Kutsun teidät kaikki palstajuhliini. Tervetuloa!
Juhlin häitä, syntymäpäiviä ja maisterin papereita 2.7.2022 klo 13.00. Olette kaikki lämpimästi tervetulleita juhliini. Toivoisin, että ilmoitatte tulostanne, jotta osaan varata tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Esittelethän samalla itsesi ja kerrot mitä tuot lahjaksi. Kiitos. Terveisin AP. :) P.s. Toiveita ruoan, juoman ja leikkien suhteen otetaan vastaan 30.6. mennessä. :)
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Onko tarjolla vegaaninen vaihtoehto? Ei haittaa, mikäli ei ole :)
Molempi parempi eli on vegaanista ja ei vegaanista ruokaa ja ne on selkeästi merkattu. :) AP
Onko siellä joku armeijan kattila tai perävaunupata että ruokaa riittää?
Kenelle tämä kutsu on? Minulle, minulle ja miehelleni, meidän koko perheelle? Hitto miten epämääräistä taas!
Laitan päälle synnytys&siemennys mekon
Kiitos kutsusta. Tulen mielelläni. Puoliso ja lapsi eivät valitettavasti pääse osallistumaan ( lue evvk). Onko tämä opm?
Voin lahjoittaa nimissäsi kuvitteellisen vuohen kaukoitään tai Afrikkaan.
Ohjelmatoivomus: kasari- tai ysäridisco.
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi, mutta olisi toivottavaa pukeutua juhlatamineisiin. Kiitos. :) AP
Saako tulla siis tunikassa ja leggareissa?
Yleensä en käytä, mutta nyt ajattelin "repäistä" oikein kunnolla...
Kuvaan en sitten halua, ettei kukaan tutumpi vaan näe🙄
Tule vain jos ne ovat juuri sinun juhlatamineesi ja koet ne mukavaksi. :) Ihanaa, että jaksat repäistä kunnolla. Nähdään juhlissa. Tervetuloa. :) Kuvia otetaan, mutta voit vapaasti jättäytyä kuvista pois. AP
Mites lahjat, kun on kolmet kerralla?
Onko lahjalista jossain, Tokmannilla, Lidlissä?
Kiitos kutsusta, ihanaa. Voi olla, että mäkään en pääse, kun meidän Jessillä on silloin 5kk synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä kutsu on? Minulle, minulle ja miehelleni, meidän koko perheelle? Hitto miten epämääräistä taas!
Ai? Ilmaisin kutsussa, että kutsun teidät kaikki palstajuhliini eli koko jengi vaan mukaan. :) AP
Käykö juhlakengiksi tennarit? Kuulin, että ne olisi kuuminta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Mites lahjat, kun on kolmet kerralla?
Onko lahjalista jossain, Tokmannilla, Lidlissä?
Lidl on boikotissa, mutta lahjalistoja on ympäriinsä kaikissa muissa kaupoissa. Ei lahjastressiä, kukin tuokoon mitä parhaakseen näkee. Tärkeintä on iloinen juhlamieli ja että pääset paikalle. :) AP
Ihanaa, edellispäivänä onkin hääjuhlat (omani!) Eivätkä bileet ota loppuakseen!
Tuon lahjaksi erään taulun, mökiltäni löytyi tuollainen Muumi- hahmotelma hetekan alustana, kirkkaita värejä ja Toven omistuskirjoitus tuolle ihanalle päivälle 2.7, rakastettunsa nimipäivänä!
Olisipa ollut hassua jos AP.n kaikkien noiden juhlien sattuessa samalle päivälle olisi ollut vielä hänen nimipäivänsä ;)
Vieraana iloitsen tunnelmasta mutta arvostan myös kakkuja, kauden antimista!
Saako sinkut tulla, onko siellä mitään sinkkusaunaa tai muuta erityistä ohjelmaa ?
Ja hei;
Toivottavasti palstan Hopeakettu käännytetään viimeistään ovelta!
Se aina tyrkyttää seuraansa ja luulee olevansa niin että...
Kiitos, laitan kalenteriin! :) Olisiko nyyttärimeiningillä, niin on varmasti kaikille jotakin sopivaa syötävää sekä juotavaa ja riittävävästi? :) Minulla on sopivasti alkanut loma tuolloin, ihanaa aloittaa se juhlimalla mitä parhaimmassa seurassa. <3
Voisko joku tehdä Mumman hyydekakkua? Mä tuon lahjaksi Mariskoolin, jos ne on Tokmannilla tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta, ihanaa. Voi olla, että mäkään en pääse, kun meidän Jessillä on silloin 5kk synttärit.
No mutta, meidän Tessalla on 5- päivä synttärit.
Otan kyllä osaa juhliin, vaikka sitten suoraan sairaalasta!
Myöhemmin illasta ujuttautumalla kuokkimaan ja joraamaan holvikaarinaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, laitan kalenteriin! :) Olisiko nyyttärimeiningillä, niin on varmasti kaikille jotakin sopivaa syötävää sekä juotavaa ja riittävävästi? :) Minulla on sopivasti alkanut loma tuolloin, ihanaa aloittaa se juhlimalla mitä parhaimmassa seurassa. <3
Minulla jo kalenteri täynnä, Tiede- lehden keskustelupalstalla on nimimerkki Anselmi akateemisen NATOn tyttären kissa ristiäiset edellisenä perjantaina ja rääppiäiset kestää ainakin viikon!
Vappukin vielä kesken!
AP ja muut, olisi melkein vartti aikaa bailata 26.12 2024, olisko silloin muilla aikaa?
T Yx Kimi
onko meidät vegaanit varmasti huomioitu ruokailussa?
No sullapas alkoi juhlat ajoissa.
Jaksatko varmasti juhlia monta viikkoa?