Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^ MAANANTAITA KESÄHEINÄT ^^

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hoidot aloitettiin äitipolin kautta verikokeilla ja tutkimuksilla. Hoitaja ja lääkärin kanssa käytiin tuleva hoito läpi ja opetettiin pistäminen kädestä pitäen. Pistin aamuin illoin Fragmin piikin vatsa nahkaan. Ruiskussa oli valmis annos. Aluksi hirvitti tuo pistely, mutta aika äkkiä siihen tottui. Tuo lääke on vaan ihan perkuleen kallista. En muista nyt tarkkaa summaa, mutta useampi satanen lääkkeeseen meni ja kela ei muistaakseni liiemmin siitä korvannut.

Vierailija
22/26 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole löydetty geenivirhettä eikä mitään muutakaan syytä miksi tulppia tulee. Hormoonien muutos ilmeisesti nyt aiheutti pinnalliset tukokset, sisätautilääkäri oli kuitenkin sitä mieltä että klexane aloitettiin heti. joutuisin sen kuitenkin myöhemmin alottamaan ja nyt saadaan tukokset heti liukeemaan. nyt mä olen sit piikittänyt jo 12 piikkiä. maha mustelmilla ja rahapussi tyhjänä. piikitystä jatketaan 6 viikkoa synnytyksen tai km jälkeen. näin mulle kerrottiin. mut viisaampia taas ollaan ens viikon lopulla kun käyn äippäpollilla. vaikka mitäpä tässä erilaista olis ku viime raskaudessakaan ;)))

nyt pitää raahautua kauppaan

kuumetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa tänne. Heti alkuun pahoittelut Vompatille. Toivottavasti tämä oli viimeinen keskenmeno jonka joudutte kokemaan.

(.) Etovaa oloa löytyy, mutta yrjö ei ole tullut vielä kylään. Yökkiä on kyllä pitänyt välillä ja harkita pöntön kanssa tuttavuuden tekemistä. Maha on turvoksissa ja samoin rinnat tuntuvat kasvavan...

Fay rv 6+6

Vierailija
24/26 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla vielä kertomaan ultrakuulumiset. Ensin kuitenkin Vompatille suuret pahoitteluni. Tiedän tunteen liiankin hyvin, vaikkei se yhtään lohduta silloin, kun itselle km sattuu. Toipumisia! Yritä olla laskematta keskenmenoriskejä; mikään ei ole varmaa. Minullakin on menossa 6 raskaus, lapsia on 1, mutta meille sitäkin arvokkaampi. Pettymys vain on aina yhtä raskas.

Tällä kertaa ultrassa kaikki näytti olevan hyvin. Näimme ja kuulimme sydämen sykkeen, enkä voinut estää kyyneleitä. Toivotaan vain, että kaikki jatkuu yhtä hyvänä. Raskausviikkoja olisi ultran mukaan 6+6.

Oli taas omaa napaa, mutta nyt täytyy mennä leikkimään tytön kanssa.

Edelleen niitä tarrasukkia kaikille kesäkuisille!:)

t. Pirreli

Vierailija
25/26 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia, eipä ollutkaan vielä pinoa, joten täällä sitä virittelen, ennen kuin tarttee alkaa hommiin. Ei kyllä nappaa työnteko yhtään, oksa suussa koko ajan. Tai siis ei sillä lailla konkreettisesti okseta, mutta kuvottaa. Esikoisen kanssa ei ollut muistaakseni ihan näin paha olo.

Väsyttääkin tosi paljon. Oltiin viikonloppuna mummoloissa ja tultiin vasta puol 8 maissa kotiin. Meidän neiti 1,5 v. nukkuu tosi lyhyitä yöunia, viime yönä 20.45-6.15, eli 9,5 h. Yritä siinä sitten itse nukkua kunnon unet, kun pitäis heti sillä sekunnilla hyökätä nukkumaan, kun neitikin nukahtaa. Päiväunia tyty vetää n. 2,5 h vaikka onkin perhepäivähoidossa. Mutta se ei mua paljon lämmitä, kun en voi duunissa käydä unille, valitettavasti... tai jos vetäis vaan ton oven kiinni ja torkahtaisi tähän tietsikan päälle!

Valivalivali, lopetanpa marinan tähän, pitää olla tosi iloinen, että raskausoireita yhä on.

Kirjotelkaahan!

Vierailija
26/26 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihteeksi yritän olla täällä töissä - viime viikonhan olin melkein kokonaan sairaslomalla kotona. Pahoinvoinnissa ei mitään muutoksia - yrjö tulee n. 2 tunnin välein. Mulla on hirveen ristiriitainen olo syömisen kanssa kun välillä se auttaa välillä ei. Koko ajan on ihan ähky olo, eikä nälkää tule, joten mieluusti olisin syömättä kun on niin etovakin olo.

Pahoinvointi on kuitenkin selkeesti yhteydessä tyhjään mahaan, joten pakko ois syödä vähän väliä. Rasittaa. Ja eniten masentaa ajatus, että nyt on vasta viikko 6 menossa! Viime raskaudessa pahoinvointi helpotti joskus viikoilla 16... No, elän vieläkin toivossa, että kaikki raskaudet on erilaisia ja tämä olisi erilainen siinä suhteessa, että pahoinvointi ei kestä kauaa...

Mulla on onneksi jo tämän viikon torstaina ensimmäinen neuvolakäynti niin pääsen sinne heidän hoitoon. Sieltä varmaan löytyy ymmärrystä ja lohdutusta.

Hyvää viikonalkua kaikille kesäkuisille!

-satu rv 6+2