Kutsun teidät kaikki palstajuhliini. Tervetuloa!
Juhlin häitä, syntymäpäiviä ja maisterin papereita 2.7.2022 klo 13.00. Olette kaikki lämpimästi tervetulleita juhliini. Toivoisin, että ilmoitatte tulostanne, jotta osaan varata tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Esittelethän samalla itsesi ja kerrot mitä tuot lahjaksi. Kiitos. Terveisin AP. :) P.s. Toiveita ruoan, juoman ja leikkien suhteen otetaan vastaan 30.6. mennessä. :)
Kommentit (87)
Saako laittaa munsalan kangaspuvun?
Kiitos kutsusta, ap. Tuon lahjaksi 10 000 euroa ja auringonkukan. Onhan viiniä tarpeeksi?
Minulla jo kalenteri täynnä, Tiede- lehden keskustelupalstalla on nimimerkki Anselmi akateemisen NATOn tyttären kissa ristiäiset edellisenä perjantaina ja rääppiäiset kestää ainakin viikon!
Vappukin vielä kesken!
AP ja muut, olisi melkein vartti aikaa bailata 26.12 2024, olisko silloin muilla aikaa?
T Yx Kimi[/quote]
Juhlien juhlat siis🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä lapset? Ovatko tervetulleita?
Kai sentään joku ikäraja on?
Jos meinaan olette seuranneet palstaa...
Toki tämä voi olla poikkeus tilanne tai lapsille omaa ohjelmaa.Kaikki ovat sydämellisesti tervetulleista 0-100 ikävuoden väliltä ja vanhemmatkin. Lapsille on omaa ohjelmaa ja lastenhoitajia palkattu. :) AP
Ihanaa! En muistakaan milloin olisin saanut kutsua kenenkään juhliin... ilmeisesti persoonastani ei ole kenellekään hyötyä.
Tuonpa siis lahjaksi ison kukkapuskan ja kotimaista vintage-lasia. Nähdään siis!
Kiitos ap kutsusta! Tuon itse kuivaamaani kuusenkerkkää lahjaksi. Ohjelmaehdotus olisi yhteislaulua. Esim. Maakuntalauluja. Tai muuta kesäistä.
Mä en tiedä, onko mulla varaa tulla, kun bensan hinta nousee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä joku armeijan kattila tai perävaunupata että ruokaa riittää?
Mä voin lainata paljua, oikeastaan kahta.
Innostuttiin keräilemään niitä, kun jäätiin eläkkeelle.
Ne on tavattoman monikäyttösiä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko mulla varaa tulla, kun bensan hinta nousee koko ajan.
Pääset meidän kyydissä, asuntovaunun allaskaappiin mahtuu vielä.
Sukua on kyydissä, anopit ja appiukot erityisesti.
Ja kuus koiraa, hieman isompaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jo kalenteri täynnä, Tiede- lehden keskustelupalstalla on nimimerkki Anselmi akateemisen NATOn tyttären kissa ristiäiset edellisenä perjantaina ja rääppiäiset kestää ainakin viikon!
Vappukin vielä kesken!
AP ja muut, olisi melkein vartti aikaa bailata 26.12 2024, olisko silloin muilla aikaa?
T Yx Kimi
Juhlien juhlat siis🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ihmisen mielenkiinto kestää 15 minuuttia. Jos Kimi satsaa niin kai vieraatkin.
Tulen jos saan olla nakkena koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, hehe, mutta on catering ja tarjoilijat paikalla tekemässä tuoretta ruokaa. :) Ruoka ei tule loppumaan kesken. AP
Vierailija kirjoitti:
Tulen jos saan olla nakkena koko illan.
Valitettavasti se ei ole suotavaa. Huomaa juhlavaatetus. :) AP
Mä voin järjestää kivoja leikkejä ja puhaa!
Minä tulen mukaan, pystytän ensiaputeltan sairaustapauksia varten.
t. lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, hehe, mutta on catering ja tarjoilijat paikalla tekemässä tuoretta ruokaa. :) Ruoka ei tule loppumaan kesken. AP
200gr makaronilaatikkoa varattu/vieras?
Missä jatkot? Elämäni mies odottaa minua siellä...
Onko voileipäkakkua? Onhan?
Mä en voi ottaa ketään kyytiin, koska autottomat ei tajua, että autossa on muitakin kustannuksia kuin bensa.
Voidaanko, pliis, leikkiä jotain sellaista ryhmäytymisleikkiä?
Valitettavasti olen juuri silloin estynyt tulemasta paikalle. Pitäkää hauskat juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap kutsusta! Tuon itse kuivaamaani kuusenkerkkää lahjaksi. Ohjelmaehdotus olisi yhteislaulua. Esim. Maakuntalauluja. Tai muuta kesäistä.
Olehan hyvä ihanuus. :) Kiitos paljon lahjasta. Oi maamme Suomi.. sinfoniaorkesteri harjoittelee jo. :) AP
Aina voi yrittää.
Se onkin eri asia, ettei mies ehdi sitä syömään (* kieltolapuilla tahi ilman...)😋