Oletko näyttävä nainen?
Kerro itsestäsi. Nyt saa kehua itseään. Mikä on paras puolesi? M32
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olen spitaalinen ja osia puuttuu näytettäväksi. Ne putos. Näillä mennään.
Mut kohta saa varaosia uusi korva kasvaa hiiren selässä sialta saa uuden saparon ja nenän.
Olen minäkin kehopositiivinen vaikka on tää spitaali, ei sitä aina voi valita pysyykö kaikki osat.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni juuri sopivan kaunis, viisas, taitava ym. Menen juhannuksena kihloihin itseni kanssa.
Olen ollut pitkään kihloissa itseni kanssa. Ostelen ruusukimppuja, suklaata ym. Viimeksi oli viikon kylpylässä itseni kanssa. Ihanaa.
Onko näyttävä sellainen vilautteleva? Kaula-aukko napaan asti ja koko ajan hame korvissa.
Olen! Peffanympärys 123cm. Se näkyy hyvin.
Pituus 170
65 kg
Siniset silmät
Oranssit hiukset
Tekonäyttävyyttä saa kaupasta ostamalla.
Saatanpa jotain näyttääkin, jos sopivasti siltä tuntuu.
Huomiovaatteet päällä kuka tahansa on näyttävä. Kun turvallisuuden takia on näyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni juuri sopivan kaunis, viisas, taitava ym. Menen juhannuksena kihloihin itseni kanssa.
Olen ollut pitkään kihloissa itseni kanssa. Ostelen ruusukimppuja, suklaata ym. Viimeksi oli viikon kylpylässä itseni kanssa. Ihanaa.
Hiivi vielä yökylään itsellesi tai yöjalkaan.333
Vierailija kirjoitti:
No, en. Huono ryhti, kalpea naama, mustat silmänaluset, pitkät liruhiukset, narumaiset kolhot raajat, pömppövatsa. Raajojen kanssa liikkuminen on aina tuntunut melko kankealta, eri ruumiinosat eivät nivoudu saumattomasti yhteen, vaan tuntuvat niin sanotusti erillisiltä pökkelöiltä.
Piti vielä lisätä lantion kankeus, ja saranapolvisuus (polvet turhan koukussa), jolloin jo sinällään muuhun kehoon verrattuna isohko peppuni ulkonee entisestään. Alkanut venytellä ja tehdä lihasharjoitteita, jotta suoristuisin ja saisin hiukka enemmän ryhtiä olemukseen. Mutta ulkonäkö ei tosiaan ole suurin murhe.
Eikö "näyttävä" ole kohtelias ilmaus silloin kun tarkoitetaan räväkkää punaista kouvolatukkaa, ja kirkuvanvärisiä vaatteita?
Tod. näk. Olen kun mua tuijotetaan vaik olen vanha ja ylipainoinen. "Komia nainen" kulkenut joskus olevani. Olisin mieluummin tapettia mut en onnistu piiloutumaan.
Mitähän sille ap:lle pitäis näyttää ?
(... Ai niin,
joo, just'.)
En siinä tapauksessa ollenkaan halua olla se hänelle näyttävä nainen.
En ole. Olen enemmän naapurityttömäisen söpö ja hieman seinäruusu. En missään nimessä näyttävä.
Mitä sillä on väliä. Täytyy sen kuorenkin alla jotakin olla
Kyllä , pitkä , vaaleat pitkät hiukset , kapea vyötärö , osaan pukeutua ja hymy on kaunis ja nousee silmiin asti
Olen oikeastaan kaikilla mahdollisilla mittareilla kaunis nainen. 174 cm, hoikka, pitkät vyötärölle asti ulottuvat vaaleat aaltoilevat hiukset, sopusuhtaiset mallimaisen kauniit kasvot, korkeat poskipäät, suorat valkoiset hampaat, sinivihreät kissamaiset silmät, tiimalasi vartalo ja selkeästi erottuvat lihakset. Kolme kertaa on mallitoimistossa työskentelevä pyytänyt minua malliksi ihan kaupungilla kävellessäni ja usein ihmiset sanovat että pitäisi osallistua miisikilpailuihin/ryhtyä näyttelijäksi/jotenkin vastaavasti hyödyntää ulkonäköäni ammatillisesti.
Jos sinussa on tällaisia piirteitä, olet näyttävä.
https://freeimage.host/i/hjZ1X2
Jos sinussa on tällaisia piirteitä, et ole näyttävä.
https://freeimage.host/i/hjZNmx
Kumpaan ryhmään palstoilla päivystävät kuuluvat? 😂