Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö läskinä salille vai

Vierailija
14.06.2022 |

Laihduttaisitko ensin pelkällä ruokavaliolla ja sitten vähän hoikempana salille

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisten pitäis nimenomaan sinne mennä

mies54v

Vierailija
22/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että minä, läski vanha ämmä, aloitin salilla käymisen 1 x vko joskus huhtikuussa. Käyntikertoja ei siis ole paljon takana. Tunnen jo selvästi, miten voimat ovat kasvaneet ja jaksan paremmin. Kyllä kannatti aloittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on muuttunut. ennen salille mentiin kasvattamaan lihasta. nyt sinne mennään laihduttamaan

Vierailija
24/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että minä, läski vanha ämmä, aloitin salilla käymisen 1 x vko joskus huhtikuussa. Käyntikertoja ei siis ole paljon takana. Tunnen jo selvästi, miten voimat ovat kasvaneet ja jaksan paremmin. Kyllä kannatti aloittaa!

Rakastamme sinua. Teit elämäsi toiseksi parhaan päätöksen

mies54v

Vierailija
25/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Kiitos. Olen kyllä tyytyväinen. Olisi pitänyt aloittaa aikaisemmin, mutta ei ollut resursseja. Salilla käyminen on tosi palkitsevaa, kun ainakin alussa kehitys on niin nopeaa.

Vierailija
26/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Kiitos. Olen kyllä tyytyväinen. Olisi pitänyt aloittaa aikaisemmin, mutta ei ollut resursseja. Salilla käyminen on tosi palkitsevaa, kun ainakin alussa kehitys on niin nopeaa.

Näinhän se menee. Tuskin kuitenkaan bodariksi meinaat ruveta, joten tuo kuntoutuminen kuitenkin jatkuu läpi elämän, mikäli jaksat käydä treenailemassa. Kannattaa, tämän takaan ja oletan jo sen itsekin huomannut. Vaihtele sarjoja kohtuullisen tiuhaan ja pidä toistot+viidessä. Hyviä treenejä..

mies54v

Vierailija
27/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Näinhän se menee. Tuskin kuitenkaan bodariksi meinaat ruveta, joten tuo kuntoutuminen kuitenkin jatkuu läpi elämän, mikäli jaksat käydä treenailemassa. Kannattaa, tämän takaan ja oletan jo sen itsekin huomannut. Vaihtele sarjoja kohtuullisen tiuhaan ja pidä toistot+viidessä. Hyviä treenejä..

mies54v

Tavoitteena on terve myöhäiskeski-ikä ja vanhuus. Että jaksaa elää arkea. Ai niin ja ajattelin, että jos joutuu jonnekin Karjalan kannakselle työntämään soppatykkiä niin on vähän helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi