Miten saan asiallisesti häädettyä kilpaveljet naisen kimpusta?
Kukkoilemaan en ryhdy, koska olen hyvä jätkä. Olen rauhallinen ja ujo ja haluan tehdä naiseen vaikutuksen, mutta kaipaan neuvoja miten häätää kilpailijat ympäriltä. Neuvoja?
Kommentit (27)
Onko nainen pyytänyt apuasi kukkoilijoiden häätämiseksi, vai mistä päättelet heidän häntä häiritsevän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ajattelu. Et sinä voi päättää asioista naisen puolesta. Ole kiinnostuksen arvoinen. Se on oikea ja ainoa tie.
Nainen on kiinnostunut minusta, mutta kukkoilijat kiilaavat väliin ja nainen on hämmentynyt.
Ei ole hämmentynyt. Hän joko on kiinnostunut tai ei ole. Ei naisen kiinnostusta ratkaista miesten välisenä mittelönä.
Tuossa ero miesten ja naisten ajatusmaailmassa.
Jos moni mies tyrkyttää itseään naiselle, miesten mielestä naisen on valittava joku, vaikka nainen voi valita olla yksin.
Se valinta on miehillä harvinaisempi.
Ainoastaan typerä nainen valitsee mieheksi kukkoilijan, joten ap:lla uskoisin olevan mahkuja hyvänä tyyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ajattelu. Et sinä voi päättää asioista naisen puolesta. Ole kiinnostuksen arvoinen. Se on oikea ja ainoa tie.
Nainen on kiinnostunut minusta, mutta kukkoilijat kiilaavat väliin ja nainen on hämmentynyt.
Ei ole hämmentynyt. Hän joko on kiinnostunut tai ei ole. Ei naisen kiinnostusta ratkaista miesten välisenä mittelönä.
Nainen on ihan suoraan sanonut olevansa kiinnostunut ja hämmentynyt kun muut äänekkäät miehet pyörivät ympärillä. En itse ala kukkoilemaan enkä mittelöimään.
Sinun täytyy hommata häätämiseen koulutettu paimenkoira.
Normaali paimenkoira kerää lampaita, tämä pyörii ympyrää naisen ympärillä ja häätää kaikki lähestyjät. Voi tilata Australiasta.