Lue keskustelun säännöt.
Pakko vähän vilkuttaa toivo67... =)
16.10.2006 |
En aikoihin ole enää palstaillut täällä, mutta nyt jotenkin eksyin vauva-sivuille, ja mitä mun silmät näkeekään!!? Vieläkö Topi muistat; hoitoja käytiin sillon joskus samaa tahtia vuosia sitten, eikö vaan...?
Ja mun tilanne on tällä hetkellä se, että adoptiolupaa odottelen!! =) (Kotiselvitys on siis jo valmis)
Eli hiukkasen edellä menet, ja ONNEKSI OLKOON LUVASTA; mä rämmin täällä perässä ja odottelen lupaa ehkä.. vuodenvaihteen tietämissä?
Cool... Täytyykin alkaa kurkkimaan välillä tännekin puolelle! =)
Jatkoja ja syksyjä muillekin, jotka vielä ehkä muistaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa kuulla sinusta!!! Muistan kyllä sinut vauhdikkaista viesteistäsi. Hoidoissa rämmittiin samoihin aikoihin silloin aikoinaan. Olenkin usein miettinyt, että mitä sinulle kuuluu, kun poistuit palstoilta pitkäksi aikaa. Vai että adoptioon olet sinäkin päätynyt! Onnea kovasti!!! Oletko kenties yksinhakija vai saitteko välit korjattua miehesi kanssa? Mikä kohdemaasi on vai onko se vielä harkinnassa?
Meillä paperisota alkaa olla hyvässä jamassa ja ehkä ensi viikolla saammekin paperit lähtemään Interpediaan. Sitten alkaakin se varsinainen odotus!
Oli kyllä todella kiva kuulla sinusta ja toivottavasti kuullaan näissä merkeissä uudelleen!