Millaiset ihmiset oikeasti kuuntelee jotain Antti Tuiskua?
EnkĂ€ tarkoita siis kersoja. Jotkut ressukat tatuoineet jotain peto on irti tatskojakinđ€Š
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
MitÀ paskaa ap kuuntelee? Kerro niin nauretaan yhdessÀ . :)
Mun levyhyllyn sisÀltö ei varmaan kertois sulle yhtÀÀn mitÀÀn.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ paskaa ap kuuntelee? Kerro niin nauretaan yhdessÀ . :)
Mun levyhyllyn sisÀltö ei varmaan kertois sulle yhtÀÀn mitÀÀn.
-ap
Juu, aivan. "Levyhylly" on autoillessa taustalla soiva kasaripopkanava.
Vierailija kirjoitti:
Musiikillisia ansioita Tuiskulta ei pahemmin löydy. Kaverilla ei ole lauluÀÀntÀ eikÀ -tyyliÀ, ja yhtÀÀn esteettisesti arvokasta biisiÀkÀÀn en ole ikinÀ hÀneltÀ kuullut. Mukava poika voi olla - siitÀ en tiedÀ - mutta ei tulisi mieleenkÀÀn hommata hÀnen levyjÀÀn tai mennÀ hÀntÀ kuuntelemaan.
100% samaa mieltÀ, kerran jouduin tosin vahingossa kuuntelemaan Tuiskun esitystÀ tilaisuudessa, jonne olin kutsuttuna ihan muissa merkeissÀ. En tiennyt ettÀ sinne oli laitettu Tuisku esiintymÀÀn. No, kohteliaisuudesta kuuntelin hiukan toiselle biisille ja katosin vÀhin ÀÀnin paikasta pois, musiikki ei iskenyt millÀÀn lailla, ehkÀ se on sopivaa joillekin , joilla ei vielÀ karvat kasva.
Vierailija kirjoitti:
Mun tietÀmÀttÀ Tuiskufanit ovat sellaisia maakunnissa asuvia matalapalkka-alalla työskenteleviÀ vÀhÀn juntteja, jotka yrittÀvÀt esittÀÀ parempaa porukkaa isojen nÀkyvien logojen kanssa. Yli kolmekymppisiÀ, jotka ovat jÀmÀhtÀneet nuoruuteensa ja kanavoivat sitÀ Tuiskun biisien lÀpi.
Antti Tuisku vaikuttaa symppikseltÀ ja hyvÀltÀ tyypiltÀ, mutta musiikki ei kyllÀ iske mitenkÀÀn minuun.
LisÀisin tÀhÀn vielÀ, ettÀ yleensÀ aika suppea elÀmÀnkokemus ja hehkutetaan kuinka Tuiskun konsertit on the siisteintÀ mitÀ ollaan ikinÀ koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietÀmÀttÀ Tuiskufanit ovat sellaisia maakunnissa asuvia matalapalkka-alalla työskenteleviÀ vÀhÀn juntteja, jotka yrittÀvÀt esittÀÀ parempaa porukkaa isojen nÀkyvien logojen kanssa. Yli kolmekymppisiÀ, jotka ovat jÀmÀhtÀneet nuoruuteensa ja kanavoivat sitÀ Tuiskun biisien lÀpi.
Antti Tuisku vaikuttaa symppikseltÀ ja hyvÀltÀ tyypiltÀ, mutta musiikki ei kyllÀ iske mitenkÀÀn minuun.
LisÀisin tÀhÀn vielÀ, ettÀ yleensÀ aika suppea elÀmÀnkokemus ja hehkutetaan kuinka Tuiskun konsertit on the siisteintÀ mitÀ ollaan ikinÀ koettu.
Kun laittaa toisille sanat suuhun, saa mieleisen vastauksen. Se on mielestÀÀn laajasti sivistyneiden kÀyttÀmÀ kikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun laittaa toisille sanat suuhun, saa mieleisen vastauksen. Se on mielestÀÀn laajasti sivistyneiden kÀyttÀmÀ kikka.
Olen kuunnellut puolen tunnin silmÀt loistaen kerrotun selostuksen tuiskufanilta, miten ne keikat on vaan jotain niin siistiÀ, ettÀ ei oo mitÀÀn muuta niin siistiÀ olemassa. Kertojana yli kolmekymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut puolen tunnin silmÀt loistaen kerrotun selostuksen tuiskufanilta, miten ne keikat on vaan jotain niin siistiÀ, ettÀ ei oo mitÀÀn muuta niin siistiÀ olemassa. Kertojana yli kolmekymppinen nainen.
Et tietenkÀÀn ole.
Kumpi hÀvettÀis enemmÀn?
Ăitisi fanittaisi Antti Tuiskua, vai ettĂ€
Ăitisi kavaltaisi luokkaretkirahatđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun kukkahattutĂ€dit jotka elÀÀ ns toista nuoruuttaan. ĂĂ€nestĂ€vĂ€t VihreitĂ€ ja ovat niin tĂ€pinöissÀÀn pridestĂ€ ja mielestÀÀn homoja sorretaan kamalasti kaikkialla đ
Miten tÀmÀ liittyy Tuiskuun, joka on hetero?
Hahahaha, nyt Antti muuttaa Espanjaan, siellÀ tapaamansa miehen luokse. MistÀ kohtaa Antti on hetero?
Vierailija kirjoitti:
Musiikillisia ansioita Tuiskulta ei pahemmin löydy. Kaverilla ei ole lauluÀÀntÀ eikÀ -tyyliÀ, ja yhtÀÀn esteettisesti arvokasta biisiÀkÀÀn en ole ikinÀ hÀneltÀ kuullut. Mukava poika voi olla - siitÀ en tiedÀ - mutta ei tulisi mieleenkÀÀn hommata hÀnen levyjÀÀn tai mennÀ hÀntÀ kuuntelemaan.
TÀysin samaa mieltÀ! Antti on poppari, joka pitÀÀ nÀyttelemisestÀ erilaisin tehostein, siinÀ kaikki.
Ainakin minÀ kuuntelen, FM, 55-vuotias mies, yksi lapsi.
Vain kelvottomat ja arvottomat ihmiset...
Ihan samaan kategoriaan menee kaikki Suomen kevyen musiikin suomi-poppi genren esittÀjÀt kuten Antti Tuisku. Normi kansahan on kohderyhmÀnÀ, joten voiko tuota mitÀÀn monimutkaisempaa heille sÀveltÀÀkÀÀn.
No tÀÀllÀ yksi, joka kuuntelee. PÀÀkaupunkiseudulla asuva keskituloinen... TykkÀÀn musiikista, sanat jÀÀ helposti pÀÀhÀn ja laulan mukana. Musiikki ei myöskÀÀn ole liian vakavasti otettavaa. Muutaman kerran keikoilla kÀydessÀ on pakko arvostaa sitÀ paneutumista, jonka Antti esityksiinsÀ antaa. On todella kovassa kunnossa, tanssii ja laulaa samalla ja saa tempaistua yleisönkin mukaansa. HÀnen seksuaalinen suuntautumisensa on ihan sama minulle, ei vaikuta musiikin kuunteluun millÀÀn tavalla.
Sainpahan parhaan aamunaurun tÀstÀ. Tuisku ei ole heteroa nÀhnytkÀÀn. JÀtkÀ on jo keski-ikÀinen eikÀ yhtÀÀn naista kainalossa ikinÀ.