Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko pakottaa miehen hotelliin joka kerta kun juo?

Vierailija
15.06.2022 |

Minulla on tullut mitta täyteen miehen juomista, mutta en haluaisi erota. Mitä olette mieltä, onko ihan hullua pakottaa mies hotelliin yöksi joka kerta kun ottaa ja päästää vasta selvänä takaisin kotiin? Mies ei pidä ajatuksesta ja hänestä olen tiukkapipo. Onko kellään muulla tällaista järjestelyä? Meillä on lapsia.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuommoinen pakottaminen tapahtuisi? Mä näen vaan mielikuvissa kiväärin ja kiukkusen papiljottipäisen naisen liehuvassa pumpuliyöpuvussaan.

MIeskö sitten juo jatkuvasti, useita kertoja viikossa? Ehkä edullisemmaksi tulisi ottaa selvää, miksi hän juo ja miksi juominen on lisääntynyt? Tai sitten hän vaan muuttaisi poikamiesboxiin ja kuitenkin jatkaisitte pariskuntana. Hänellä vaan olisi erillinen mancave, jota kaikki sitten kadehtii. Kohtahan siellä alkaa sitten käymään vieraita naisiakin... miksei hotellissakin. Sä teet pettämisestä sille helppoa.

Mies juo vain viikonloppuna. Olen ehdottanut myös yksiötä keskustasta jossa viettäisi viikonloput, varaa siihen olisi mutta sekään ratkaisu ei miehelle kelvannut. Mancave on, ja sinne yleensä painuukin juomaan käskettäessä, ongelma vaan on että aina jossain vaiheessa yötä mies kömpii luolastaan takaisin minua herättelemään, kun on seuraa vailla. Ei edes haittaisi jos pettäisi, jos nyt rehellisiä ollaan. Ainoa mitä haluaisin on, että pysyisi poissa kotoa kunnes on vesiselvä (myös krapula ohi)

Ap

Mikset ihan vaan eroa? Veikkaan, että sun elämästä tulisi paljon mukavampaa. 

Rakastan miestä aivan mielettömästi, mutta vain silloin kun on selvin päin. Ja perhearki sujuu hänen kanssaan ihanasti. Kunnes koittaa viikonloppu... Kai minä haaveilen edelleen siitä, että saisin takaisin sen saman miehen joka hän oli ennen ja johon rakastuin. Siksi en haluaisi erota.

Ap

Ne miehet, joihin rakastuttiin ja jotka katosivat, eivät ikinä palaa takaisin. Jokainen hetki, kun käytät sellaisen toivomiseen on ajanhukkaa. 

Mies on saanut laskettua rimaasi nyt tuolle tasolle. Se ei tule ikinä nostamaan sitä takaisin ylemmäs vaan jatkaa sen hivuttamista alemmas ja alemmas. Siedät asioita, joita et olisi koskaan uskonut sietäväsi ihan vaan siksi, että mies esitti kivaa puoli vuotta, kolme vuotta, viisi vuotta mitä ikinä olikaan se "alku". 

Vierailija
42/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero. Miksi olet hankkinut lapsia tuollaisen kanssa?

Millaisen kanssa? Eihän aloituksessa kerrota tästä miehestä mitään.

Kerrotaanpas! JUO, vaikka on lapsia! Nainen jos noin tekisi, olisi monien mielestä huono äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän suhde ihan terve ole, jos "rakastat" niin paljon, että voit elää arvojesi vastaisesti eikä pettäminenkään haittaisi ja lisäksi mies ei edes ole sellainen kuin toivoisit vaan toivoisit hänen muuttuvan sellaiseksi. Aika hattaran päällä istut. 

Vierailija
44/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pakottaisit sen miehen hotelliin?

Vierailija
45/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies monopolisoi koko perheen viikonlopun tuohon omaan show'honsa. 

Vierailija
46/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi pakottaa miestäsi poistumaan kotoaan vain hänen alkoholin käyttönsä vuoksi! Itse voit kyllä lähteä hotelliin tai vaikka exäsi tykö!

Vierailija
47/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekevät outoja asioita rakkauden vuoksi. Luin just kirjan Sinun parhaaksesi ja siinä on järkyttävä ääriesimerkki aiheesta.

Jos jokin alkaa hiertää niin paljon, että kirjoittaa avauksen av:lle, kannattaa miettiä, mitä se kokemansa rakkaus oikeasti on. Tuota sanaa voi määritellä niin monella tavalla. Millä tavalla se ilmenee ja mitä tarvetta se palvelee ja mikä on suhteen tila ihan raatorehellisesti tarkasteltuna. 

Vierailija
48/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sinun lähdettävä sinne hotelliin, jos toisen juominen häiritsee eikä toinen häiriköi niin, että pitäisi poliisit kutsua paikalle. 

Vierailija
49/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse menisin hotelliin, joutuisin ottamaan lapset mukaan, koska en niitä voisi humalaisen miehen seuraankaan jättää. Jos ovat jo nukkumassa joutuisin herättämään. Paljon helpompi olisi miehelle itselleen mennä. Jos kalleudesta on kyse niin kyllähän perhehuone maksaa enemmän kuin yhden hengen huone.

Ap

Jos mies juo humala hakuisesti, ei kait se voi tapahtua kotona lasten nähden ja aikana.

Se on poliisi ja lastensuojeluasia.

Ei tuosta tarvitse edes keskustella. Jos pakko juoda alkoholia humalaan asti, soitat poliisit, niin vievät putkaan, jos ei vapaaehtoinen hotelijuominen kelpaa.

Vierailija
50/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on sinun lähdettävä sinne hotelliin, jos toisen juominen häiritsee eikä toinen häiriköi niin, että pitäisi poliisit kutsua paikalle. 

On vaan kyllä mulkku faija lapsilla, jos lasten pitäisi herätä yöunilta hotelliin. En äitinä antaisi tapahtua kuin maksimissaan kaksi kertaa. Ekan ja vikan. Ja ton voisi kyllä fiksu ihminen typistää molemmat samaan yhteen kertaan eikä antaa toista mahdollisuutta. 

Vierailija
51/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on alaikäisiä lapsia, niin kyllä se on poliisi asia ja jompi kumpi lähtee, joko mies tai alaikäiset lapset viranomaisten mukaan.

Vierailija
52/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Se oli minulle ainoa keino, että saan kodin, jossa ei juoda minun ja lasten läsnäollessa.

Vierailija
53/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelle, että jos juo niin paljoa, että oksentelee, niin kotiin ei ole tulemista. Tämän ehdon annoin vuosi sitten, kun meni ja oksensi autoon. On sen jälkeen tullut aina baarista autolla kotiin.

Vierailija
54/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero. Miksi olet hankkinut lapsia tuollaisen kanssa?

Millaisen kanssa? Eihän aloituksessa kerrota tästä miehestä mitään.

Kerrotaanpas! JUO, vaikka on lapsia! Nainen jos noin tekisi, olisi monien mielestä huono äiti.

Jos ihminen ei juo, niin hän kuolee.

Toki ketjussa on myöhemmin kerrottu hieman niistä miehen juomatavoista - jotka eivät kovin hälyttäviltä kuulosta eivätkä varsinkaan liity lapsiin mitenkään. Mutta avauksen perusteella siihen aikaan kun lainaamasi viesti on kirjoitettu, ei tiedetty mitään. Kukaan täysijärkinen ihminen ei esimerkiksi olisi sitä mieltä, että yhden alkoholiannoksen nauttiminen "vaikka on lapsia" olisi jotenkin huono asia.

Vierailija
55/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Se oli minulle ainoa keino, että saan kodin, jossa ei juoda minun ja lasten läsnäollessa.

Miksi? Jos mies juo hotellissa, ei hän juo lasten läsnäollessa.

Vierailija
56/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuommoinen pakottaminen tapahtuisi? Mä näen vaan mielikuvissa kiväärin ja kiukkusen papiljottipäisen naisen liehuvassa pumpuliyöpuvussaan.

MIeskö sitten juo jatkuvasti, useita kertoja viikossa? Ehkä edullisemmaksi tulisi ottaa selvää, miksi hän juo ja miksi juominen on lisääntynyt? Tai sitten hän vaan muuttaisi poikamiesboxiin ja kuitenkin jatkaisitte pariskuntana. Hänellä vaan olisi erillinen mancave, jota kaikki sitten kadehtii. Kohtahan siellä alkaa sitten käymään vieraita naisiakin... miksei hotellissakin. Sä teet pettämisestä sille helppoa.

Mies juo vain viikonloppuna. Olen ehdottanut myös yksiötä keskustasta jossa viettäisi viikonloput, varaa siihen olisi mutta sekään ratkaisu ei miehelle kelvannut. Mancave on, ja sinne yleensä painuukin juomaan käskettäessä, ongelma vaan on että aina jossain vaiheessa yötä mies kömpii luolastaan takaisin minua herättelemään, kun on seuraa vailla. Ei edes haittaisi jos pettäisi, jos nyt rehellisiä ollaan. Ainoa mitä haluaisin on, että pysyisi poissa kotoa kunnes on vesiselvä (myös krapula ohi)

Ap

Rakastan miestä aivan mielettömästi, mutta vain silloin kun on selvin päin. Ja perhearki sujuu hänen kanssaan ihanasti. Kunnes koittaa viikonloppu... Kai minä haaveilen edelleen siitä, että saisin takaisin sen saman miehen joka hän oli ennen ja johon rakastuin. Siksi en haluaisi erota.

Ap

Ne miehet, joihin rakastuttiin ja jotka katosivat, eivät ikinä palaa takaisin. Jokainen hetki, kun käytät sellaisen toivomiseen on ajanhukkaa. 

Mies on saanut laskettua rimaasi nyt tuolle tasolle. Se ei tule ikinä nostamaan sitä takaisin ylemmäs vaan jatkaa sen hivuttamista alemmas ja alemmas. Siedät asioita, joita et olisi koskaan uskonut sietäväsi ihan vaan siksi, että mies esitti kivaa puoli vuotta, kolme vuotta, viisi vuotta mitä ikinä olikaan se "alku". 

15 vuotta oltiin yhdessä ennen kuin tämä juominen meni tällaiseksi. Ihan hirveältä tuntuisi joutua rikkomaan kaikki nyt.

Ap

Vierailija
57/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tekevät outoja asioita rakkauden vuoksi. Luin just kirjan Sinun parhaaksesi ja siinä on järkyttävä ääriesimerkki aiheesta.

Jos jokin alkaa hiertää niin paljon, että kirjoittaa avauksen av:lle, kannattaa miettiä, mitä se kokemansa rakkaus oikeasti on. Tuota sanaa voi määritellä niin monella tavalla. Millä tavalla se ilmenee ja mitä tarvetta se palvelee ja mikä on suhteen tila ihan raatorehellisesti tarkasteltuna. 

Mielenkiintoinen kirjoitus, mutta voisitko avata vähän?

Miksi av:lle kirjoittaminen on jokin raja, miten paljon asia hiertää? Miten se on ristiriidassa rakkauden kanssa? Miten se liittyy suhteen tilaan?

Eikö av:llle kirjoittaminen ihan palvele sitä tarvetta, että haluaa kuulla muiden mielipiteitä. Ei tässä sen suurempaa merkitystä ole.

Vierailija
58/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse menisin hotelliin, joutuisin ottamaan lapset mukaan, koska en niitä voisi humalaisen miehen seuraankaan jättää. Jos ovat jo nukkumassa joutuisin herättämään. Paljon helpompi olisi miehelle itselleen mennä. Jos kalleudesta on kyse niin kyllähän perhehuone maksaa enemmän kuin yhden hengen huone.

Ap

Jos mies juo humala hakuisesti, ei kait se voi tapahtua kotona lasten nähden ja aikana.

Se on poliisi ja lastensuojeluasia.

Ei tuosta tarvitse edes keskustella. Jos pakko juoda alkoholia humalaan asti, soitat poliisit, niin vievät putkaan, jos ei vapaaehtoinen hotelijuominen kelpaa.

Missä todellisuudessa sinä oikein elät? Poliisi ei vie ketään putkaan sen takia, että on päihtyneenä omassa kodissaan. Ei tule edes paikalle sellaisesta syystä.

Tämä palsta antaa kyllä näköaloja sellaisten ihmisten ajatusmaailmoihin, joihin ei arkielämässä ikinä törmää. Vähän niin kuin eläintarhassa vierailisi tai katsoisi luontodokumenttia.

Vierailija
59/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

15 vuotta oltiin yhdessä ennen kuin tämä juominen meni tällaiseksi. Ihan hirveältä tuntuisi joutua rikkomaan kaikki nyt.

Ap

Jos mies on muuten hyvä mies, niin en lähtisi rikkomaan lasten kotia, jos siihen on löydettävissä toinen keino. Hotelli on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
60/154 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Sehän on jo rikki.