***KUTTULAN MURUT!!!!***
Apua,mie en pääse sisään kuttulaan,kone vaan herjaa,että että koko yhteisö poistettu??? Ei kai,sanokaa nyt joku,että kyllä sinne pääsee ja että tää on joku tilapäinen juttu? Onko kelleen muulle tullut tuollaista viestiä? Mulle tulee paniikki,jos joudun sieltä pois :/
*Hönttä epätoivoisena*
Ps. Meillä kaikki terveinä,mut mie sairastun,jos en pääse teiän kans turiseen :(
Kommentit (47)
No ei auta ku ootella,että sivut taas alkaa pelittää. Pitäis varmaan tehä jotain muuta täs välillä eikä koittaa änkee sinne koko aikaa ;)
...toivottavasti on vaa tilapäinen häiriö!!
No...kaippa tässä sitten vaikka vähän siivoilis ja kokeilis illalla uudestaan!!
Hauskaa päivää kaikille!!!=)
t.lottis
Mulle herjas koko eilisillan, mutta nyt pääsin sisään.
Kannattaa kokeilla kirjautua ulos ja taas sisään, tyhjentää evästeet ja välimuisti. Nää kikat joskus auttaa vaan ei läheskään aina .. :(
Kuttula hävis mun omista yhteisöistäkin kokonaan. Naputtamalla osoitteen tuli viesti, että yhteisöön ei pääse hallinnollisista syistä.. WHAT??!!!
Täällä oli ihan samoja ongelmia. Luulin, että minut on erotettu yhteisöstä, koska tuli ilmoitus, ettei minulla ole enää omia yhteisöjä. Sitten ilmoitettiin vielä, että koko yhteisö on poistettu. No, tulipa kirjauduttua tännekin pitkästä aikaa. Toivottavasti linjat aukeavat pian.
Toivottavasti vastaavat ees suht nopeesti.
Josko tekevät vaan jotain päivityksiä/tarkistuyksia tms, tuskin ne on koko kuttulaa oikeesti kadottanu taivaan tuuliin..
Höh, tässä alkaa pian tulla ihan oikeesti vierotusoireita..
Kiva kuulla, että ootte jo parantunut! =)
" et ole minkään yhteisön jäsen" :( Ja nyt ei kuttulaa löydy edes haulla enää tuosta yhteisölistasta :/
Kai täs pitää jotain muutakin tehdä kuin vaan yrittää Kuttulaan. Jos menis ulkoilemaan tonne kirpeään syyssäähän.
Hauskaa päivänjatkoa. Toivottavasti päästään kohta Kuttulaan turisemaan!
miekii olin aamulla ihan että " MITÄH?" kun en enää kuulu mihinkää yhteisöön... Miruliille soittelin että pääseekö se joten vähä helpotti ettette mua oo potkinu pois!Nytten ilmoittaa että hallinnollisista syistä yhteisöön ei pääse???? apua, toivottavasti ei pitkään jatku tää ero!!!
Meillä tänään neuvola iltapäivällä joten kai tässä on kehiteltävä muuta elämää täks päiväksi!!!
Mukavaa päivää kaikille!!!
Miitsu ja poitsu 4kk 2vrk
Mäkin olin ihan tööt aamulla kun yritin päästä kuttuareenalle, mutta tulikin tuo sama ilmoitus kuin teille muillekkin. Ja myös teidän muiden tavoin säikähdn että mut on poistettu joukosta :O Heti rupesin kelailemaan että mitä mä oon eilen oikein kirjotellut :D
Kiva hönttä, että olet taas linjoilla.
Hitsi kun onkin vaikeeta kirjottaa taas näillä nikeillä. Meinaa väkisin tulla oikee nimi.
Meen sitte kahville, kun ei kerta pääse kuttuilemaan. Ihan daijua. Toivottavasti tää katkos ei kestä kauaa. Ei kiva.
' *nimimerkillä ei elämää ilman kutulaa*
Sama ongelma täälläkin -> hallinnollisista syistä jne.
LAitoin Piipaan tavoin viestiä msn-palveluun, kts tuottaako tulosta vai ovatko kämmänneet ja poistaneet meiät kokonaan *narisee*
Miitsu, tuu antaa neuvolakuulumisia tänne jos ei Kuttula edelleenkään pelitä ?
Laitoi Axelarallekin aamusta heti viestiä ku iski paniikki pakko-erosta teistä ;DDD
Onneks vahingossa kts tänne palstalle ja näin tän aloituksen. Saa edes isoimpia vieroitusoireita purettua, heh...
Me ei olla päästy mihinkään tänään. Mies tuli (meinasin kirjoittaa nimellä, huh) aamupväks kotiin ja jotenkin tuntuu et arkirutiini stoppaa heti ku se on paikalla. No, poika tuskin nukkuu päikkäreitä tänään ku nukku niin myöhään aamusta et voidaan mennä pvälläkin sitte.
Toivotaan et Kuttula avautuupiakkoin -> meinaan Posiksen synnytys alkaa olee kohta korvilla ja me ei päästä sinne edes panikoimaan yhdessä *puree sormiaan*
T: Marieela kera pienempien
jos tuo meidän yhteisö nyt on kokonaan menty poistamaan *murisee*.
Mä muuten Marieela mietin ihan samaa tuon Posan suhteen. Nyt se tietysti alkaa sitten tekemään lähtöä sinne synnärille eikä päästä yhdessä kunnolla jännäämään *itkee*.
Pikkumies nukkuu ulkosalla, on nukkunut jo hyvän tovin ja isompi poju pelaa. Mut mä en saa mitään järkevää vaihteeksi aikaiseksi. On jotenkin niin outo olo, kun ei pääs aina välillä kurkkimaan kuttulaan niin kuin normaalisti. Ovatkohan ne siellä " hallinnossa" todenneet meidän olevan jo liian riippuvaisia tästä yhteisöstä ja siksi pistäneet linjat poikki hetkeksi aikaa, heh.
Ei maar kyllä se on nyt tehtävä niitä kotihommiakin välillä.
Ei meitä voi tollain vaan heittää pois *narisee*
Ja posa ei oo varmaan ees huomannu et me ollaan täällä tai sitten se on synnyttämässä...Mie revin verkkarini,jos me ei päästä ees piinaileen lähtöä...mrrr...
Piipaako pääsi aamulla sentäs kurkkaan kuttulaan? Oliko siellä käyny vielä ketään muita silloin? *kihisee uteliaisuudesta*
Mie purin aggressioita ja kuskasin kasvihuoneesta kaikki tomaatin ja paprikan puolikypsät ja raakileet sisälle kypsymään ja vein varret kompostiin. Kun näyttäs tuo kesä vaihtuvan ihan tosissaan syksyksi. Hrrr,siellä oli aika pureva tuuli!!! Tääl sisällä onkin ihanan lämpöstä! Vauveli jäi vielä nukkumaan pihalle.
Ja olin ihan varma,että kun tullaan kaffille,ni pääsen jo kuttulaan,mutta vielä mitä. Koittasivat nyt saada hallinnolliset hommansa tehtyä nopeesti eikä kiduttais meitä pidempään!
Laittelin Piipaalle tuos aamupäivällä postia ja kuulin että ootte täällä. :)
En ole lähteny synnyttään, enkä varmaan vähään aikaan lähekkään.. eiköhän se Kuttula aukea ennen sitä. *toivoo silmät kierossa* Nyt lähetään Ouluun hakeen miehen veljeltä keinutuoli, pääsee sit Kekkosen kaa keinuttelemaan. :D
Posa
Mä olen ehtinyt jo pitkään märehtiä sitä, että miksi mut on poistettu varoittamatta mitenkään. Sitten keksin, että se varoitusviesti on varmaan mun sähköpostissa, joka on ollut lukossa pienemmän syntymästä asti :)
Lauantaina kirjoitin pitkästä aikaa vähän pidemmän pätkän ja tietäähän siinä kuinka sit kävi. Sain kyllä tekstin talteen, mutta vaikka tuhat kertaa yritin sitä lähettää, niin eipä tuo minnekään lähtenyt.
Mutta siis meille ei kuulu mitään uutta. Tänään käytiiin pienemmän kanssa taas kontrollissa ja vihdoinkin arvo on laskenut ja kunnolla! Vielä viikon päästä kuitenkin uusi kontrolli.
Ja nyt kun molemmat lapset nukkuu enkä itsekään ole umpiväsynyt eli olisi hyvää aikaa kirjoittaa, niin tilanne on tämä. Paitsi se siitä ajasta, pienempi heräs.
Ninnu ja lapsikullat :)
No,onneks Posa on viel yhdes koos! Ettet ollut karannut minnekään ;) Kohta alkaa olla kutut laumassa,kunhan vielä muutama puuttuva saadaan tänne huudeltua ;) Kiva,että Ninnukin löysi tien tänne! Ja ihanaa,että siellä vauvelin arvot laskeneet!!
Mie löysin ihanan sivun... www.kangastukku.com. Voi,sieltä löytyy vaikka mitä tarviketta tukkuhintaan,ihan alkoi sormet syyhytä,jotta pääsis ompeleen, tytöillekin vois tehdä nukeille asusteet joululahjaksi ja vaikka semmosia pieniä nuken kestovaippoja,kun nuo nuket on niin hurjia pissimään,ettei ees vauva pärjää niille :DDD
Mitä mun vanhat silmät näkeekään. Kutut täällä, vaikkakin väliaikaisesti ;D
No terkkuja kaikille, jotka mut muistavat.
Toivottavasti saatte sivunne taas pelittämään.
-m- ja Hippu rv 19+5
Siis mä alan nyt epäillä taas omaa järkeeni eli en meekkään vannomaan, että olin ihan sisälle asti päässy tänään kuttulaan. luultavimmin kävin vaan yhteisöjen pääsivuilla ja sillon ei (kai..) näkyny mitään merkillistä.
mut jooh, sen siitä saa kun kirjottelee yhtään mitään ennen aamukaffetta..
Ninnulla oli hyviä uutisia, loistavaa!
Mun pitäs ruveta keittelemään viinirypälehilloa. Melkein täys ämpäri vielä löyty kypsiä vaikka on niit jo syötykkin melkonen määrä.
tänä vuonna ei viiti ruveta viiniä tekemään, kun toissavuotisetkin on vielä juomatta.. joten kokeillaan tekeekö hillo kauppansa!
Hienoja uutisia Ninnu!!!
Miten teillä jotka ootte useamman yhteisön jäseniä, toimiiko muut vai tökkiikö vain Kuttula?
Mietin vaan et jos se on vain Kuttulas vika niin pitäiskö meidän " perustaa se uudelleen" ? Mut jos kaikki yhteisöt tökkii niin sitte kai sekään ei auta.
Luulin jo et oon saanu kenkää yhteisöstä ja ajattelin kans tulla tänne huhuilemaan. Toivottavasti on vaan joku väliaikanen häiriö.