"Hengenvaarallisesti Lihava", miten monilla on takamus niin oudon mallinen, semmoinen laatikko?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt miksei noille tehdä rasvaimua, kun leikkaus läskien läpi on niin vaikeaa. Helpottaisi tohtori Now'in työtä ja samalla tippuisi muutama (kymmenen) kiloa.
Rasvaimun voi tehdä paikallispuudutuksessa, ei vaaraa nukutuksesta.
Ei voi tehdä. Tehdään yleisanestesiassa.
Räystäsperse syntyy istumisesta. Kun istuu valtavalla massalla sen perseen päällä kaiket päivät, niin se muotoutuu tuolin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Räystäsperse syntyy istumisesta. Kun istuu valtavalla massalla sen perseen päällä kaiket päivät, niin se muotoutuu tuolin mukaan.
Paljonko istut itse päivässä? Minä istun vain automatkat, 10 min kerrallaan. Leikkauskipujen vuoksi en voi istua, en ole vuosiin pystynyt, kuin ihan pakosta.
terv. ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi niistä kukaan ei syö "juuri mitään" ? Edellisviikon jossain jaksossa joku n. 280-kiloinen nainen väitti syöneensä päivässä kaksi mandariinia ja desin riisiä.
Mulla ainakin on vatsarasvaa niin paljon että mahalaukkuun ei paljon ruokaa mahdu. Noin 100-150 g kerrallaan.
Jostakin mystisestä syystä se rasva on kuitenkin sinne vatsaan kertynyt?
Kuinka monta kertaa nuo ihmiset sanovat, etteivät ole koskaan elämässään syöneet liikaa? Tuskin koskaan. Yleensä kyllä tunnustavat, että ovat aiemmin syöneet liikaa.
Oletko siis itse elänyt elämäsi niin että et koskaan ole syönyt liikaa? Koskaan syönyt turhia herkkuja?
Itse söin viime kesänä marjakakkua tuoreista marjoista. Oli juuri syöpähoitojen jälkeen makuaisti palautunut. Minä pelkäsin että on viimeinen kesäni, en enää koskaan saa marjakakkua tuoreista marjoista. Siksi söin marjakakkua viime kesänä liikaa.
En usko että ymmärrät minua pikkupikku aivonystyröilläsi.
Tänä kesänä olen syönyt marjat siltään ja luultavasti vielä ensikin kesänä saan marjani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi niistä kukaan ei syö "juuri mitään" ? Edellisviikon jossain jaksossa joku n. 280-kiloinen nainen väitti syöneensä päivässä kaksi mandariinia ja desin riisiä.
Mulla ainakin on vatsarasvaa niin paljon että mahalaukkuun ei paljon ruokaa mahdu. Noin 100-150 g kerrallaan.
2016 aloin sairastelemaan vakavasti. Kovasta urheilijasta tuli petipotilas. Rankkoja leikkauksia, syöpä, kilpirauhasen vajaatoiminta hoitamattomana pitkään. Syöpälääke joka vaikuttaa johonkin lipidiin että rasvasolut kerää rasvaa. Lymfaödeema. Unettomuus, unilääkkeet jotka syöpötyttää yöllä. Unettomuudenkin jo yksin tiedetään lisäävän hiilarihimoja ja painonnousua.
Olen myös ollut hoikka, tiedän että hoikkana pysyminen oli silloin minulle helppoa, niin kuin sinullekin nyt. Kun on monia terveysvastuksia, laihtuminen on vaikeampaa kuin terveellä. Et voi verrata itseäsi monisairaaseen ja hehkuttaa kuinka se on vaan tahdonvoimasta kiinni se hoikkuus ja kuinka hieno ihminen olet.
Juuri näin. Esim. tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan ohessa tuli 20 kiloa painoa jota vastaan taistelin koko ajan ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta ennen kuin lääkitys oli tarpeeksi toimiva niitä oli hirveän vaikea saada pois. Yhä edelleen lihon paljon helpommin kuin ennen ja nyt kun olen ollut palkattomalla töistä tuntuu että heti on tullut kiloja vaikka se on lähinnä turvotusta.
Olen kyllä syönyt viimeisen viikon ajan epäterveellisiä juttuja. Paino lähtee kyllä taas laskuun kun palaan töihin. Työ on todella fyysistä joten siellä töitä tehdessä paino on laskenutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin kun painoa on todella runsaasti (enemmän kuin 90kiloa) niin rasva alkaa levittyä erikoisesti,tulee tissit selkään ja kantikas takapuoli.
Onko 91kg "todella runsaasti"?? Vähän nyt järkeä näihin kommentteihin.
Kyllä tuo on todella runsaasti. Tuo matami painaa "vain" 48kg enemmän kuin vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa nuo ihmiset sanovat, etteivät ole koskaan elämässään syöneet liikaa? Tuskin koskaan. Yleensä kyllä tunnustavat, että ovat aiemmin syöneet liikaa.
Oletko siis itse elänyt elämäsi niin että et koskaan ole syönyt liikaa? Koskaan syönyt turhia herkkuja?
Itse söin viime kesänä marjakakkua tuoreista marjoista. Oli juuri syöpähoitojen jälkeen makuaisti palautunut. Minä pelkäsin että on viimeinen kesäni, en enää koskaan saa marjakakkua tuoreista marjoista. Siksi söin marjakakkua viime kesänä liikaa.
En usko että ymmärrät minua pikkupikku aivonystyröilläsi.
Tänä kesänä olen syönyt marjat siltään ja luultavasti vielä ensikin kesänä saan marjani.
Toivottavasti muita noin ikävästi pilkkaavat uhriutuja ei ensi kesää näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö lue av palstaa? jos syö vain mandariinin päivässä, elimistö menee säästötilaan ja lihoo.
Mistähän hitosta se elimistö repii sitä energiaa lihomiseen parista mandariinista? Älä nyt ole naurettava. Nuohan puhuvat paskaa, sanoohan se lääkärikin siinä ohjelmassa että ei tuollainen paino pysy mitenkään päällä jos ei vedä 10000-12000 kaloria päivässä.
Etkö ymmärrä sarkasmia? (Plus nuo parikymmentä peukuttajaa. 🙄)
Vierailija kirjoitti:
Laatikkomallinen takapuoli on itseasiassa yleisin takapuolimalli sanoo asiaa tutkineet. Ei ihme, että se on siksi myös vähiten haluttu.
Mulla on laatikkotakapuoli, vaikka painoa on alle 60 kg. Tytär näyttää perineen saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin kun painoa on todella runsaasti (enemmän kuin 90kiloa) niin rasva alkaa levittyä erikoisesti,tulee tissit selkään ja kantikas takapuoli.
Onko 91kg "todella runsaasti"?? Vähän nyt järkeä näihin kommentteihin.
Kyllä tuo on todella runsaasti. Tuo matami painaa "vain" 48kg enemmän kuin vaimoni.
Eli vaimosi painaa 43 kg.
???
Jos vaimosi on 161 pitkä, hänen BMI on 16,6 eli merkittävä alipaino ja luultavasti anoreksia. Eli sinun mielestä kaikki jotka ovat yli 16,6 BMI ovat todella ylipainoisia. Taidat olla aika häiriintynyt tyyppi jos ihannoit anorektikkonaisia ja solvaat netissä naisia jotka eivät sitä ole.
Normaalipainon BMI alkaa 19sta. Sitä alemmat on alipainoisia.
Ikääntyessä se pizzalaatikko valahtaa alas ja massa hyllyy kuin olisi hulavanne pöksyissä.
"Mä painan yli 100kg, ei tissejä selässä. Vyötärö 73cm. Leveät reidet ja pyöreänisp takamus. Mut suhteessa ohut ampiaisvyötärö. Voin sanoa et miehet tykkää."
Laita kuva?
Vierailija kirjoitti:
Säästöliekillä....
millä rahoilla kirjoitti:
onko amerikassa noin mahtavat sosiaali tuet vai millä noilla on varaa on autot ja talot koskaan ei puhuta talous puolesta ovatko edes koskaan töissä olleet. maksaako ex miehet noin mahtavia elareita.
Eihän ne talot kummosia ole , sekaisia ja täynnä törkyjä. Hampaat on yleensä huonot tai puuttuvat osittain.
Autot on hienot ,sponssaakohan joku ne ohjelmaan.
Tämän palstan hoikat syöpöt syövät ihan hemmetisti herkkuja ketjujen perusteella. Kehutaan kilpaa kuinka paljon on ahmittu ja silti painetaan 49-59 kg. Mitäpä tuommoinen ylipainosta ja laihduttamisesta tietäisi, ihmetyttää vaan miksi pitävät itseään parempana kuin ylipainoista joka ei ahmi herkkuja.