Eksällä on uusi, haluaa silti että olen varalla
Selvisi yhtäkkiä että eksän toinen suhde jatkuukin vielä ihan täysillä,
vaikka on yrittänyt taivutella minua palaamaan yhteen tai edes johonkin kevyeen suhteeseen. Järjetöntä. Olen siis varalla tai jotain? (erosimme keväällä, tämä uusi nainen oli niin nopeasti kuvioissa että epäilen että oli yksi eron syy)
Kun katkaisin välit ja sanoin etten voi olla missään tällaisessa mukana, hän sai raivarit. Erityisen raivohuudon sai aikaisiksi se kun sanoin, että hänen teoillaan on seurauksensa, että katkaisen välit koska hän yrittää pitää kahta naista samaan aikaan.
Voiko joku avata hänen mielenmaisemaansa?
Kommentit (24)
Älä suostu! Itse nuorempana suostuin tuollaiseen ja jälkikäteen ajateltuna siinä ei ollut järjen häivää ja siitä jäi alakuloinen olo moneksi vuosiksi itseäni kohtaan että miksi moiseen lähdin mukaan.
Kostaisin ja sanoisin että: "joo, mullakin on kaks miestä ja SÄ oot varalla." 😇
Oikeasti raivostuttaa tuollainen toiminta, mitä kiksejä miehet saa tuosta? Oikeasti?
Joo. Narsisti, joka haluaa pitää kiinni kaikista eksistään ja monta lähdettä kerralla käytössä. Katso youtubesta Mental healness -kanavaa ja valaistu. Nollakontakti mieheen!
vaikea sanoa kun et avaa mitä tarkoittaa, että suhde jatkuu ihan täysillä
https://youtube.com/shorts/yXmDhFHCngA?feature=share
Nämä kaksi linkkiä on lyhyitä. Kannattaa katsoa.
Eiköhän tyypin reaktio kerro ihan tarpeeksi tyypistä itsestään. Kieroa mieltä lienee mahdoton tulkita, mutta hyvä kun pääsit moisesta eroon.
Exälläsi on oikeus haluta mitä vaan. Tärkeintä on, mitä sinä haluat. Käännä tyynesti selkäsi exällesi ja anna hänen raivota, kunhan ei vaan käy sinua vainoamaan. Se on jo virkavallalle kuuluva juttu.
Kieroa mieltä on helppo tutkia, kun perehtyy narsismiin ja psykopatiaan.
Sanoisin kuitenkin ap:lle, että oleellista on se, mitä sinä itse tahdot.
P.s. Mun eksä tekee paluuyrityksen jokaiselle suurin piirtein samoin sanoin jokaiselle. Nainen on niin ihana, seksi parasta, mies teki virheen lähtiessään jne.
Aivonesteet epätasapainossa, tai siis täysin pielessä: pissi yläpäässä ja veri alapäässä. Ei ihme että käytös on tuota.
Estä tyyppi sen jälkeen, kun olet saanut viestin jossa raivoaa sinulle, ellet ole jo saanut. Viestin käyt näyttämässä poliisille, kirjaavat ylös ja kaivavat sen esiin jos ex ei tajua jättää rauhaan pelkällä sinun sanomisella.
Muista lähettää herralle kaljarahaa
Jos tiedät sen naisen, kerro sille. Mieheen nollakontakti.
Saa sitä haluta, sun päätös mitä teet.
Romanttista ja kaunista. Kiva, että joku palstalla ei ole tiukkapipo.
Joo-o, varalla muakin pidettiin joskus, tosin eksäni ei ikinä raivonnut. Ja kas kummaa sitten kun minä en enää ollut kiinnostunut ja jatkoin elämääni, SITTEN hän oli valmis suhteeseemme taas. Eihän siitä mitään olisi ikinä voinut enää tulla.
Voihan sitä kaikenlaista haluta, mutta eri juttu sitten on saako.
Toivottavasti pidät pääsi ja tuollaisen tyypin kaukana itsestäsi.