Kutsun teidät kaikki palstajuhliini. Tervetuloa!
Juhlin häitä, syntymäpäiviä ja maisterin papereita 2.7.2022 klo 13.00. Olette kaikki lämpimästi tervetulleita juhliini. Toivoisin, että ilmoitatte tulostanne, jotta osaan varata tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Esittelethän samalla itsesi ja kerrot mitä tuot lahjaksi. Kiitos. Terveisin AP. :) P.s. Toiveita ruoan, juoman ja leikkien suhteen otetaan vastaan 30.6. mennessä. :)
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Saako laittaa munsalan kangaspuvun?
Totta kai. :) Ihanaa, että rohkea pukeutuu Munsalan kansallispukuun. :) AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta, ap. Tuon lahjaksi 10 000 euroa ja auringonkukan. Onhan viiniä tarpeeksi?
Viiniä, niin valko- kuin punaviiniä alkoholillista ja alkoholitonta on tilattu sekä muita juomia. Juomat eivät lopu kesken. :) Ihanaa. Kiitos lahjoista. AP
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko mulla varaa tulla, kun bensan hinta nousee koko ajan.
Älä huolehdi ystäväiseni. Lähetän kuljettajan noutamaan sinut. Tervetuloa. :) AP
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen mukaan, pystytän ensiaputeltan sairaustapauksia varten.
t. lääkäri
Mahtavaa. Kiitos. Tervetuloa. :) AP
Vierailija kirjoitti:
Missä jatkot? Elämäni mies odottaa minua siellä...
Ehdotuksia? Minä ja tuore aviomieheni lähdemme viimeistään hotelliin nukkumaan klo 03.00. :) AP
Entä erityistuokavaliot, onko huomioitu? Mulla gluteeniton, laktoositon, munaton, kanaton ja kukoton ruokavalio.
En tule eivätkä serkkunikaan tule. Onnittelut kuitenki mutta sukujen riidat nyt pahimman
Andrea Orvokki Swarz
Parempi teille ettämmä tule, Andrea
Vierailija kirjoitti:
Onko voileipäkakkua? Onhan?
Mä en voi ottaa ketään kyytiin, koska autottomat ei tajua, että autossa on muitakin kustannuksia kuin bensa.
Voidaanko, pliis, leikkiä jotain sellaista ryhmäytymisleikkiä?
Totta kai on tarjolla voileipäkakkua. Voidaan leikkiä ryhmäytymisleikkiä. :) AP
Vierailija kirjoitti:
Entä erityistuokavaliot, onko huomioitu? Mulla gluteeniton, laktoositon, munaton, kanaton ja kukoton ruokavalio.
On huomioitu kaikki. Toinenkin vieras ilmoitti olevansa keliaakikko. :) AP
Vierailija kirjoitti:
En tule eivätkä serkkunikaan tule. Onnittelut kuitenki mutta sukujen riidat nyt pahimman
Andrea Orvokki Swarz
Parempi teille ettämmä tule, Andrea
Harmi, mutta kiitos kun ilmoitit. Toivottavasti saatte riidat sovittua. :) AP
Vierailija kirjoitti:
Missä jatkot? Elämäni mies odottaa minua siellä...
Aloittaja on varmasti kutsunut juhliin ex-kalsari mallin nykyisen laatikkoleukalentäjäkirurgin, joten unelmiesi mies ei jätä palstakemuja väliin. Muista olla ajoissa paikalla. ;)
Mä varaan sit ton laatikkoleukakirurgin ittelleni,tiedoks vaan. Muistaks sanoo sille, et son nti Sieväselle 56 vee varattu.
Kiitos kutsusta.Tulen mielelläni maistelemaan leipomiasi herkkuja.Tulen kahvipaketin kera.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta.Tulen mielelläni maistelemaan leipomiasi herkkuja.Tulen kahvipaketin kera.
Presidenttiä?
Hainvgttaago josh on khänbbissä?1
Onko ketään artistia tai livemusiikkia? Tai karaokea?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap kutsusta! Tuon itse kuivaamaani kuusenkerkkää lahjaksi. Ohjelmaehdotus olisi yhteislaulua. Esim. Maakuntalauluja. Tai muuta kesäistä.
Ihanaa, maakuntalauluja! Minä omaankin niistä monta ulkoa ja pukeudun lauluihin sopivasti Munsalan pukuun.
Voin tehdä voileipäkakun, minulla on kostutusta varten pakastettuna makaroninkeitinvettä, ja täytteeseen laitan ennen paistamista pestyä jauhenlihaa. Onhan muutkin tarjoilut varmasti av-sopivaa? Vanukkaita tarpeeksi, että riittää lapsillekin?
Vierailija kirjoitti:
Hainvgttaago josh on khänbbissä?1
Haittaa. Turvamiehet pitävät järjestyksestä huolen. :) AP
Tulisin, mutta pelkään, että palsta-ankeuttaja poistaa koko ketjun, jos näkee nimeni suurin kullitetuin kirjaimin h-kaaren päällä.
Ihanaa, että rohkea kysyi tätä. Palstajuhlat eivät ole mitään ilman 100 grammaa makaronilaatikkoa per vieras. :D Älä huoli, sillä makaronilaatikkoa on takuulla tarjolla. AP