Oletko näyttävä nainen?
Kerro itsestäsi. Nyt saa kehua itseään. Mikä on paras puolesi? M32
Kommentit (53)
Olispa kiva nähdä näiden itseään kehuvien kuvat.
Minusta monet täällä sotkee näyttävän ja kauniin keskenään. Kaunis on esim Grace Kelly tai Audrey Hepburn, mutta molemmat ovat 'viileällä' tavalla kauniita. Näyttäviä naisia ovat esim Christina Hendricks tai Serena Williams, jotka eivät ole perinteisellä tavalla kaunottaria, mutta ovat näyttäviä naisia.
Karita Mattila on esimerkki näyttävästä naisesta - ikääntyneenäkin. Se ei ole vain ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Karita Mattila on esimerkki näyttävästä naisesta - ikääntyneenäkin. Se ei ole vain ulkonäköä.
Vähän lyhyt näyttäväksi naiseksi 177 cm
Olen nuorempana ollut, nyt olen liian painava tai ehkä olen näyttävä vähän negatiivisessa mielessä. En ole koskaan ollut hento ja siro, olen roteva, harteikas, rintava, pituutta on 170 cm, hyvännäköiseksi tai kauniiksi on moni sanonut. Vaikka en ole pieniluinen, en näytä mieheltä, kasvonikin ovat naiselliset.
Olen kuin ilmetty Arnold Schwarzenegger, toki ilman partaa. Olen siis hyvin näyttävä nainen. N58
Pieni, siro ja hento nainen ei ole näyttävä, toki voi olla kaunis. Joidenkin mielestä nainen ei voi näyttää hyvältä, jos ei ole lyhyt siroluinen ilmestys, tätä en oikein ymmärrä.
Mä oon lämpimällä ja söpöllä tavalla helposti lähestyttävän kaunis. 😁😁Sitä oon kuullu. Ehkä jos vetäisin överi meikit ja vaatteet niin näyttävyyttä sais, en meikkaa paljoa tms sekä oon enemmän siro ja pyöreä kun amazoni ja näyttävyyteen yhdistän isouden, ison koon ja isot kasvot ym.
En. Harmaavarpunen. Tykkään olla tällainen: vähän häiriintynyt tarkkailija.
Minua on sanottu komeaksi naiseksi, jossa on "säteilyä"!!! Mitä nuo nyt ikinä sitten tarkoittavatkaan. : D
Näyttävä on yhtä kuin klassisen kauniit piirteet + itsevarma ja avoin olemus.
Ryhdikäs ja avoin olemus, lähes aina hymy, kepeä katsekontakti ja valmius jutustelemaan. Ja varmaan hoikka, tiimalasimainen vartalo isohkoilla rinnoilla auttaa. Sekä pitkähköt tummat hiukset ja kauniiksi kehutut kasvot (hieman Audrey Hepburnin tyyppiset)
N49