapahtui? kerro heti...*en ole utelias, vähän vaan kärsimätön*

Kiitos vinkeistä juhla-asuun. Sain tutulta lainaan äitiys-" pikkumustan" josta ehkä sais otettua kaavat (jos siis osais). Mustaa kun en oikein häihin kehtais laittaa, mutta mutsi (mut aina ompelusta pelastava) lupas vilkasta, jos löytäis jotain kivan väristä joustavaa kangasta mistä tekis vastaavan..tai sinne päin ainakin.

(.) Puksun liikkeitä tuntuu välillä jo istuessa ja kävellessäkin :) eilisen se mäyrys menemään koko päivän!!! Kaamee jumputus vähän väliä - hihii. Tais kyllä johtua siitä että söin makeeta pitkin päivää, toivottavasti rassukka sai edes vähän nukuttuakin välillä. Tänään on ollukin vähän rauhallisempaa sitten.

Masu kasvaa selvästi, muutama vko sitten ostin vähän suurempia pikkareita, jotka kuitenkin oli sen verran napakoita että pysyvät ylhäällä..nyt ne on niin tiukkoja että valuvat makkaralle masun alle - yäks..pitääköhän mun hankkia jotain mamma-kalsareita kun ei näköjään tavalliset pysy ylhäällä..jaiks.

Joo, tänää tarttis vähän siivoilla kämppää, ja huomenna suunnataan koira-poikien kanssa metsälle :) jepjep..

Tappert ja Puksu 19+1

Vierailija
8/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas arjen askareissa. Ei onneks ärtynyt tuo astma pahemmaksi. Imin piippua koko päivän ja illaksi sitten rauhottui. Harmittaa, kun eivät enää ota Kättärille (niinkun 2003), vaan Mariaan pitää menää jos on tarvetta.

Taitaa olla paras käyttää taas noita astmalääkkeitä säännöllisesti. Tai sitten flunssa pukkaa päälle ja lauantainen johtui siitä. Nokka onkin kyllä ollut tukkoinen. Mulla on itse asiassa allerginen astma (pahin on koivu), mutta flunssa myös herättelee sen henkiin. Ja varmaan raskaus, niin kävi viimeeksikin.

Hassua ettei joku saanut käyttää kortisonia, kun meitsi imppaa sitä noissa astmalääkkeissä eikä ole ollut kiellettyä. Olisko se voide sit jotenkin eri juttu.

Jonkun mies oli ollut hunningolla. Mä en saa nukuttua ennekun ovi käy ja olenkin ilmottanut että viesti pitää tulla, jos ei kotiin olla tulossa.

(.) Miehus tunsi myös liikkeet su-aamuna masun päältä ja kovasti onkin ollut elämää tuolla masussa. muuten ei mitään uutta. Nlaa odottelen, jotta näkis mihin tää paino on noussut.

Tappi: Mä kans suosittelisin Henkkaa. Nykyäänhän mustaa saa laittaa ihan vapaasti häihinkin. Toisaalta mä kysyin morsiammelta luvan, kun meillä oli kans kaverien häät keskellä talvea ja tuntui vaikeelta löytää mitään muuta kivaa väriä. Kasarmintorin laidalla on yks liike(Belua?), joka myy ihania mekkoja ym. mutta se on kyllä kallis.

G:

Hiukset kasvaa hurjasti. Nenä ja leuka kukkii kauniisti :)

Aamu- ja iltapuhdistus (Shiseido, Clarins, Biotherm, Lumene)

Hiukset pesen 2-3krt/viikko kampaamotuotteilla. Leikkaus ja värjäys n.6vk välein

Kuivahieronta ja Clarinsin öljy.

Kaikki kosteuttavat rasvat.

On, reisissä, pakaroissa ja rinnoissa. Ei mitään pahoja, mutta on kuitenkin.

Hauskaa viikkoa kaikille maaleille.

-m- ja Hippu rv 19+5

Vierailija
9/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunpiikille onnea ultraan!! Meillä rakenneultraan viä pari viikkoa...

Mulle ainakin neuvolalääkäri antoi luvan käyttää kortisonilinimenttiä päänahkaan kun se oli niin kovin ärtynyt, se sanoi että iholta verenkiertoon imeytyvä määrä on niin pieni ettei sillä ole merkitystä. Tietystikään kortisonia ei saa koko ajan käyttää, mulla iho parani noin viikon käytöllä ja sen jälkeen olen pärjännyt ilman.

Meillä oli muuten tänään neuvola, arvot oli kohdallaan ja painokin hieman noussut. Vauvan sydänäänet saatiin hienosti kuuluviin, syke oli 154! Kuuli mieskin ekaa kertaa ne äänet, kyllä oli meillä molemmilla hymyt korviin asti! :) En ollut nyt niin huolissani vauvan voinnista kun kerran tunnen jo lähes päivittäin liikkeitä, mutta rakenneultra tottakai jännittää ihan kauheesti...

Töissä tuli ensimmäinen työkaveri tänään onnittelemaan, oli vaan katsellut mun vatsaa ja tehnyt omat johtopäätöksensä, tässä sitä nyt sit ollaan, kohtahan sen kaikki näkee. Olis varmaan aika kertoa omalle esimiehelleni, ennen kuin se kuulee uutisen joltain muulta.

Mukavaa viikon alkua kaikille kanssasisarille!!

Despelote, rv 18+1

Vierailija
10/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kotona, nyt oli oma vatsa kovasti kipeä yöllä joten en vain jaksanut aamulla lähteä töihin. Nyt on kyllä jo parempi olla.

Voisin tässä vielä aikani kuluksi vastailla galluppiin:

- hiukset ja iho on voinut tosi hyvin edellisen raskauden alusta saakka, johtuu varmaan osittain tupakanpolton lopettamisesta.

- pesen hiukset kampaamon shampoolla joka toinen tai kolmas päivä ja kerran viikossa laitan hoitoainetta ( tai harvemmin ) / Ihon pesen vedellä enkä rasvaa, muuta kuin joskus kun olen meikannut ja joudun puhdistusaineella meikit poistamaan. Aika harvoin meikkaan kun töihin ei tarvitse meikata.

- ekassa raskaudessa rasvasin vauvaöljyllä eikä vatsaan tullut yhtään arpea, mutta pakarat ja reidet on ihan revenneet. Niitä en tietysti muistanut rasvata.. Nyt en ole vielä saanut aikaiseksi rasvailla kun muuten en käytä mitään rasvoja.

- Vauva-öljy toimi ainakin mulla

- Arpia on reisissä ja pakaroissa aika paljon edellisen raskauden jäljiltä

Potkun on vihdoinkin alkanut tuntua selvästi!! Pitää varmaan lähteä laittamaan esikoinen päikkäreille.

Pirriäinen rv 21+0

Vierailija
11/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas eri ohjeet annettu muille tuosta kortisonista! Lääkärin kanssa kun mietittiin, että mitä tähän voisi määrätä niin lääkeselosteissa ihan selvästi sanottiin, että ei voi käyttää raskauden aikana juuri sen kortisonin takia :-o Kumma juttu. Minunkin kohdalla olisi ollut kyse tosi minimaalisesta määrästä voidetta, kun tuo tulehtunut alue on ihan pieni.

Jos nyt vaikka tekis töitäkin :D

Taya

Vierailija
12/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vaan kun on tiputtu toiselle sivulle.

Tytön huoneen (suur)siivousta pitäis jatkaa. Eilen sain siivottua kaapit ja kaks isoa Ikean kassillista oli pieneks jääneitä vaatteita, nyyh. Äkkiä noi pikkuset kasvaa, meidänkin tytsy on jo kohta metrin pätkä.

-m-

Vierailija
13/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Puoliväli vihdoin saavutettu. Toisaalta vasta, ja toisaalta jo. Rv 20 siis tänään täynnä. Liitoskivut ovat alkaneet, lievinä vielä, mutta repäisee varsinkin yöllä kylkeä kääntäessä aika " kivasti" .

Myöskin häpyluun arkuus on tullut jo mukaan kuvioon. Jos kävelen paljon tai jos kannan paljon poikia, niin häpyluu tosi arka. Tuo laittaa myös muuten vatsan araksi tuo kantaminen. Jotta pikkuhiljaa alkaa löytyä nuo raskauden ilot :))

Vatsani on mielestäni ihan yhtäkkiä levinnyt tosi isoksi. Onko täällä muita, joilla lapsia ennestään (jasiis tietävät millainen vatsa enne ollut) ja vatsa jo tosi iso?? Nyt meinaan hieman huolestuttaa, miksi olen taas parissa viikossa turvahtanut näin isoksi?? Minulla ei jostain syystä nyt nesteet varmaan kulje, tuntuu, että kaikki kertyy elimistöön, ja lihon huippuvauhtia. Vielä hetki sitten oli painoa tullut 2,5 kg ja nyt ihan hups, olen lihonnut toisen mokoman, yhteensä siis 5kg on tullut. Ja vatsani on ihan oikesti tosi leveä ja iso.

ONKO MUITA?

Mutta joka tapauksessa mukavaa viikkoa kaikille, ja anteeksi ruikuttava viesti :)

Caius ja ilona rv 20+0

Vierailija
14/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks täytyy todeta että HUI, jo PIRRIÄINEN ja CAIUS on saavuttanu puolen vällin etapin!!! Meneepä aika joutuin...täytyy siis perehtyä asiaan josta kysymysten tulva viisaammille;

VAUNUT on ongelman ydin!

Mikä ja mihin vaikuttaa kääntö-/heitto-aisa?? vaihtaa työntösuunnan...tarkoittaa mitä?

jos työnnän, kävelen eteenpäin - noin niinku yleensä, jos vaihdan työntösuunnan..kävelenkö sitten takoperin, vetäminenhän on ihan eri juttu kuin työntäminen? Eli selittäkää tuo tampiolle. Mitä hyötyä siitä on?

Mikä on ratas?

Ymmärrän sanan " ratas" niinkuin se on kellon rattaana, niitä on aina kaksi ja käyvät lomittain..vaunuissa ei pyöri muu kuin renkaat, joten mitä siinä tekee ratas??

Mitä eroa on kovalla ja pehmeällä kantokopalla?

Kai se pehmeäkin kuosissaan pysyy, siis eihän sekään ole mikään muodoton valuva lerppa..onko toinen jotenkin " kovitettu" ja toinen vain topattu, vai mikä on niiden ero? Miksi toinen on isompi ja toinen pienempi? Kumpi on parempi?

Vastailkaapa ensin näihin, nauratan teitä sitten myöhemmin lisää..siis miksi ei voi kertoa noin niinkuin tavallisesti asioista? miksi pitää vääntää heittoaisaa ja ratas-systeemiä? Jos ei ole koskaan kattonu vaunuja/rattaita kolmea metriä lähempää, miten voi tietää mitä mikäkin tarkoittaa?

Tarttee varmaan lähteä potkimaan renkaita vaunukauppaan tai etsiä käytettyjä, mutta olis kiva tietää mitä mikäkin tarkottaa! Ilmeisesti ens vuoden mallisto alkaa ilmaantua kauppoihin ja yleensähän se tietää hintojen nousua..joten...selityksiä - antaapi tulla!!

Tappuli - pallo ja rattaat hukassa

Vierailija
15/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi: eihän tyhmiä kysymyksiä olekaan.

Työntöaisan suunnan vaihtaminen: eli voit työntää vaunuja niin että näet pikkuisen kokoajan tai niin että työnnät sieltä kuomun puolelta. Mä ainakin käytin ns. normaaliasentoa sillon kun lapset on ihan pieniä ja sitten isompana, kun haluavat katsella mihin mennään ym. työnsi sieltä kuomun puolelta. Eli molemmissa tapauksissa työnnetään.

Ratasosa arkoittaa, että koko istuin-/koppaosa lähtee irti ja siten voi vaihtaa tuota työntösuuntaa.

Pehmeä ja kova koppa. Pehmeä on yleensä hieman topattu ja mun käsittääkseni sellanen kantokassimainen ja kovassa on kovat reunat eli sellanen kaukalo. Molemmat on hyviä, mutta jos esim. pitää nostaa nukkuva lapsi vaunuista pehmeä on mun mielestä helpompi kantaa (siinä on kahvat). Tai jos vaunuja säilyttää varastossa.

Mulla on sellaset missä on pehmeä kantokassi ja kääntyvä aisa ja itse olen tykännyt. Käykää ajoissa katselemassa eri vaihtoehtoja ja miettikää sitten kumpi teille sopii. Onneks tänä päivänä myyjiltä saa hyviä neuvoja ja vinkkejä.

-m-

Vierailija
16/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vastata tähän kun kuulosti niin samalta kun itselläni eli

Caius-75: Mulla on 2 lasta ennestään ja mun vatsastani on myöskin ihan yht' äkkiä tullut valtava ja kilojakin tuli 2 viikossa 3 lisää aivan yllättäen!! Tämä siis vissiin kuuluu asiaan vaikka kamalalta tuntuukin.

Tappert: Mikä ja mihin vaikuttaa kääntö-/heitto-aisa?? vaihtaa työntösuunnan...tarkoittaa mitä?

Heittoaisa tarkoittaa sitä että jos kuvittelet työntäväsi vauvaa vaunuissa ja katselet sitten häntä siinä samalla niin yht' äkkiä kun huomaat esimerkiksi auringon paistavan vauvan naamalle niin voit kääntää aisan kopan yli toiselle puolelle ilman mitään kopan irroitteluja yms. toimenpiteitä ja kävellä itse sinne kopan takapuolelle jälleen työntämään vaunuja. Silloin et siis enää nääkään vauvaa vaan hänellä on " kasvot" menosuuntaan päin (jos siis istuisi eli vauvalla siis varpaat menosuuntaan päin =)) Aina siis työnnetään vaunuja, ilman tuollaista " heittoaisaa" joutuu kopan irroittamaan (jos on mahdollista) ja kääntämään sen tai sitten tosiaankin vetämään vaunuja eli peruuttamaan jos vaikka iskee joku hirmuinen lumipyry tms.

Kääntöaisa voi myös tarkoittaa samaa kuin edellinen, mutta meillä on sellainen nappiaisa jota kutsutaan myös kääntöaisaksi eli se osa mistä työnnetään (käsiä pidetään) kääntyy ylös/alas päin eli jos on lyhyt työntäjä niin aisaa saa " taitettua" alemmaksi tai sitten vastaavasti ylemmäs.

Toivottavasti saitte jotakin tolkkua selityksistäni, mutta mulle toi heittoaisajuttu oli kanssa ihan kummajainen kunnes kaverini minulle sen rautalangasta väänsi!

T.kolomonen rv 21

Vierailija
17/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeää tännekkin välillä kirjottelemaan. Tänään vihdoin oli rakenneultra ja kaikki näytti olevan hyvin.Pikkunen aukoi kokoajan suutaan,harjottelee jo kovasti imemistä.Painoa jo huimat 350g.

no puhelin tietysti soi...

jonttura rv19+6

Vierailija
18/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä olen ihan valaistunu :)

Hyvä että osasitte selittää kaiken mun maalaisjärjelle sopivaks ja tajuttavaksi...oli vähän vaikee netistä zoomailla eri malleja kun kaikki oli ihan outoa, nyt voi katsella paljon tietävämmin mielin :)

KIITOOOOSS!!

Ja JONTTURALLE onnea ultra-näkemisitä :) siellä se nappula kasvaa kovaa kyytiä :)

Tappitaatti

Vierailija
19/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vastaisin kuitenkin omaan galluppiini=)

Hiukset kiiltää ja kasvaa.Pesen ne noin 2krt viikossa(pitkät kun ovat)Hyvä jätettävä hoitoaine on latvoihin.Iho taas ei niinkään hohda=(Naama nyt jo parempi mutta selkä ja niska kukkii,isoja kipeitä finnejä.Yrittänyt olen kuoria ihoa ja puhdistaa mutta ne finnit vaan tulevat ja tulevat...

Tähän näemmä jo vastasin ylempänä.

Jo ekasta raskaudestani löysi ja ahkeraan käytin Body shopin cacaovoi puikkoa ja yhtään arpea ei ole viidessä raskaudessa tullut.Toivon ja luotan ettei tälläkään kertaa tulisi.Eihän se toki niin suuri asia olisi,mutta kun näin kauan säilytty arvitta olisi tavallaan kurja nyt niitä saada.

Ultra kuulumisia taas ollut,kivaa!Ja onnea niistä!

Omaani saan yhä vaan odottaa...

Eipä taida kyetä nyt kirjoittamaan enempiä,pää särkee niin ja silmiin sattuu..

Leanna ja viisikko kera sissin rv 17+

Vierailija
20/24 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä 20 viikkoa olen lukenut juttujanne, koskaan kirjautumatta itse. Mutta kaikki te olette mulle kovin tuttuja :). Nyt, kun asiat on huonosti, tulen teille hyvästit henkisesti jättämään. Rakenneultrassa selvisi viime viikolla sydänvika, joka loppuviikosta varmentui erittäin pahaksi. Ennuste olematon, itseasiassa ennustetta ei olekkaan, vaan todennäköisesti prinsessamme ei selviäisi synnytykseen asti. Keskiviikkona sitten synnytän, rv 20+2. Todella raskasta aikaa perheellemme, minun ja mieheni ensimmäinen yhteinen lapsi tämä, yhteensä meillä on 4 ihanaa lasta. Isompia jo kaikki, ikähaitari 7-10v. Lapsillekin surullinen tilanne. Yhdessä ollaan itketty viime päivät.

Kamala olo, tuntuu sekin pahalta, etten kohta enää ole joukossanne. Ihanaa se, että teillä muilla kaikki hyvin, Emmilläkin tutkimuksien jälkeen. Toivon teille rakkaille maalismasuille rakkauden täyteistä loppuraskautta ja äärimmäisen onnellista odotusta! Sydämeni pohjasta.

Henkisesti jätän teille nyt siis hyvästit, luulen, etten voi olla lukematta kuulumisianne, koska olette olleet kanssani koko raskausajan.

Sofia, joka on pienen tyttövauvamme nimi.